Moederdag

Ik zat me net te bedenken dat ik dit jaar voor de eerste keer moederdag mag vieren als zelf moeder zijnde en met mij nog meer ikke ben mamma’s.

Raar idee

Groetjes,

Michèle

Ja gek idee he. ik zat van de week te denken…wanneer is het moederdag want dan moet ik bij mijn moeder langs…maar ik ben zelf nu natuurlijk ook mama, dus wil misschien ook wel lekker thuis zijn met mijn gezinnetje haha

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Nou ja ik doe eigenlijk niet aan moederdag. Of deed want ik weet niet wat er dit jaar gebeuren gaat. Ik ga nergens vanuit. Maar je weet het nooit. Enne niet dat ik niet van mijn mamma hou hoor. Maar wij hebben zoiets van je kan 365 per jaar laten zien dat mamma speciaal is waarom alleen dan op die dag iets kopen.

Groetjes,

Michèle

10 mei is het moederdag. Alweer mijn 3e. Leuk leuk

Oh ja het is alweer bijna moederdag.

Vorig jaar was ik nog zwanger met moederdag, maar toen had mijn man heel lief toch al iets voor me gekocht. Wij gaan altijd bij mijn ouders langs met moederdag. Haha maar misschien blijf ik idd dit jaar wel gewoon lekker thuis.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

De leukste tijden die ik met moederdag meegemaakt heb zijn de jaren dat mijn dochter op school iets maakte, de pret die ze vooraf had en dan het moeilijkste het bewaren tot moederdag zonder iets te vertellen, heerlijkkkkkkk. En dan van die leuke knutsels krijgen waar ze zo hun best op gedaan hebben. zo leuk.
Kopen kan iedereen zeg ik altijd maar het zelf maken speciaal voor jou dat is zooooooo lief

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Ja, zo denk ik er ook over.

Een zelfgemaakt kado van je kind lijkt me toch echt veel leuker dan een duur gekocht kado. Maar goed een zelfgemaakt kado, daar zullen we nog even op moeten wachten.

Groetjes,
Sandra

Het enige zelfgemaakte cadeau wat die kleintjes ons nu kunnen geven vinden we elke dag in hun pamper, haha

Ha ha ha ik wou net zeggen Morgan kan ook al heel goed kleien… maar om er nou meteen een asbak in te zien.

En dat lijkt mij inderdaad ook het leukste ja. Die heerlijke kleuterknutsels. Ik was trouwens ook zwanger nog vorig jaar. Ik kreeg een sms van mijn moeder fijne bijna moeder dag

Enne uitslapen zou ik al heel leuk vinden…

Groetjes,

Michèle

Hier hebben wij ook de regel dat ze niets mogen kopen en dat ik heel blij ben met de zelf geknutselde kadotjes. Een ontbijtje op bed en dan 's middags lekker naar oma waar de mannen dan voor ons koken.

Dit jaar zitten we op Bali en mijn ouders gaan ook mee. Dan reken ik wel op een heerlijk verwendagje incl. indonesische massage samen met mijn moeder. mmmm

Bianca

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://by.lilypie.com/jtVMp1.png" alt=“Lilypie 6 - 18 Ticker” border=“0” /></a>

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://by.lilypie.com/qiYJp1.png" alt=“Lilypie 6 - 18 Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - mamma van Dewi en Nanik op 21 Apr 2009 13:32:04

Gewijzigd door - mamma van Dewi en Nanik op 21 Apr 2009 13:33:01

dat klinkt goed zeg!! dat wordt extra genieten dan dit jaar!! veel plezier

Lilypie Tweede Ticker

Goed idee Wil, ik heb ook nog zo’n setje thuis liggen. Ga ik misschien ook wel geven met vaderdag!! Dat is in juni toch?

Toen Erik één week oud was, was het vaderdag. Omdat ik toen nog helemaal niet mobiel was, heeft mijn moeder een kaart voor papa gekocht van bambi naast zijn papa en daar staat op: “Papa, het is altijd zo fijn om bij jou te zijn! Ik ben dan net zo stoer, sterk en trots als jij. Fijne vaderdag.” Ik had er uit naam van Erik iets in geschreven. Hij helemaal emotioneel. Kraamtranen, haha. Dus ik verwacht dit jaar minstens iets heel moois terug met moederdag…

Groetjes!

Ik vertelde na een week het hele verhaal hoe ik mijn bevalling beleefd had aan mijn stiefvader. Hij zat in Duitsland voor zijn werk toen het allemaal gebeurde. Hij is zelf kapitein der Mariniers geweest, maar aan het einde zaten we alle 4 te huilen, mijn ma, ik, mervin en hij het hardst. Hij heeft ook later gezegd. hij heeft veel meegemaakt en onder zware omstandigheden maar voor wat ik gedaan heb heeft hij meer respect dan welke soldaat dan ook die hij getraind heeft.

Enne pappa heeft ook heel wat tranen gelaten als ie 's nachts met Morgan beneden zat

Groetjes,

Michèle

Wat zijn het toch ook zachte eitjes eigenlijk hè, die kerels van ons…

Groetjes!

Haha idd Mriek

Michelle en Saro ik heb wel hard om jullie berichtjes moeten lachen. laten we hopen dat ze het kleien dit jaar met moederdag nog even overslaan

Groetjes,
Sandra

hahaha hier ook zo’n eitje:D Toen ik na de keizersnede in de uitslaapkamer lag, heeft mijn vriend een filmpje gemaakt van Joey in zijn bedje. Het beeld schud alle kanten op van dat gesnik! hahaha!

Maar moederdag ja… Keb er zin in! Geen idee of er iets voor mij gedaan gaat worden, maar het is toch al een hele andere beleving van deze dag En jaaah die knutsels daar kijk ik ook al naar uit:D Mijn moeder heeft ze allemaal nog van vroeger bewaard, leuk om te zien. De welbekende sieradendoos van een sigarendoos, asbakken van klei, memophouders van knijpers en pennenbakjes van wcrollen hihihi

Groetje Anouk

En de kei waarop geschilderd staat: een kei van een moeder (of vader natuurlijk, als het voor vaderdag was)…

Groetjes!

Ha ha ha mijn moeder heeft het ook allemaal nog. Ook de vaderdag kadootjes. Ik ken mijn vader pas sinds mijn achste dus mijn ma kreeg servetten en stropdassen

Groetjes,

Michèle

Mijn moeder liet me laatst een briefje uit haar portemonnee zien. Ik heb het haar gegeven toen ik een jaar of 12 was. Er stond; lieve mama, elke vrouw kan moeder worden, maar het is een kunst om mama te zijn.
Ik kon me heel dat briefje niet meer herinneren. Maar nu ik zelf mama ben, krijg ik de tranen in mijn ogen met zulke dingen… Vroeger was ik heel nuchter, maar sinds de zwangerschap, pfff wat janken soms. Zullen het nog steeds hormonen zijn? Of gaat het nooit meer over…? hahaha!

Groetje Anouk