Moederdag

vanmorgen mirte op bed fles aan het geven en daar kwma lieke aan met kadootje.
En wat ze zei zo lief! Hallo Mama, kadootje, Fijne moederdag!
OO de tranen stonden in mijn ogen! en een heerlijke fles parfum dat ik kreeg van mijn meiden! mmmmm
Erg leuk dus

groetjes gytha

ik vond het ook gek, je “beseft” ineens dat je echt wel moeder bent en ook meetelt met mama dag!! Jeuuhh 2x cadeautjes krijgen in het jaar, met je verjaardag EN moederdag

enne iedereen alsnog een fijne moederdag gewenst voor vandaag, beetje laat maargoed het is nog een paar uurtje

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ooh wat hebben jullie allemaal leuke en lieve dingen gekregen!
Heerlijk!
Ik ben bang dat het hier is overgeslagen…

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Oh jee Marlala, bewust of onbewust?

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Nou zo te lezen heeft iedereen een heerlijk dagje gehad gisteren.

Wat een tegenvaller Mriek dat jullie creche er niets aan gedaan heeft. Gelukkig maakte Erik het goed met een lekker luchtje.

Wil, wat ontzettend leuk zo’n kettinkje. Een paar weken nadat Tim geboren was kreeg ik van mijn man een armbandje met een kinderkopje en de naam van Tim erop. Echt zo leuk, dus ik kan me heel goed voorstellen dat je blij bent met het kettinkje.

Behalve zoals ik al had verteld het kadootje van de ik een pakketje gekregen met badzout, bruisballen, badschuim en bodylotion. Om kwart over 8 werd Tim wakker, dus toen is papa met hem naar beneden gegaan. En toen kwamen ze terug met een heerlijk ontbijtje en dit kado. Voor een keertje hebben we Tim zijn bordje pap op bed gegeven. Tenslotte aten wij ook op bed

We hebben een heerlijk dagje met zijn drietjes gehad en zijn aan het einde van de middag naar mijn ouders gegaan om daar te eten. Ik zei nog tegen mijn moeder, normaal zou ik zeggen dat je de liefste moeder bent, maar nu ben ik dat zelf

Groetjes,
Sandra

Ik heb toen Morgan geboren was de bedelarmband van mijn moeder gekregen. Ze had er 3 nieuwe bedels aan laten zetten. Een voetbal, een eendje en een certificaat met Morgana erin gegraveerd. Ooit op een dag hoop ik hem weer aan haar door te geven.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

@Sandra: ik zei hetzelfde tegen mijn moeder. “Jij bent de liefste moeder, met uitzondering van mij natuurlijk.” Klinkt alsof je een heerlijke eerste moederdag hebt gehad. Tim die tot kwart over acht sliep (ongelooflijk), ontbijt op bed, iemand anders die voor je kookte…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik heb idd een heel leuke dag gehad gisteren.

Ja, was zeker lief van Tim dat hij tot kwart over 8 heeft geslapen. Haha dat heeft hij waarschijnlijk gedaan omdat het moederdag was, want hij doet het ook niet iedere dag. Meestal wordt hij rond 7 uur wakker. Maar dan gaat hij in zijn bed spelen totdat wij hem eruithalen. In het weekend zo rond 8 uur.

Groetjes,
Sandra

leuk lief he zo’n eerste moederdag…
Hier ook pot parfum … mijn lievelingsparfum… mmm en verder heel de dag de benen omhoog Lekker lui!

En nu de papa dag nog… wat gaan de mama’s doen?

Mini-boy,

Wat een lieve foto van Jurian, erg leuk!

Wij zijn met vakantie als het vaderdag is, dus moet nog even kijken. Ik zal er in ieder geval wel op uit gaan om een ontbijtje met lekkere franse broodjes klaar te maken en een leuk kadootje namens Tim.

Ik zit eraan te denken om iets te laten bedrukken met een leuke foto van Tim. Bij Hema kun je dit onder andere met wijnflessen doen. Je kunt dan je eigen etiket op de wijnfles ontwerpen met foto. En mijn man gek op wijn, dus dacht ik dat dat wel leuk zou zijn.

Groetjes,
Sandra

Michele, onbewust, helaaaaas… Beetje jammer dat ik ze er iedere x aan moet herinneren hè…

Hmm… met papadag… Geen idee! Als er nog leuke suggesties zijn, dan graag!

Lilypie 3rd Birthday Ticker

Ha ha ha ja om nou de geijkte stropdas te halen. Ik moet je heel eerljke zeggen dat het hier niet alleen de eerste moederdag, maar ook de eerste vaderdag zal zijn dus mamma moet ook even denken.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Die wijnfles is leuk!! Daar ga ik denk ook maar op af… papa lust ook erg graag wijn!

Je heb ook leuke mokken met 12 foto’s van je kindje erop… alleen houdt mijn man daar niet zo van… Verder hele leuke ideeën bij hema etc met foto’s

Vorig jaar toen ik zwanger was heb ik een mini shirt gegeven met mijn papa is de liefste erop.

Hier heeft de wijn geen zin. Wij drinken beide helemaal geen alcohol en het komt bijna tot nooit in huis. Maar ik zat te denken om misschien een mooie foto te laten maken van mij met Morgan.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Misschien de naam van de topic maar veranderen of een nieuwe starten voor de vaderdag ieddeen

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers