Morgan heel lief is

Als mamma zich honds beroerd voelt. Vanmorgen om een uur of 9.00 op me werk werd ik heel misselijk. Me maag krampen en ook mijn darmen zijn de weg kwijt. Gelukkig heb ik op donderdagmiddag ouderschapsverlof dus om 11.00 kon ik naar huis. Want vrij nemen zal heel moeilijk gaan gezien er weet ik niet hoeveel opdrachten aankomen. Oke ziek is ziek, maar zo denken er op het moment 3 al. Maar goed gelukkig heb ik ruim 2 uur kunnen slapen vanmiddag want ik was ook goed moe. Gister van 8.00-20.00 gewerkt en vanmorgen om 7.00 zat ik weer op de zaak. Had beter kunnen blijven slapen. Maar vanmiddag was ik wel nog heel misselijk. Ik zei al tegen Mer als ik niet beter wist zou ik denken dat ik weer zwanger ben. Maar das niet zo.

Even met morgan een boodschapje gedaan. Even lichtverteerbaar eten gehaald en morgan der ID. Thuis gekomen heb ik Nick Jr opgezet en kwam morgan heel lief naast me ze zitten en snuggelde ze lekker tegen me aan en zo hebben we samen yoghurt en crackers gegeten. Ze was heel lief en deed niks stouts, alsof ze het aanvoelde. Ik ben gelukkig wel een beetje bijgetrokken. Ik durf alleen mijn medicijnen even niet te nemen omdat die met een lege maag meteen op de maag en darmen werken en ik heb wel wat gegeten maar niet zoveel. Aan de andere kant met alleen wat yoghurt en crackers zal mijn suiker ook niet omhoog schieten

Nu alleen hopen dat ik me morgen weer een beetje ok voel want ik wil toch proberen aan het werk te gaan want anders moet mijn collega alles doen en die stort ook al bijna in.

Groetjes,

Michèle

Wat lief van Morgan. Indd net of ze het aanvoelde.
In ieder geval van harte beterschap.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wat fijn dat Morgan zo ontzettend lief was.

Vervelend dat jij je zo beroerd voelt. Heel veel beterschap en ik hoop dat het morgen beter gaat. Anders echt thuisblijven, hoe vervelend het ook is voor je collega’s.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Wat fijn dat Morgan zo ontzettend lief was.

Vervelend dat jij je zo beroerd voelt. Heel veel beterschap en ik hoop dat het morgen beter gaat. Anders echt thuisblijven, hoe vervelend het ook is voor je collega’s.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Beterschap!!
En lief, dat Morgan zo gezellig bij je heeft gezeten
LIefs, Anne

Beterschap Michele.!

Liefs

Veel beterschap meid!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Nou deze supereigenwijs zit toch op der werk. Mijn darmen en me maag zijn redelijk tot rust gekomen ik voel me alleen nog wat slap omdat ik gister zo weinig had gegeten. Nu wel net gegeten en totaal tegen mijn principes in maar even witbrood ipv bruin en bananen meegenomen. Gelukkig is het straks weekend en hebben we daarna een korte week want ik heb nog even wat drukke dagen voor de boeg. Oh ja en morgan gaat donderdag naar oma om te logeren, en ik zag gister ineens op de kalender dat het goede vrijdag is daarna dus ik kan ook eindelijk weer eens echt uitslapen. Ik heb het echt even nodig met de bizare uren van de laatste tijd.

Groetjes,

Michèle

Beterschap. Lief van Morgan. Moet zeggen dat die kleintjes dat echt aanvoelen hoor. Als ik even nep zit te huilen komt Sanne naar me toe een geeft ze me haar knuffeltje en een dikke zoen.

Groetjes Carolien

Beterschap, en superlief van Morgan! Alsof ze het weten he!

We kunnen elkaar trouwens een hand geve, want ik heb gister ook heel de dag gespuugd. Bij mij een reactie op een AB-kuurtje, maar ook moet direct weer aan mn zwangerschap denken had even helemaal geen zin in een volgende zwangerschap!

Enneh… Jij ben niet eindverantwoordelijk voor de opdrachten op je werk he, als j moet spugen ben je duidelijk ziek en mag je best even de tijd nemen om bij te komen. Ik weet dat jij dat ook wel weet, maar toch… goed op jezelf passen!

liefs

@ Liske dat had ik ook dat ik dacht oh dat heb ik zes weken gehad hoe hield ik het vol. Maar mijn baas zei ook al wat doe je hier, ze had me niet verwacht. Maar ik had ook mijn ontwikkelingsgesprek vandaag en dat wilde ik ook wel achter de rug hebben.

Groetjes,

Michèle

Knap van je dat je toch naar je werk bent gegaan Michelle.

Heb je het de hele dag volgehouden? En belangrijker nog, hoe gaat het nu met je?
Wel om jezelf denken he ook al is het druk op je werk.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Yep Sandra de hele dag gebleven. Wel gevraagd of iedereen me met rust wilde laten en dat hebben ze ook gedaan. Ze waren al te blij dat ik er was. Vandaag nergens meer last van. Zal wel weer zo’n 24 uurs ding geweest zijn. Alleen ben ik nog steed niet ongesteld . Enne morgan is gelukkig nog steeds lief. Die zit terwijl ik dit typ op mijn schoot een liga te eten en mee te kijken naar de lettertjes

Groetjes,

Michèle

Oh jee, Michèle…nog niet ongesteld?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

nope enne ook geen pil vergeten

Groetjes,

Michèle

jee meid, maar dat je niet ongesteld wordt kan ook door de stress komen en door oververmoeidheid.
ik bedoel als jij gewoon je pil slikt…
hoelang ben je nu overtijd?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Phoe eh 24 uur inge. Ik maak me er ook niet druk om hoor. Ik had van de week 2 dagen flinke hoofdpijn en roze afscheiding dus het zla vandaag of morgen wel loskomen. En ik moet zeggen de ene keer ben ik heel hevig en de andere keer minder. Verder heb ik ook geen symptomen dat ik denk oh jee. Best kans met een dagje lopen morgen dat ik met de ellende zit

Groetjes,

Michèle

ooh dan!
ik had dat laatst ook toen ik een keer de pil vergeten was in de 1ste week weet je nog?
nou toen was ik dus 2 dagen overtijd (nog nooit geweest met de pil)
dus ik schrok me echt het leplazerus.

haha ja maar als je in beweging bent heb je hopelijk minder last van je menstruatie
wat hebben wij vrouwen het toch zwaar vergeleken bij mannen!
het enigste lastige bij hun is, dat als ze iets te klein zijn voor hun fiets en ze moeten ineens ABRUPT stoppen dat de kans erin zit dat hun zaakje tegen de stang aan komt. dat lijkt me ook niet prettig, maar vergeleken bij een bevalling ofzo is dat ook nog niet zo heel erg

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

En, al ongesteld geworden?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Nee Mriek maar ik loop wel helemaal leeg van de derrie, vannacht zelfs de wc een paar keer niet kunnen halen, puur water dus tel maar uit. Ik heb zelf het idee dat mijn lichaam het even aan het uitstellen dan wel over aan het slaan is deze maand door dat virusje. Ik begin wel gewoon met de pil vanavond omdat ik verder totaal geen symptomen heb al weet ik wel dat ie met die diaree minder betrouwbaar is.

Dus ook geen dierentuin vandaag.

Groetjes,

Michèle