Gister avond hebben wij heel slecht nieuws gehad. We hoorden gisteren dat een goede vriend van ons is overleden.
Het ging al niet zo goed met hem, maar het is toch allemaal snel gegaan. Dit is heel naar nieuws, maar het kan nog erger…
Het blijkt dat hij 28 februari is overleden en afgelopen vrijdag is begraven. Het erge is dat wij geen rouwkaart hebben gekregen. De kaart is voor 100% zeker weten naar ons verstuurd, maar moet dus ergens in Nederland rondzwerven… Daarom hebben wij dus helemaal geen afscheid kunnen nemen en dit soort dingen kun je ook niet overdoen… We waren er gisteren helemaal kapot van! De familie dacht al op de begrafenis, waar wij waren… Als je een rouwkaart verstuurd en verder niet iets van iemand hoort, ga je ervan uit dat ze komen op de begrafenis,… en dan zijn we er niet. Ik vind het zo erg! Ben er nu nog kapot van!
Heb TNT gebeld, maar ja die kunnen er verder ook niets aan doen. Vond trouwnes wel dat ik een erg lauwe reactie kreeg. Vandaag gaan we naar de familie om alsnog ons medeleven te laten zien, maar het is en blijft te laat! Omdat we niet in de buurt wonen, konden we het ook niet uit de krant vernemen.
Effin, moest het even kwijt. Lucht wel op moet ik zeggen, dat ik dit even heb opgeschreven.