ja heb nutriton al vanaf week 3 thuis doe nu 4 schepjes in het helpt al wel een beetje maar wat helemaal werkt is dat we vandaag bij de ka zijn geweest en die zei opeens je mag zantac ook ophogen! mijn bek viel er van open terwijl de huisarts zei dat 1ml de max was mag ik hem nu opeens 1,5ml geven…dan snap je er ook geen bal van maar goed dat ga ik morgen pas proberen heeft vandaag al genoeg zantac gehad hoop dat het morgen beter gaat met hem arme ziel
toch bedankt voor je tip! lief van je!
Moeite met overdag slapen
Hoi,
Ik zit niet zo vaak achter de pc meer de laatste tijd. Zie dat er al aardig wat gereageerd hebben. En bedankt hiervoor. Maar ik geef nu 5 flessen in plaats van 6 flessen. En de 6 flessen was het consultatieburo ook meegekomen. Omdat hij vanaf zn geboorte al veel honger had en veel wilde eten. En zn lengte en gewicht zitten gewoon netjes tussen de lijnen. Maar ik zag dat iemand zei over de flessen van half 9 en half 12 savonds weg letten maar dat is voor hem echt geen optie want als ik hem laat liggen word hij een uurtje later wakker voor de fles. En het inbakeren doe ik nu ook overdag. Ik deed het 1st ook maar toen werd hij nijdig dus toen deden we het niet meer. Maar nu vind hij het niet erg. Maar nu ziet mijn schema er zo uit:
08.30 fles 180cc + 6 scheppen nutrilon forte+ 6 scheppen bambix
09.30 fruithapje
10.00 a 10.15 in badje
10.30 tot 12.30 slapen ingebakerd
12.30 fles 180cc + 6 scheppen nutrilon forte
16.30 fles 180cc + 6 scheppen nutrilon forte + 6 scheppen bambix
17.30 tot 20.30 slapen ingebakerd
20.30 fles 150cc + 5 scheppen nutrilon forte
21.00 tot 23.30 slapen ingebakerd
23.30 fles 180cc + 6 scheppen nutrilon forte + 6 scheppen bambix
en dan slapen tot 8.00
Fijn om te lezen dat het weer beter gaat. Zie dat er nu toch een aantal slaap uurtjes tussen zitten overdag.