Hi,
Wie kan mij helpen? Ik heb een zoontje van bijna 5 maanden oud. Maar het lukt me maar niet om hem overdag te laten slapen. Hij krijgt 's ochtends om half 9 zn 1ste fles en dan gaat hij niet meer slapen. Na de fles van half 6 's middags gaat hij wel slapen. Hij word 's ochtends ook nu vroeger wakker. En doe ik zn speen in zn mond en dan slaapt hij nog even verder.
Zijn schema is:
8.30 fles 150 cc 5 schepjes rijstebloempap wakker
11.30 fles 150 cc wakker
12.30 fruithapje
14.30 fles 150 cc wakker
17.30 fles 150 cc gaat slapen ingebakerd met pacco doek
20.30 fles 150 cc gaat slapen ingebakerd met pacco doek
23.30 fles 150 cc gaat slapen 5 schepjes rijstebloempap ingebakerd met pacco doek
(hij krijgt nutrillon forte voor hongerige baby’s)
Ik probeer het wel om hem te laten slapen overdag. We hebben ook het rust en regelmaat boek geprobeert maar dan had ik heel de dag een huilende baby in bed. En als hij slaapt is het voor +/- 30 in en word hij huilend wakker. En is hij daarna ook niet meer te genieten. En als hij niet slaapt word hij op een gegeven moment ook een beetje chagorijnig. Soms valt hij in me armen in slaap en dan wil ik hem weg leggen maar dan is hij meteen wakker. Ik weet niet meer hoe of wat. Wie weet iets wat ik kan doen. Moet ik iets veranderen aan zn schema of voeding meer of andere tijden? Excuses voor het lange verhaal. 1ste kind