Als mamma zich honds beroerd voelt. Vanmorgen om een uur of 9.00 op me werk werd ik heel misselijk. Me maag krampen en ook mijn darmen zijn de weg kwijt. Gelukkig heb ik op donderdagmiddag ouderschapsverlof dus om 11.00 kon ik naar huis. Want vrij nemen zal heel moeilijk gaan gezien er weet ik niet hoeveel opdrachten aankomen. Oke ziek is ziek, maar zo denken er op het moment 3 al. Maar goed gelukkig heb ik ruim 2 uur kunnen slapen vanmiddag want ik was ook goed moe. Gister van 8.00-20.00 gewerkt en vanmorgen om 7.00 zat ik weer op de zaak. Had beter kunnen blijven slapen. Maar vanmiddag was ik wel nog heel misselijk. Ik zei al tegen Mer als ik niet beter wist zou ik denken dat ik weer zwanger ben. Maar das niet zo.
Even met morgan een boodschapje gedaan. Even lichtverteerbaar eten gehaald en morgan der ID. Thuis gekomen heb ik Nick Jr opgezet en kwam morgan heel lief naast me ze zitten en snuggelde ze lekker tegen me aan en zo hebben we samen yoghurt en crackers gegeten. Ze was heel lief en deed niks stouts, alsof ze het aanvoelde. Ik ben gelukkig wel een beetje bijgetrokken. Ik durf alleen mijn medicijnen even niet te nemen omdat die met een lege maag meteen op de maag en darmen werken en ik heb wel wat gegeten maar niet zoveel. Aan de andere kant met alleen wat yoghurt en crackers zal mijn suiker ook niet omhoog schieten
Nu alleen hopen dat ik me morgen weer een beetje ok voel want ik wil toch proberen aan het werk te gaan want anders moet mijn collega alles doen en die stort ook al bijna in.
Groetjes,
Michèle