Morgan der eerste kdv dag erop zit

@ inge ze mag wel slapen alleen doen ze dat niet meteen omdat alles al nieuw is. Meestal gaan ze de eerste dagen ook maar een paar uurtjes.

Maar goed morgen gaat ze weer en mijn schoonmoeder zit in ons huis in geval dat. Gelukkig kon het ander had Mer naar huis gemoeten. Ik krijg even geen vrij meer hiervoor. Klinkt hard maar ik ben altijd de pineut en ik loop over in het werk en zijn baas heeft ook maar een keer schappelijk te zijn.

Maar goed we hebben wel afgesproken dat we volgende week hoe hard ook we haar niet meer ophalen omdat ze huilt. Hij kan wel eerder komen maar niet eerder dan 13.30. Morgan moet ook leren dat ze daar moet blijven. Wel ga ik opnemen dat ze haar misschien toch maar even weg moeten leggen om 10.00. Ze is dat gewend en je kan niet verwachten dat dat er meteen uit is.

Ach in goed overleg komen we er wel.

Groetjes,

Michèle

nee je hebt ook gelijk, je moet je eigen niet constant opofferen die baas van je vriend moet ook snappen dat het een beetje verdelen is.
En Morgan komt er ook wel, het is gewoon niet fijn als je ergens op je plek bent en dan naar een ander kdv gaat om dan weer opnieuw te moeten wennen.
komt vast snel goed
maar heeft Morgan dan 2slaapjes op een dag? omdat je zegt 10 uur even wegleggen? of bedoel je dat ze dan gewoon even in haar bedje ligt om even te rusten (ipv slapen) ?
En hoe was het thuis gegaan met morgan?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@ Inge op het KDV heeft ze meestal 2 slaapjes omdat ze altijd heel vroeg op moest en meer prikkels heeft dan thuis daar.

Gister heeft ze 2 uur geslapen thuis dus ze moest echt even tanken. Vanmorgen heb ik haar weer gebracht, want ik zet wel door, mijn schoonmoeder zit thuis bij mij voor het geval dat. Mar goed we kwamen om 7.50 aan en er zat een leidster van de kleuters. Bij hun in er om 7.30 een leidster, Nr 2 kom om 8.00 en dan om 9.00 nr 3 en 4. Maar goed deze kende ze nog niet dus ze wilde niet naar binnen. Ik mee naar binnen en we zijn even op de bank gaan zitten. Ze kroop bijna in me. Zo triest. Ze kende niemand en ze zag er best verloren uit. Zeker als je weet dat ze grand dame van haar oude kdv was. Maar pas op de plaats maken is ook niet slecht voor haar. Maar goed om 8.00 kwam haar leidster maar die had ze ook pas 1 keer gezien. Maar die werd vol overgaven begroet en morgan rende echt op haar af van halllo hallo en ze duwde zelfs bijna een kindje opzij om haar aandacht op te eisen. Dus twee leidsters is ze helemaal mee in der element. Met haar afgesproken dat ze om 10 uur even weggelegd zou worden omdat ze al om 6.00 wakker was. Het is inmiddels kwart voor een en ik heb nog steeds niks gehoord van het kdv. Aan de ene kant wil ik wel bellen aan de andere denk ik geen nieuws is goed nieuws. Ze wisten dat ik back up had dus als er echt iets was zouden ze wel gebeld hebben. Dus ik wacht het rustig af tot mer haar gehaald heeft na de middag slaap.

Ik vind het ook niet erg om haar de komende week eerder te halen (15.00 ipv 16.30) maar eerder niet want dat gaat echt niet. Maar ik ben blij als ze deze dag goed doorkomt.

Groetjes,

Michèle

ik hoop dat het is goed gegaan met je meisie .
en ze moeten echt jou meisie der slaap ritme aan houden
anders krijg je net als van de week .en het is ook allemaal nieuw .
ja mijn dochter reageerde ook op andere leidsters dat ze klein was .
dat vond ze helemaal niks .

groetjes marielle mama van tanja

Ik zit nu te wachten op het telefoontje van pappa die haar zo ophaald. Dan weet ik precies hoe deze dag gegaan is.

Groetjes,

Michèle

Pappa heeft net gebeld. Ze was in een geweldige bui. Ze had goed gegeten en gespeeld en ook het slapen was een groot succes. Ze was in een stuk betere conditie zeg maar dan dinsdag en zeker dan woensdag. Dus ik denk dat het wel goed gaat komen met puppy. Als ze haar maar lekker laten slapen wanneer nodig.

Groetjes,

Michèle

heerlijk zeg dat het vandaag zoveel beter is gegaan!
super! dus wat je zegt, gaat zeker goed komen.
gaat ze dan vanaf volgende week de volle tijd?

liefs,
Rinske

[img]http://lb2f.lilypie.com/Zkwep2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

@ rinske dat weet ik nog niet, misschien dat ze haar nog een weekje tot 15.00 willen laten zitten en dat vind ik prima dat stoort niemand zeg maar, maar daarna lijkt me wel dat ze tot 16.30 mag blijven.

Groetjes,

Michèle

oke op die manier, ja ik snap m.
en als ze thuis is wel 1 slaapje?
af en toe heeft rico helemaal geen slaapjes op een dag dat is minder leuk want dan is ie jengelig e.d.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Fijn dat het vandaag zo goed is gegaan. Geeft jezelf ook rust.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wat super dat het vandaag goed ging. Dat geeft de burger moed.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@ Inge, ja meestal wel, maar dan staat ze ook pas om 7.30 op en ze gaat net een tikje eerder dan op het kdv. En niet slapen trekt ze nog niet. Het is wel soms wat korter, maar meestal toch nog 2 uur. maar soms ook maar 1.5 uur.

@ Michelle en Mriek inderdaad. Ik kijk ook met een rustiger gevoel naar de komende week nu.

Groetjes,

Michèle