Ik ben die konijnenhokjes (zo noemen ze ze ook op veel locaties) ook vaak tegen gekomen, en ik vind het zo gek nog niet! Kinderen slapen heel goed buiten!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Joey en Jessey ook wel eens achterthuis in de kinderwagen laat staan als ze in slaap gevallen zijn (al gebeurd dat bij Joey nu nooit meer, en bij Jessey nog maar zelden) Als ik ze meeneem naar binnen zijn ze gelijk wakker, en of ze nu buiten slapen terwijl ik achter de wagen loop, of dat de wagen stil staat, dat is voor baby hetzelfde!
Ik heb Jessey toevallig vorige week nog achterthuis gezet in de wagen, haha! Joey was een ENORM pp-drama aanhet schoppen in zijn slaapkamer, en Jessey was moe. Die had nooit kunnen slapen naast de herriekamer van Joey, dus heb ik haar fijn ingepakt en buiten gezet. Ze was binnen 10 minuten vertrokken en heeft een uur geslapen, heerlijk! Joey heb ik er na een half uur maar uit gehaald, die maakt helemaal niks meer van zijn slaapje![]()
Maar ik kan me ook wel voorstellen dat het een beetje raar er uit ziet, een kindje op het balkon, haha!![]()
Groetjes Anouk