Super gedaag morgan! Kleine bikkel, haha.
Zo het morgen ook ff overleggen over het slapen.
Gr Patries
Super gedaag morgan! Kleine bikkel, haha.
Zo het morgen ook ff overleggen over het slapen.
Gr Patries
Wat fijn dat het goed is gegaan! Maar Paddington was erbij, dat scheelt. Ik heb effe gemist wat het probleem is met slapen daar? Waarom kan/mag Morgan daar niet slapen? Geldt dat dan allen voor die vrijdag?
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ze mag maar een paar uurtjes blijven rainbow omdat ze moet wennen. En dat hebben zij liever de hele week. sterker nog ze wilde echt helemaal opbouwen. Dus een uur en dan twee uur enz enz. Dat wilde wij niet omdat ze een kdv gewend is en ik haar zo snel mogelijk in de regelmaat wil hebben weer. Nou hadden we afgeproken dat ze dan vandaag van 9.30 tot 13.00 zou komen en ik wilde dat ze dan morgen van 9.30 tot 15.00 zou gaan dus het middagslaapje daar had. Maar een van ze wilde dat niet ivm met protocol of zo. Nou kan Mer haar morgen om 13.30 ophalen en we wonen om de hoek, maar ik wil dat ze vrijdag dan wel slaapt daar want ik wil dat ze zsm meedraait met de routine. Ik snap ze wel, gemiddeld kunnen kindjes het heel moeilijk hebben met zo’n overgang maar niet om te pochen maar morgan is heel makkelijk en ik ken mijn meissie. Dus zo zit het met slapen Raonbow.
Groetjes,
Michèle
ik vind dit erg raar dat ze zo doen op kdv .een hele week wennen
nog nooit van gehoort .en dat kindjes niet mogen slapen helemaal niet .
dan heb jij later op de dag problemen .als ik jou was ,zou ik jou eisen ook even bij hun neer leggen .jij weet persies wat je kind aan kan . .je betaald er genoeg voor .ik heb dit met mijn dochter nog nooit mee gemaakt
groetjes marielle mama van tanja
Ik ga haar zo voor de tweede dag brengen. Ik neem voor de zekerheid der doeken en zo mee, mocht ik ze toch kunnen overreden. Ik weet toen ze op het eerste kdv kwam was het ook een paar uurtjes de eerste dag, de tweede een halve dag en daarna was het gewoon de volle mep zeg maar. En toen was ze 3 maanden.
Groetjes,
Michèle
Wat fijn dat het gisteren zo goed ging. Wel heel vervelend dat ze daar niet mag slapen. Daar moet ze tenslotte toch ook aan wennen Ik zou er zeker iets van gaan zeggen, want dit slaat nergens op. Zeker op vrijdag kan je toch niet van haar verwachten dat ze tot 14.00 uur wakker blijft.
Groetjes,
Sandra
Nou dames, ik ben thuis met Morgan. Vanmorgen een goed gesprek gehad op het kdv met de leidster die zo ‘tegen’ het slapen was. Hun beleid is eigenlijk elke dag een uurtje meer om te wennen. Maar ze snappen ook wel dat onze bazen dat niet zo geweldig vinden. Zeker bij kindjes van morgan’s leeftijd kan zo’n omschakkeling best moeilijk zijn maar ze mocht vrijdag slapen want het ging zo lekker gister. En om half twaalf gaat mijn mobiel. Ze was al vana f 10.00 aan het huilen en ze had alles geprobeerd om der te troosten. Fruit waar ze zo gek op is gooide ze weg, melg heeft ze tegen de muur gegooid en ze wilde alleen maar brullen. Dus ik ben haar gaan halen. Nog even gepraat over hoe of wat. Waarschijnlijk de nieuwe indrukken, der tanden, slaap te kort zijn allemaal factoren die meespelen. Maar morgan is wel al helemaal dol op deze leidster want ze kroop steeds op schoot bij haar en ze wilde ook alleen eten van haar. Zij is er vrijdag ook weer en daar ben ik wel blij om. Overigens na een goed gesprek blijkt ze minder stug te zijn. Dus er is weldegelijk een tweede kans voor een eerste indruk. Ze mag nog steeds slapen vrijdag want ze snapt wel dat wij haar zo snel mogelijk in het ritme van alle dag willen hebben. En wij van onze kant zorgen dat iemand haar op kan halen als het weer niet gaat. Blijkbaar is morgan toch niet ZO makkelijk.
Maar goed ik ga nu maar thuis wat werk doen enne ze mazzel is wel het is prachtig weer hier dus als ze geslapen heeft gaat mamma van de nood een deugd maken.
Groetjes,
Michèle
Jammer dat je haar moest ophalen. Maar als ze de afgelopen dagen toch minder geslapen heeft doordat ze daar niet mocht slapen dan zal dat zeker ook meespelen. En idd heeft ze toch even iets meer tijd nodig om te wennen. Maar dat gaat vast helemaal goedkomen met Morgan. Vrijdag mag ze daar slapen, dus dat scheelt ook een stuk. En morgen maar een halve dag, dus dat is ook erg lekker.
Groetjes,
Sandra
morgen is ze thuis Sandra, Pappa is 's morgens vrij en mamma 's middags dus morgen even pas op de plaats zeg maar.
