Moet kunnen of zielig?

hihihi voor zover ik weet zijn die konijnenhokjes alleen op KDV’s en daar slapen kinderen 's nachts niet in. Hier mogen kinderen er ook alleen in slapen als de ouders er een contract voor hebben getekend, en dan alleen bij het raam van de groep van het kindje en op het afgesloten plein! Ik zie er niks onveiligs aan, ik zie alleen positieve dingen er mee.
Maar je kind in weer en wind in een kinderwagen op een balkon zetten is natuurlijk een ander verhaal! Die hokjes zijn er voor gemaakt, een kinderwagen niet…

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Nou, het zijn idd net konijnenhokken!!!

idd vroeger zover ik gehoord heb (van beide kanten platteland en stad) was het heel normaal om je kinderen buiten in de wandelwagen neer te zetten, zomer of winter, je zet hem dan natuurlijk wel zo neer dat de wandelwagen geen wind vangt met de ehm kap. Zelf ben ik er dan nog niet zo van ^^. Maar opzich goed ingepakt in een slaapzakje die in de bak hoor, het bakkleed erover heen gespannen en de kap erop, moet het warm genoeg zijn en gezond?

Maar dan alsnog niet de hele dag… een uurtje ofzo moet kunnen de tijd tussen twee voedingen door.