Morgan der eerste kdv dag erop zit

Morgan naar haar nieuwe KDV ga brengen en ik geloof ik nerveuzer ben dan zij. Helaas sliep ze niet uit vanmorgen, maar ja dat had ook wel te mooi geweest.

Maar goed haar tasje staat klaar. Deze keer alleen met kleertjes, geen luiers, slaapzakken en andere dingen. En morgan staat diego te kijken. Hopelijk gat het allemaal goed straks.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 16 Mar 2010 13:48:10

succes meid
Zou ook een beetje zenuwachtig zijn hoor is toch weer iets anders

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Succes en gauw laten weten hoe het is gegaan he…

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Kan me voorstellen dat je het heel spannend vind!
Succes!

Spannend! kun je ook bellen? Dat mag ik altijd wel even hoe het gaat! Vooral als Sanne moeite heeft met afscheid.
We horen het wel hoe het gegaan is.

Groetjes Carolien

[img]http://lilypie.com/pic/2010/02/05/QLnj.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb2m.lilypie.com/eI7Ep1.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Nou, je zal haar nu wel aan het brengen zijn!
Morgan heeft het vast naar haar zin

Maar snap wel dat je het spannend vind.
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ja, ik zou het ook spannend vinden! Morgan staat haar mannetje wel, geloof ik. Geef het een weekje en ze weet niet meer anders dan dat ze hier speelt!

Ben benieuwd hoe het brengen ging!

liefs

Spannend!!! Veel suk6 met de kleine meid.

Gr Patries

En en en ???

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Spannend! En?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Eindelijk tijd om te reageren wat een drukte hier zeg.

Maar het ging eigenlijk heel erg goed. We waren er om 9.00 en ik heb haar zelf naar binnen laten lopen met der tasje en paddington. Ineens stonden er veel dames om haar heen dus ze wilde dat ik haar tilde. Dat weigerde is en de dames gingen opzij en Morgan liep door naar haar afdeling. Daar stond ze even te wijfelen. Dus ik zag jasje uit en dat deed ze. Schoenen uitgedaan en der slofjes aan.

Toen had ze zoiets van ik wil nu toch wel naar binnen want daar zijn kindjes. Nou eerst natuurlijk even aan mijn broek gehangen maar ze kreeg een ballon van een kindje dus dat vond ze wel heel leuk. Al snel ging ze een beetje scharrelen tot een meisje op paddington begon te azen dus ze had al bijna der eerste ruzie.

Mar dat was snel gesust. Op een gegeven moment zei ik dat ik weg zou gaan dus ik kreeg zo een kus. Ik draaide me om en ja hoor piepen. Ze wilde nog een kus. De leidster kon haar ook zo oppakken en ze hebben me voor het raam uitgezwaaid. Heel vrolijk en geen traan gelaten. Pappa is haar nu aan het halen en hij belt me zo hoe het gegaan is. Ze was wel nog afhoudend over het slapen morgen maar ik heb al gezegd tegen hem hou maar stijf hoor dat ze gewoon slaapt. Ik wil zo snel mogelijk de gewone routine erin hebben.

Maar het eerste gedeelte ging dus erg goed.

Groetjes,

Michèle

Wat fijn. Stoer wijffie, die Morgan!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Fijn dat het eerste begin goed was, nu ff afwachten hoe de rest van de ochtend geweest is

Liefs Michelle

Pappa belde net. Het was goed gegaan alleen met het botterhammetje zat ze te piepen want ze was moe. Meer kindjes hadden dat. Verder had ze overal leuk mee meegedaan en het fruit was al helemaal geen probleem natuurlijk.

Alleen mag ze morgen weer niet slapen daar. Schijnt protocol te zijn. Ik vind het heel jammer want ik heb er eigenlijk een beetje de balen van en dat al na 1 dag. Het lijkt wel of die ene leidster totaal niet wil dat ze daar de eerste week slaapt of zo. Ik weet niet wat ze vrijdag willen, maar ik moet haar dan gewoon om 8.00 brengen en mervin kan haar pas om 14.00 halen op zijn vroegst. Echt goed voor haar middagslaap is dit ook niet. En ik betaal voor hele dagen. Maar goed ik vraag het morgen wel even. Want ik wil niet weer een week van wennen zeg maar. Volgende week wil ik dat ze 100% meedraait.

Groetjes,

Michèle

Fijn dat het zo goed is gegaan. En je hebt groot gelijk dat je op je strepen gaat staan. Hallo het is jou kind toch, en als jij denkt dat ze het aankan is het toch goed.

Liefs Michelle

Wat gek van dat slapen. Zou het idd even navragen.

Wel ontzettend fijn dat alles goed is gegaan en ze lekker heeft gespeeld. Super!

Fijn dat alles goed is gegaan. Ligt ze nu lekker te slapen?

Liefs

super dat het goed is gegaan
Ik vind dat ze wel moeilijk doen
Je betaald voor een hele dag
Babytjes slapen toch ook
Gaan ze die ook de hele tijd wakker houden
Beetje raar maar gewoon zeggen wat je dwars zit hoor

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Was ik ook van plan. Ik heb geen zin om hier ook een probleem te hebben. Ik snap hun ook wel hoor, maar ze is mijn meissie en ik ken haar het beste. Dus oke als ze morgen nog niet slaapt maar vrijdag wil ik dat ze daar slaapt. Mervin is er dan pas om 14.00 en dat is te laat en het is weekend daarna dus alle tijd om alles op een rijtje te zetten.

Groetjes,

Michèle

Fijn dat het goed is gegaan!

En je hebt gelijk dat je op je strepen staat, hoor.
Als jij denkt dat Morgan het aan kan, dan is het verder toch prima.

Liefs, Anne