Afgelopen donderdag zijn we weer naar het CB geweest. We moesten dit keer een hele vragenlijst invullen die vervolgens besproken werd. Van vragen als hoeveel bekers zoete drank hij drinkt tot hoeveel minuten gaat hij per dag naar buiten en zit hij achter de tv. Pff wat een vragen werden er gesteld. ze wilde nog net niet weten welk merk luiers hij draagt!! Maar goed ze waren over alle antwoorden erg tevreden.
Maar het CB zou het CB niet zijn als ze toch iets aan te merken hebben. Nee hoor tot nu toe ben ik erg tevreden over ons CB. Tim moest op een gegeven moment laten zien dat hij goed alleen kon spelen. Terwijl wij de lijst aan het doornemen waren kon hij achter me op de grond lekker spelen. Haha dat was wel lekker, want normaal moeten ze altijd op schoot zitten.
Hij heeft heerlijk gespeeld en moest daarna nog met een tennisbal gooien zonder te vallen bij het gooien. Ook dat ging goed en hij moest torentjes bouwen met blokjes. Aan het einde van het gesprek was ze vol lof over hem, alleen viel het haar wel op dat hij de hele tijd zijn mond open heeft. Eerlijk gezegd heb ik daar nooit op gelet. Ze gaf aan dat ik hier op moest letten en als hij echt altijd zijn mond open heeft dat ik hem toch moest leren zijn mond dicht te houden.
Heb het in de gaten gehouden en Tim heeft idd altijd zijn mond open. Mijn vraag is of jullie kindjes dit ook doen? Naar mijn mening kun je een kindje van 1,5 jaar toch niet leren zijn mond dicht te doen. Dit komt toch vanzelf wel als ze wat ouder zijn.
Haha heb het wel geprobeerd hoor. Ik ging voor hem staan en deed mijn mond open en toen weer dicht. Alsof ik naar adem hapte. Het enige resultaat wat ik hiermee kreeg was dat hij keihard ging lachen. Ik werd dus gewoon uitgelachen
Groetjes,
Sandra