Morgan een liefdevolle

Poppenmamma is. Ze heeft al sinds der 1e verjaardag een baby born die ze thomas genoemd heeft (naar der neefje) en sinds een tijdje werd thomas al steeds interesanter en knuffelde ze hem heel veel en maakt ze hem regelmatig schoon. En sinds sinterklaas heeft ze ook een quinnybuggy voor thomas. Hij wordt nu de hele woonkamer en keuken doorgereden, krijgt alles te zien, ze kijken samen tv en als we weggaan of ze gaat slapen krijgt thomas eerst een kusje en een knuffel. En net werd ik berispt want ik praatte te hard en thomas sliep. Ze is echt zo lief met hem. Alleen mag hij (nog) geen kleren aan dus ik zit wel steeds tegen een blote baby aan te kijken

Groetjes,

Michèle

Geweldig!!
Echt waar.
Soms zou ik willen dat ik ook een meid kreeg!!
Afwachten dus.
Ik heb vroeger nooit met poppen gespeeld,
Heb 2 oudere broers, dus blokken en auto’s in overvloed.
Had wel 1 babypop, maar die lag altijd buiten omdat ik meer interesse had in auto’s!!
Haha…
Als ik een meid krijg krijgt ze zeker meiden spullen.
Anders krijg je zo een meid als ik!!
Blokken, auto’s en vrachtwagens!!
Gelukkig dat ik paardrijden nog als hobby heb!!
Toch nog iets meiden achtig!!
Hahaha, geniet ervan!!
Groetjes Kristine

Wat lief, zij wordt later een lieve moeder

Erik houdt ook van poppen en knuffelen, dus daar hoef je gelukkig niet per se een meisje voor te hebben.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@ Kristine, ik was ook geen meisje meisje en ik heb alleen een 9 jaar jonger broertje die met mijn berbies speelde dus dat zegt niks. Morgan is dus wel een echt meisje meisje. Ze kan uren tutten met thomas en loopt met kettingen en tasjes. Maar ze kan ook rouwdouwen en ballen hoor, en ze is gek op auto’s. Hoe groter hoe beter dus wij hebben best of two worlds

@ Mriek als we die dus samen zetten gaan ze vadertje en moedertje spelen

Groetjes,

Michèle

Leuk he!
Hier ook zo’n klein poppenmoedertje! Hier nog een naamloze babyborn ook voor dr eerste verjaardag gekregen. Die heet gewoon popje, net als dr andere poppen. Hahaha. Maar daar ligt ze dan lekker mee te schommelen in de maxicosi, of rijd 9999rondjes achter elkaar rond de salontafel met de poppenbuggy. En ze deelt dr koekjes en drinken ermee.
Zo lief om te zien

Ik was zelf ook nooit zo’n meisjesmeisje. Hoewel dat wel gestimuleerd werd door mijn ouders hoor, ik had een kamer vol poppen, en mijn vader had een prachtig, mega groot barbiehuis voor me gemaakt. speelde er zelden mee… ik zat liever boekjes te lezen…

Zou het een generatie overslaan ofzo? Mijn moeder was als kind ook altijd met poppen in de weer en speelde op dr 16de nog stiekem met de barbies vertelde ze

quote:
@ Mriek als we die dus samen zetten gaan ze vadertje en moedertje spelen

Groetjes,

Michèle

Dat zit er dik in

Groetjes,
M

Schattebout, kijk eens naar de titel. Schrijf je nou de naam van je eigen kind verkeerd?

Leuk dat ze zo’n poppenmoedertje is! Lekker genieten van dat getut en gefrut!

Groetekes, Sje

Leuk is dat hè, Madelon werd pas poppemoedertje op der 4de ofzo en heel lang heeft het niet geduurd

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wat lief! En wat toevallig! Ik noemde mijn pop vroeger ook Thomas als het jongetje was en Nikki (jaja, die naam zat er al vroeg in!) als het een meisje was! Nikki is helemaal geen poppenmoeder, hoe veel we ook hebben aangeschaft! Maar gelukkig is het toch niet voor niks geweest, want Lisa “leurt” het liefst met 3 poppen tegelijk hihi!

quote:
Schattebout, kijk eens naar de titel. Schrijf je nou de naam van je eigen kind verkeerd?

Leuk dat ze zo’n poppenmoedertje is! Lekker genieten van dat getut en gefrut!

Groetekes, Sje

Morgan heet gewoon Morgan toch?? Of heb ik iets gemist???

Groetjes,

Michèle

Er stond Morgen in de titel. Geen idee wie het veranderd heeft.

Groetekes, Sje

haha wat een schatje is morgan toch ook he! lief klein prulleke!
haha ik moest wel lachen dat de baby nog geen kleren aan mag. moet je es zeggen dat de baby het heel koud krijgt (en dan brrrr zeggen) zonder kleding

@ Sje ha ha ha oke hmm zal wel moe geweest zijn nog

@ Inge boeit haar niet ze wil zelf ook steeds zonder kleren als ze de kans krijgt.

Groetjes,

Michèle

Ik kon vroeger ook wel met poppen spelen hoor,
Maar het boeide me niet zo lang…
Kan nu ook wel een meisje zijn, maar niet echt!!
Met trouwen had ik een prinsessen jurk aan, en dat vond ik dan weer wel geweldig!! Ach ja, als ik eerlijk moet zijn, Geef me een vrachtwagen en een rijbewijs en dan ben ik er vandoor, maar niet voor lang, want kan mijn 3 mannen niet meer missen… Hahaha
Groetjes Kristine

Oh, wat leuk! Hier pas sinds Sinterklaas een baby born, maar ook Nora haar poppenmoederinstinct komt boven! Ze laat alles zien aan Bibi en leest haar voor, rijdt met haar rond, aankleden, uitkleden, in ‘bad’ (de gootsteen van haar keuken).

Nora kende de baby born reclames voordat ze die van har had. Vandaar das deze pop Bibi heet. Bibi Born, net als Nora Klaver. Ze is nu heel erg met achternamen bezig, dus Bibi heeft ook direct een achternaam! Maar net als Morgan is Nora ook gek op auto’s, vliegtuigen en druk doen. Gelukkoig maar, want weinig kans dat er nog een jongetje in ons gezinnetje bij komt!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

@ Kristine, ik krijg ook een prinsessen jurk met mijn bruiloft, mijn moeder maakt hem en gaat er waarschijnlijk zelfs voor kantklossen. Dat doet ze al als hobbie maar nu dan dus voor mijn jurk

@ Liske ha ha ha dus baby heet bij jullie ewoon bibi, mooi gevonden. Enne achternamen zegt morgan nog niks. Ben al blij dat ze weer gewoon Morgan zegt ipv morgie.

Groetjes,

Michèle

hahaha pas maar op dat ze van een gewoon model geen ander model wil worden

Gaaf he? Prinsessen jurk. wanneer ga je trouwen michele?
Ik ben 7-8-9 getrouwd…
Groetjes Kristine

@ inge huh hoe bedoel je??

@ Kristine 18-8-2011. Dan is het 135 jaar geleden dat er een Van rijn en een Vermeer getrouwd zijn

Groetjes,

Michèle

Leuk joh.
Het word vast een heerlijke dag.
Als je zin hebt moet je maar eens op mijn hyves kijken,
Heb daar mijn trouw foto’s op staan.
Als je hyves hebt. Zoek dan op kristine lommel.
Moet je niet erwin en kristine pakken…
Daar staat niks meer op. zal ik er eens afgooien.
Hahaha. Groetjes Kristine