Morgan loopt

Mervin heeft Morgan vanmiddag opgehaald van het kdv en ze liep van achter de kamer naar hem toe (2.5mtr) De leidster heeft de hele middag met haar geoeffend. Op vrijdag is het rustig dus dan kan dat en toen ik huis kwam liep ze naar mij. Wel huilend was ze was doodmoe, maar ik was zo trots.

Nu kijken wat ze morgen doet zonder haar russische vriendin. Mijn ma komt morgen en ik ga niks zeggen. Hopelijk loopt ze naar me moeder toe

Groetjes,

Michèle

Jaaaaa! En wat tof dat die leidster op het kdv met haar heeft geoefend. Hopelijk loopt ze morgen naar je moeder toe, dat zou ook een mooi moment zijn denk ik. Goed van d’r!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

super!!!
leuk he dat is de mooiste stap vindt ik van de ontwikkeling! als ze gaan lopen

geniet ervan en… nu is echt niks meer veilig!

Groetjes Gytha

O heerlijk, een hele nieuwe fase en een hele nieuwe wereld voor haar te ontdekken. Geniet er lekker van, whahaha alhoewel erachter aan moeten rennen niet altijd gezellig zal zijn.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Wat leuk, dat ze daar op het kdv ook tijd voor nemen!!
En echt supergoed dat ze nu loopt!
Hopen dat ze het ook naar je moeder toe doet
Liefs, Anne

Vandaag heeft ze nog geen stap los gezet. Ja op der knieeen. Ik ook met haar oefenen, ze wil niet eens op der benen gaan staan. Alleen met de rollator holde ze het huis door… Misschien ook maar russisch gaan leren…

Maar ben bang dat oma het weer met kruipen moet gaan doen…

Als ze tenminste even wil gaan slapen want anders doet ze het met een zeurende kleindochter.

Groetjes,

Michèle

Mijn moeder is net weg en ze heeft Morgan zien lopen. Ik vertelde haar dat ze op het kdv gelopen had, maar met schoentjes aan. Dus ze zegt doe ze eens aan en ja hoor ze loopt. Waarschijnlijk voelt ze zich zekerder met schoentjes aan dus ze zie even laten wennen met schoentjes aan en als ze zekerder is dan ze uit doen.

Maar we waren even alle drie heel trots, ook Morgan. Steeds kijken of met moeder keek. En door het enthousiasme van mijn moeder wilde ze ook meteen gaan hollen… niet zo’n succes

Ze ligt wel voor de tweede keer diep te ronken nu want ze was echt moe.

Groetjes,

Michèle

Fijn dat ze het toch deed uiteindelijk!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Het is een hele andere beweging he, logisch dat ze er moe van is. Recht op lopen is nu nog vermoeiend hahaha gek he.

Wowww toppie Morgan, daar mag je trots op zijn

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

quote:
Het is een hele andere beweging he, logisch dat ze er moe van is. Recht op lopen is nu nog vermoeiend hahaha gek he.

Ha ha ha inderdaad Asje, mamma is ook wel eens jaloers op de buggy

Groetjes,

Michèle

Wauw… super!!
En inderdaad, ze wordt vanzelf zekerder, en gaat dan ook wel zonder schoentjes lopen!
Geniet ervan!
Liefs, Anne

Ze was nu net zonder aan het stappen maar het gaat allemaal nog heel onzeker, maar dat komt wel goed

Groetjes,

Michèle

Wat super gaaf he Michele!! Het is zo’n mooi gezicht en ze krijgen het snel onder de knie hoor.
En ik kan er sinds dit weekend beetje over mee praten, want ook Dani loopt!!! Eerst was het steeds een paar stapjes los en zaterdag liep hij ineens zo 3-4 meter. En niet meer alleen als ik bij hem ging staan en zei “kom maar naar mama”, maar ook als hij zelf bijvoorbeeld van de bank naar de televisie wilde ofzo deed hij het uit zich zelf.
Ik denk als ze eenmaal een paar meter los kunnen lopen dat ze binnen een paar weken hier aan gewend zijn en niets anders meer willen, haha

Lekker genieten van je lopende meisje!!

ZO zo Dani is er vlot bij dan… Die dacht zeker even morgan achterna rennen

Maar gefeliciteerd joh.

Groetjes,

Michèle

Wat knap Michelle dat Morgan los kan lopen.

En ook knap van Dani dat hij nu los kan lopen. Hij is er echt vroeg bij.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Sandra liep tim in het begin ook al een krab?? Arme wijd, benen wijd en op zijn tenen?? en schuin???

Groetjes,

Michèle

quote:
Sandra liep tim in het begin ook al een krab?? Arme wijd, benen wijd en op zijn tenen?? en schuin???

Groetjes,

Michèle

haha dat moet er heel grappig uit zien.
Dani heeft juist zijn armpjes krom en maakt van zijn handen vuistjes (net een boxer) en dan waggelt hij lekker rond. Niet op zijn teentjes trouwens.
En inderdaad hij had al een voorgevoel dat Morgan zou gaan lopen en dacht nu moet ik er ook maar eens aan geloven.
Ja wel snel, maar wat dan zo grappig is, is dat hij sinds zondag pas een beetje kan zwaaien met zijn handjes en af en toe nu in zijn handjes kan klappen, en volgens mij kunnen veel kindjes dat al veel eerder. Dus hij heeft echt zijn eigen volgorde haha

Wow wat een snelle kindjes… Jurian loopt net achter het karretje van Nijntje verder niet. En heb ook niet het idee dat hij het 1 /2 /3 gaat doen. Maar je weet nooit?!

Is oefenen wel of niet goed? Ik kreeg nl te horen dat ik niet mocht oefenen omdat ik hem dan zou overvragen waardoor het nog langer zou kunnen gaan duren? Maar nu ik dit lees???!!!

Wij oefenen wel Mini-boy maar niet de hele dag zoals op het kdv. En ook niet als ze moe is. En als ze geen zin meer heeft heeft ze geen zin en dat merk je meteen. Als ze zin heeft blijft ze op der beentjes staan en gaat ze stappen en anders zaker ze meteen door der knieen.

Groetjes,

Michèle