Mo overleden

Er is geen makkelijke manier om dit te brengen, dus vandaar recht voor zijn raap dan maar.

Vanmorgen is Mo (mamma van Gioia en vriendin van Jacky)overleden, aan de gevolgen (vermoedelijk) van een massale long embolie. Ze stortte thuis in. Maar ze was direct niet meer aanspreekbaar en is dat gebleven tot ze kwam te overlijden
na intensieve beademing, reanimatie en medicatie.

Ik heb er verder effe geen woorden voor net zoals jullie ook denk ik. Ik laat het dus effe hierbij.

Astrid,mamma van Evianne

Gewijzigd door - Evianne`s mama op 18 May 2005 20:23:41

Hoi Astrid,

Zoals je weet, weet ik het ook…
Ik vind het afgrijselijk nieuws en ik weet ook (nog steeds) even niet hoe ik er mee om moet gaan.
Echt verschrikkelijk (en dat is dan NOG te zacht uitgedrukt…)

Jacky, mocht je hier lezen, nogmaals énorm veel sterkte met dit verschrikkelijke verlies
En voor lieve, kleine Gioia een hele dikke knuffel…

Mo, je was een kanjer!!!
Een super sterke vrouw die ondanks haar pijn nooit klaagde.
Met een fantastisch gevoel voor humor!
Ik zal je hier enorm missen, met je berichtjes waar ik altijd zo om moest lachen.
Meid, waarom…waarom, waarom, waarom…

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Gewijzigd door - Bieb op 18 May 2005 20:23:53

Ja ik heb er ook even geen woorden voor.
Werd net ook gebeld.

Ik zit nog te trillen.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04). www.mammavanlisaencas.web-log.nl

Ik ben ook geschokt. Wat ontzettend erg. Sinds een paar dagen bezoek ik deze site en zij was de eerste die op mijn bericht reageerde en waar ik contact meehad.

Mijn hart gaat uit naar iedereen die haar heeft mogen kennen en met name haar dochtertje…

Aan iedereen die haar kende, heel veel sterkte bij dit onmogelijke verlies.

Jezus! Jezus!
Mo!!!
Dit kan toch niet waar zijn?

zit hier gewoon te janken pfffffffffff

ze woont nog bij me in de stad pfffff erg is dit heb er geen woorden voor

Ja het janken wil hier ook nog niet echt ophouden. Vreselijk, het is gewoon echt niet eerlijk !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

nee niet eerlijk ze was 32 jaar man pfffff nog een heel leven met gioia en haar haar man waarom waarom waarom

jeetje schrikken zeg dat ze plotseling is overleden en nog zo jong

groetjes ingrid

zo zo verschikkelijk! ik heb er geen woorden voor! echt niet

Tries

Wat verschrikkelijk zeg

Verer heb ik er ook geen woorden voor
Verschrikkelijk

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Gewijzigd door - heleen op 19 May 2005 08:44:06

Gewijzigd door - heleen op 19 May 2005 12:19:06

Ow wat vreselijk!!! Ongelooflijk!!! Zo jong nog…

Dit is echt verschrikkelijk!!!
Ik weet niet zo goed hoe ik moet reageren…
Lieve Gioia en Jacky, heel veel sterkte met dit enorme verdriet!!!

Liefs Maike

Gewijzigd door - Maike op 19 May 2005 09:15:05

ik kan haar niet persoonlijk .maar voor me gevoel wel .het is net wat bieb zegt, ze had altijd heel veel pijn maar klaagte nooit . was altijd vrolijk en op gewekt .beste jack en gioia heel veel sterkte toegewenst knuffels

groetjes marielle mama van tanja

zou iemand voor mij iets willen door geven
aan jacky en gioia
heel veel sterkte met dit groote verlies
en ik zal voor hun bidden
joze madelinde en dominique

Wat een verschrikkelijk bericht,jacky en Gioia die verder moeten zonder hun licht en leven,Heel veel sterkte toegewenst,
Heb verder geen internetverbinding meer maar moest toch even ergens heengaan om hierop te reageren

groetjes Kim, mama van

en

ik schrik me ook helemaal rot!!
ik ben hier niet zo heel veel meer maar ik lees nog wel zo af en toe!.
ik wil die kleine meid en jacky heel heel veel sterkte wensen in een echt hele zware tijd.
en meiden van het forum, jullie ook veel sterkte want het is hier ook een groot verlies.

het is vreselijk… dit soort dingen mogen eigenlijk niet kunnen

verder weet ook ik niet wat ik verder moet zeggen, want hier zijn gewoon geen goede worden voor te vinden.

maureen

mama van fabiano: 3 jaar, alessandro: anderhalf jaar , en genarro: 2 jan 2005

lieve ikkebenners,
ik heb de moed gehad om het forum door te lezen en ben geraakt door alle lieve woorden die over Mo gezegd zijn. Heel erg bedankt hiervoor. Ook voor het mooie bloemstuk wat namens jullie is gestuurd, ik ben vandaag bij Mo geweest en het stuk werd net bezorgd. In Mo’s geest zou ze gezegd hebben: een keurig bloemstuk. Wat zoveel zegt dan dat ze er heel blij mee zou zijn.
Ik laat het er even bij, nogmaals erg bedankt voor jullie mooie woorden en gedachten. Groet, Jacky, pappa van Gioia (als ik het zo mag zeggen)

quote:
Groet, Jacky, pappa van Gioia (als ik het zo mag zeggen)

Tuurlijk mag je het zo zeggen!

Knap dat je de moed hebt gevonden om hier te lezen.
Het zal allemaal absoluut niet meevallen voor je…

quote:
In Mo's geest zou ze gezegd hebben: een keurig bloemstuk. Wat zoveel zegt dan dat ze er heel blij mee zou zijn.

Daar ben ik echt héél blij om. Echt.

Nogmaals heel veel sterkte met alles…(kan het niet vaak genoeg zeggen denk ik…)

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Gewijzigd door - Bieb op 20 May 2005 18:37:52

Ik heb je al eerder laten weten dat ik je erg dapper vond Jacky, het lezen van het forum zal ook niet makkelijk zijn geweest voor je. Erg lief ook dat je hier gereageerd hebt.
Heel veel sterkte.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003