Eindelijk tijd om te reageren wat een drukte hier zeg.
Maar het ging eigenlijk heel erg goed. We waren er om 9.00 en ik heb haar zelf naar binnen laten lopen met der tasje en paddington. Ineens stonden er veel dames om haar heen dus ze wilde dat ik haar tilde. Dat weigerde is en de dames gingen opzij en Morgan liep door naar haar afdeling. Daar stond ze even te wijfelen. Dus ik zag jasje uit en dat deed ze. Schoenen uitgedaan en der slofjes aan.
Toen had ze zoiets van ik wil nu toch wel naar binnen want daar zijn kindjes. Nou eerst natuurlijk even aan mijn broek gehangen maar ze kreeg een ballon van een kindje dus dat vond ze wel heel leuk. Al snel ging ze een beetje scharrelen tot een meisje op paddington begon te azen dus ze had al bijna der eerste ruzie.
Mar dat was snel gesust. Op een gegeven moment zei ik dat ik weg zou gaan dus ik kreeg zo een kus. Ik draaide me om en ja hoor piepen. Ze wilde nog een kus. De leidster kon haar ook zo oppakken en ze hebben me voor het raam uitgezwaaid. Heel vrolijk en geen traan gelaten. Pappa is haar nu aan het halen en hij belt me zo hoe het gegaan is. Ze was wel nog afhoudend over het slapen morgen maar ik heb al gezegd tegen hem hou maar stijf hoor dat ze gewoon slaapt. Ik wil zo snel mogelijk de gewone routine erin hebben.
Maar het eerste gedeelte ging dus erg goed.
Groetjes,
Michèle