Morgan heel lief is

moet je zoiezo vanavond beginnen met de pil?
want als je al met je stopweek bezig bent maar nog niet de dag is om te beginnen met de pil, kan dat dan wel? ik las ooit ergens dat dan de pil niet meer betrouwbaar is die maand.
de pil is hoe dan ook niet betrouwbaar met diarree.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ik moet vandaag zo ie zo weer beginnen Inge. Dus dat doe ik dan ook wel. Dan maar even wat rustiger deze maand we klussen toch niet voor het echie

Groetjes,

Michèle

Wat naar zeg, beterschap dan maar!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Dank je Mriek. Ja echt vervelend. Ik moest net een poepie laten en ik rende naar de wc, was echt blij dat het alleen maar lucht is. Ga zo nog maar even een appel raspen want dat stopt ook. Ik heb ook witbrood in huis gehaald (of laten halen door Mer) en nu hopen dat het over is.

Groetjes,

Michèle

Je doet er iig alles aan…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja echt wel wat ik net al tegen Inge zei ik ‘moet’ morgen van 8.00-20.00 werken…

Groetjes,

Michèle

Oh bah, geen fijn vooruitzicht. Alvast sterkte!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Pff wat een lange dag Michelle. Werk je altijd zo lang op maandag?

Hoe gaat het verder met je? Voel je je alweer wat beter?

Ik hoop het in ieder geval wel voor je.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

@ Sandra nee hoor, gelukkig niet, ik werk gewoonlijk van 7.00 tot 15.30 maar we hebben in 2 dagen tijd 43 opdrachten binnen gekregen. Dus het was aanpoten en overwerken geblazen. Vandaag was het ook weer van 8.00-18.00. Toen vond ik het echt mooi weest ik wilde vanavond morgan ook naar bed brengen en alles zat er gelukkig in.

@ Mriek & Sandra, gelukkig ben ik weer opgeknapt en ik ben vanavond zelfs weer met mijn medicijnen begonnen want dat kan ik ook niet te lang laten liggen natuurlijk. Maar ik ben wel blij dat ik weer ok ben. Oh ja en morgan is weer een lekkere peuterpuber.

Groetjes,

Michèle

Gelukkig maar dat je normaal niet zulke lange dagen maakt. Maar zo te lezen heb je een drukke tijd achter de rug. Netjes hoor dat alles er in nu inzit.

Fijn ook dat je weer helemaal beter bent.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Fijn dat jij en Morgan jullie weer als vanouds voelen!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik ben alleen moe Mriek, ik ben vanacht als een blok in slaap gevallen en om 6.45 weer wakker geworden met het idee dat ik maar 10 min geslapen had. Maar morgen nog een half dagje en dan een workshop bonbons maken met de meiden van de zaak en dan de dag erna lekker uitslapen want morgan gaat uit logeren

Groetjes,

Michèle

Lekker vooruitzicht, uitslapen. Dat sleept je er wel door, toch?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha echt wel. We hebben net ook al taart gehad. We zijn in 24 uur tijd van 1.2 naar 3.8 miljoen gegaan dus we hebben echt onwijs veel geboekt. Onze directrice was meteen spontaan vlaai gaan halen. Dat zijn dan toch wel de leuke dingen van me werk. Dat kleine beetje extra waardering.

Alleen moet het nu nog allemaal getikt worden dus als iemand kaboutertjes over heeft

Groetjes,

Michèle

Fijn, zulke waardering op je werk. Enne, kaboutertjes heb ik niet voor je.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hier helaas ook geen kaboutertjes voor je.

Wat leuk dat jullie bonbons gaan maken met je werk. Dat zijn idd wel erg leuke waarderingen.

Veel plezier alvast!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha jammer, dan maar zelf typen

Ja inderdaad sandra.

Groetjes,

Michèle

Michele, met meer dan 11.000 getypte berichten hier in 1,5 jaar tijd, heb jij bewezen dat jouw vingertjes héél veel en vooral héél vlug kunnen typen, dus die kabouters heb jij niet nodig! Wat fijn dat jullie zoveel boekingen hebben. Hier in de flat is een Kone-lift (dat merk staat in ieder geval in de lift) en dan denk ik altijd meteen aan jou! Die workshop…mag ik mee? Dat is nog eens gaaf én lekker!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Ha ha ha waar jij allemaal niet op let he Rainbow

Maar komt wel goed de projectleiders hier weten gelukkig ook hoe druk het hier geweest is, dus ze pushen nu niet gelukkig.

Ha ha ha doet ie het goed verder ???

Groetjes,

Michèle

Hoe was de workshop vanmiddag Michelle?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker