Moederdag

Het zijn nog deels de hormonen, maar volgens mij veranderen we zelf ook. Iemand zei tegen me als je moeder wordt krijg je er een angst en een zorg bij en die zullen nooit meer over gaan. Dat is zeker waar. Niks is zo erg als de angst om je kind te verliezen en 24-7 ben je aan het zorgen dat ze niks overkomt. Het is denk ik het zwaarste maar zeker ook het mooiste dat je kan overkomen. Ik vind tenminste van wel.

Groetjes,

Michèle

Amen Michele, ik sluit me daar volledig bij aan, het zwaarste maar het mooiste beroep ter wereld, dat mama zijn. Maar moederdag zegt mijn kindjes nog niets, ze weten nog totaal niets van hetgeen ik allemaal voor ze doet en laat.
Het heeft voor mij nog weinig betekenis, al hoop ik stiekum wel dat mijn vriend iets leuks verzint zodat ze bekent raken met het thema moederdag.

Vlede jaar kreeg ik via de peuterspeelzaal een foto van Joyce die geplastificeert was in de vorm van een hartje met de tekst : voor mama. SMELT, Ik zal het voor altijd bewaren, het was mijn eerste moederdagcadeautje.

Ha ha ha ik ben al blij als ik uit mag slapen een keer. Mede omdat ik nog steeds de tullendienst in mijn eentje doe en zo Maar ja we moeten ook naar de voetbal dus zoveel uitslapen is er ook niet bij.

Groetjes,

Michèle

Heel eerlijk gezegd ben ik er niet zo mee bezig. Maar nou heb ik ook geen kerel die al weken bezig is met een project om mij aan het huilen te krijgen, haha. Ben benieuwd wat je krijgt Wil! Ik denk wel dat ik iets krijg, maar geen idee wat. Heb wel wat suggesties gedaan (dat boek van Claudia de Breij over haar zwangerschap en bevalling en nog een paar dingetjes), dus we zullen zien. Ik ben de 14e ook nog jarig, dus we moeten het niet te gek maken hè?

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik kan niet eens uitslapen. Mervin moet om 10 uur voetballen… Mijn eerste moederdag en ik moet er nog vroeg uit

Maar ik ga me nergens op verheugen. Al had ik wel gezien dat ze op de creche iets gemaakt hadden met de handjes van een kindje want die is met Moederdag op de creche. Ben benieuwd of ik ook zoiets krijg met Morgan haar handjes. Zou wel leuk zijn. Enne pappa laat ik zijn eigen fantasie gebruiken.

Groetjes,

Michèle

Afgelopen woensdag toen ik Tim van de creche ging halen kreeg ik mijn moederdag kado al. Weet niet waarom ze er op de creche zo vroeg mee zijn, maar vind het natuurlijk al heeeel leuk dat ze er iets aan doen. Ze hadden een tas gemaakt van 2 grote roden harten en ze hadden met verf de handjes van Tim erop gemaakt. Er zat ook een kaartje in met de volgende tekst:

lieve mama,

Ik geef je deze tas vol met liefde.

Dikke knuffel,
Tim

Mijn moederdag kan dus niet meer stuk

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ha ha ha ja zij hadden en hartje met handjes en een gedicht. Dus ik weet niet of ze dat met alle kindjes doen of niet. Ik wacht het rustig af.

Groetjes,

Michèle

Sandra, wat leuk! En bij Michele doen ze op de creche ook al iets. Heb ik helemaal niet bij stilgestaan dat ze daar op de creche natuurlijk ook mee bezig gaan. Dat schept verwachtingen richting de mijne…hopelijk word ik niet teleurgesteld…

Groetjes!

He ik heb het voor 1 kindje gezien hem weet dus niet of ik ook iets krijg

Groetjes,

Michèle

Ik had er inderdaad ook niet aan gedacht dat ze iets op de creche zouden gaan maken. Maar wat dat betreft zijn ze hier op de creche wel erg creactief met van alles en nog wat. Met kerst hadden ze ook iets gemaakt en daar met verf Tim zijn voetjes op gezet. Ook houden ze de verjaardagen van de ouders bij en maken dan iets leuks.

Ik hoop voor jullie dat ze ook wat gaan maken op de creche.

Groetjes,
Sandra

Ja met dit jongetje waren ze met zijn handjes en verf in de weer geweest. En bij morgan hebben ze ook al een keer verf op haar handen gesmeerd voor haar eigen verjaargadswolkje.