Groetjes,
Michèle
Toch nog méér wennen dan je dacht dus. Zielig. Nou ja, uiteindelijk zal het allemaal heus op z’n pootjes terecht komen. Hopelijk gaat het vrijdag allemaal lukken.
Groetjes,
M
Ik wist wel dat jij s’middags thuis was Michelle, maar niet dat Mervin s’ochtends thuis was. Dat is helemaal lekker, even een dagje bijkomen en goed slapen en dan gaat het vast weer helemaal goedkomen vrijdag.
Groetjes,
Sandra
Vervelend dat ze zo moest huilen zeg vandaag!
Hoop dat het vrijdag goed gaat, en ze lekker zal slapen daar.
Liefs, Anne
@ michelle. Ze was eigenlijk best goed gemuts toen ik haar kwam halen. Het is dat ze rode randen om der ogen had anders had ik niet eens gegloofd dat ze zo gehuild had. Ze had wel brood zitten bunkeren thuis.
@ Sandra inderdaad zo dachten wij ook even tanken en dan weer door. Kijk kan ze echt niet opgehaald worden is het heel zielig maar dan houden ze haar wel daar. Ik weet van haar oude kdv dat ze de ouders niet belde in zo’n geval. Het is heel dubbel aan de ene kant heb je zoiets van even doorbijten pup dan is het voorbij aan de andere kant wil je ook niet dat ze het niet naar der zin heeft. Het is zo dubbel allemaal.
Groetjes,
Michèle
Mijn schoonmoeder gaat vrijdag hier in huis zitten. Dus ze gaat gewoon naar het kdv. Lukt het echt niet dan kan zij haar ophalen. Maar we moeten wel doorzetten natuurlijk.
Groetjes,
Michèle
Kan me heel goed voorstellen dat het een dubbel gevoel is Michelle. Aan de ene kant is het wel sneu om haar nu daar te laten als ze het helemaal niet naar haar zin heeft. Aan de andere kant is het idd ook een kwestie van doorzetten. Vind dat je er goed aan gedaan hebt haar vandaag wel na de ochtend op te halen. Maar denk dat je vrijdag moet proberen haar wel echt daar te laten. Wel fijn dat je schoonmoeder bij jullie in huis wil zitten zodat zij als het echt niet meer gaat haar kan halen. Maar goed morgen weer een dagje bijtanken en dan kijken hoe het vrijdag gaat. Heb je nog van het mooie weer kunnen genieten?
Groetjes,
Sandra
@Sandra We zijn nog even naar de Markt gegaan alleen deden we er 1.5 uur over om thuis te komen omdat er een debiel met een sporttas he politie bureau ingelopen was met de melden dat ie bommen bij zich had. Dus alles was afgezet.
En ja inderdaad even een dagje tanken zal haar dan alleen maar goed doen en Vrijdag willen ze haar zo ie zo laten slapen dat hebben we al afgesproken want ze snappen ons wel en wij hun ook,
Groetjes,
Michèle
Wat zielig dat Morgan zo overstuur was. Het is inderdaad wel een kindje dat volgens mij snel aan anderen gewend is, maar stiekem moet ze dus toch wennen. Dat is ook normaal natuurlijk, alles is opeens nieuw. Ze is 1,5 nu en neemt alles goed in zich op. Misschien besefte ze opeens dat het anders was en moest ze daardoor zo huilen? Misschien dat ze haar bij het kdv juist daarom zo geleidelijk willen laten wennen? Hopelijk gaat het vrijdag weer goed. Ik denk bij Eva ook heel makkelijk dat ze wel snel went, juist omdat zij ook zo makkelijk is bij anderen en zich snel laat ‘aanhalen’. Maar bij het zwemmen had ze een andere juf en die mocht haar ook niet optillen, het was huilen op de mat. Het tikt dus blijkbaar toch allemaal wat meer aan dan wij denken. Geef Morgan lekker de tijd, ze went vast snel!
Groetjes Rainbow, trotse mama
wat fijn michele dat het zo goed ging, beetje late reactie maar ik was even niet op " wist je dat’ geweest.
Ik ben echt blij dat het zo goed verliep alleen ik vind het wel een beetje raar dat ze daar niet even zou kunnen slapen. dat kon ze bij de vorige toch ook? ik vind dat dat op een kdv zoiezo moet kunnen ze is nog zo jong. Wordt ze dadelijk misschien juist lastig omdat ze s’ middags nog een slaapje nodig heeftmaar niet kan slapen daar.
hier is het standaard gewoon zo dat kindjes daar altijd kunnen slapen wanneer ze echt moe zijn, maar vanaf de peuterschool kan het weer niet.
Daarom kun je ook kiezen voor ochtend of middagdelen (bij de ene wel andere niet. heb m nu op de gene ingeschreven voor 2 ochtend delen)
Ik moest wel lachen toen je zei dat ze er bijna dr eerste ruzie had om dr paddington haha.
niet aan dr knuffel komen!
stoer meisie!
oh lees nu dat ze wel mocht slapen dan?
maar hoeveel dagen gaat ze dadelijk? en mag ze daar dan wel of nietelke dag van slapen als ze tot lang moet blijven?
wat vervelend dat het wennen toch ietsje moeilijker is,
hee maar daar komt ze wel doorheen. snap dat het erg rot is, enne lieverd troost je, geen 1 kind is altijd makkelijk
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - MamavanRico op 18 Mar 2010 09:39:53