@ Kristine als ik straks pauze heb (ben nu even aan het opstarten ) zal ik even kijken.
Groetjes,
Michèle
@ Kristine als ik straks pauze heb (ben nu even aan het opstarten ) zal ik even kijken.
Groetjes,
Michèle
@Michele, ik denk dat Inge een NAAKTMODEL bedoelt!
Eva is helemaal niet van de poppen. Ze heeft er meerdere, maar daar geeft ze niet veel om. Ze smijt ze meestal in een wagen en loopt er even mee, maar dan speelt ze met wat anders. Ze vindt knuffels wel geweldig, nu is het helemaal Pino Pino Pino. Tot die weer wordt afgedankt en hij, net als Lala uit bed wordt gesmeten! Eef is meer van het knutselen en het spelen met auto’s! Max had twee auto’s gehad en ze zei: ‘Auto bébé?’ Ja, die zijn van Max, maar jij mag er ook mee spelen hoor. Legde ze ze bij Max in zijn wipstoel, dat was ook wel weer lief!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Oh eh ja eh alleen als het functioneel is hoor.
En grappig ik dacht dat Eef ook zo’n meisje meisje was
Hier krijgen Thomas en het paard elke dag een kusje voor we weggaan en als ze lief blijven liggen de katten ook, en alles wordt gevoerd en wordt eten voor gekookt dus het is echt een huismoedertje zeg maar, niks zoals haar eigen moeder
Groetjes,
Michèle
Ze is wel een meisje meisje dat dolgraag met tassen loopt en mijn schoenen aan wil. Ze is wel van de kettingen enzo en ze kookt graag! Maar verder vindt ze het ook heerlijk om wild te doen en op de bank te raggen. Ik denk dat zij later haar barbies gaat onthoofden! Ik was wel een poppenmeisje, al knipte ik mijn barbies wel helemaal kaal, toen ‘woede’ van mijn moeder. Die Fleurpoppen waren toen heel duur en na 2 dagen hadden ze al kale koppen met stekels. Vond ik mooi. En dan tekende we met stift, mijn zus en ik, wenkbrouwtjes en oogschaduw op het hoofdje. Zonde he!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ha ha ha hou oud waren jullie toen dan??? Ik was overal heel zuinig op alleen is alles naar mijn nichtje gegaan toen. Mijn vriendin heeft nog wel alles en dat krijgt morgan nu en die is nog zuiniger dan ik was dus morgan kan der lol op straks
Groetjes,
Michèle