Groetjes,

Michèle

hier kent mijn mannetje het niet echt dus hoef daar ook niks van te verwachten
maar ga het hem wel leren.
wat dan de planing is met moederdag is dat ik dan alles voor mijn moeder in elkaar mag vlansen en verzinnen want de anderen hebben dan geen tijd dus ben ik weer de l*l dit jaar maar ja voor mijn moeder doe ik alles .

gr de mama van leyla

veronique daniels

Ha ha ha dat moet je hem zeker maar snel leren dan kun jij ook een keer verrast worden.

Groetjes,

Michèle

owwwwww das lief wil heb ik met mijn verjaardag gehad met de namen van mijn 2 kids erin
ook vandaag lekker verwend met een ontbijt op bed en 2 spiegeltjes met gedicht erin. een beeld met die 4 personen voorstellen en een sjerp met 's werelds liefste moeder en een boekje met 365 citaten voor moeder dus helemaal te gekkkkkkkk

Groetjes Michelle

Eindelijk, de langverwachtte moederdag!:smiley:
Ik mocht vanmorgen lekker utislapen, nadat ik gisteren eerst een briefje moest maken wat papa allemaal moest doen kwa fles en pap en de verhoudingen, hahaha!
Om 10 uur kwamen ze boven, Joey had een bloempje in zijn hand die hij natuurlijk niet wou afgeven, hij stak hem in zijn mond, hahaha! En papa gaf mij een lekker luchtje Geen ontbijt op bed, maar alle ontbijtjes op bed van de afgelopen jaren zijn weer mee gegaan naar beneden, want wij zijn niet van die ontbijters
Ik vond het wel heel lief Beneden kreeg ik wel een lekker kopje koffie, en mijn heerlijke ventje op schoot
Vanmiddag naar mijn schoonmoeder, en vanavond naar mijn moeder. Joey blijft daar slapen, want morgen moet ik werken en past oma op.

Groetje Anouk

Wat leuk allemaal! Kan me voorstellen dat je moest brullen Wil, wat onwijs lief.

Hier heeft de creche er niets aan gedaan, viel me toch wel tegen. Helemaal na alle verhalen van jullie over creatieve creches…van Erik daarentegen een lekker geurtje gekregen en da’s altijd fijn…

Groetjes!

Op het KDV hadden ze heel schattig de voet afdrukken met verf op een papieren vlinder gedaan. Echt heel schattig met de tekst "voor mijn allerliefste mama). Echt zo schattig.

Manlief heeft een lekker ontbijtje gemaakt, maar was het cadeautje een beetje vergeten. Ik dacht nog steeds…zal hij er nu mee komen, maar helaas…nou ja Dani is ons grootste cadeau en die had vanochtend lekker tot 08.00 uitgeslapen!

@Mriek, wat een tegenvaller zeg van het KDV. Ik vind dat ze daar wel wat aandacht aan hadden kunnen schenken. Het is voor ons moeders toch een speciale dag. Gelukkig is je man het niet vergeten.

@Loesie: ja, inderdaad. Ik had ook echt wel íets verwacht. Nou ja, het thuisfront gaf me wel iets leuks, dus m’n eerste moederdag is niet helemaal op een teleurstelling uitgelopen.

@Saro: balen dat je man geen cadeautje had meid. Heb je hem er niet genoeg aan herinnerd?

Groetjes!

Hier ook uitgeslapen tot 7 uur (!) tja pappa moest bagger vroeg voetballen. Maar ik heb van morgen een hart gekregen met wat de bedoeling was haar handjes, maar ja morgan was zo boos dat ze verf aan der handen had dat het een beetje een picasso geworden is in plaats van een van rijn/ Vermeer. Maar goed ze hadden een gedichtje van morgan gemaakt met de tekst dat ze zo blij was dat mamma haar kleren altijd ze mooi matchte en dat ze heel veel van me hield omdat ik er dag en nacht voor der was. Heel lief. Van pappa heb een lekker ontspanningspakket van Weleda gehad. Hij had de meiden op zijn werk om advies gevraagd

Helaas heeft pappa niet kunnen winnen vandaag, maar de jongens hebben wel 3 doelpunten gescoord met een 3-0 achterstand. Voor moederdag zeiden ze. Mijn schoonmoeder wilde wel dat we langskwamen vandaag, maar wij hadden we geen zin in want Morgan zou anders te weinig slapen (nu waren we om 14.00 weer thuis) enne wij wilde ook wel even van deze dag genieten. Laat mijn zwager maar een keer gaan

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers