heel veel sterkte jacky
groetjes ingrid
Heel veel sterkte Jacky en ook voor jullie meisje
we zijn in gedachten bij jullie
Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin
Nou heel dapper van je Jacky om hier te lezen en te schrijven.
Kan me voorstellen dat je iets anders aan je hoofd hebt de komende tijd.
Heel veel sterkte.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04). www.mammavanlisaencas.web-log.nl
papa van gioia , ik vindt je heel moedig, dat je op het forum komt lezen,ik wens jou en je kleine meisje, heel veel sterkte en kracht toe
groetjes marielle mama van tanja
Heel veel sterkte Jacky, samen met Gioia. Ik kende Mo niet persoonlijk maar vond haar meteen erg aardig op het forum. Dit heeft me diep geraakt. Ik leef met jullie mee.
Jacky, ik vind het enorm moedig van je om het forum te lezen en ook iets neer te schrijven!!!
Ik wil jou en je kleine meisje heel veel sterkte wensen in deze verdrietige tijd!!!
Groetjes,
Maike, mama van Levi (21-08-2003) en prummeltje (27 oktober uitgerekend)
Lieve ikkebenners,
ik wil jullie bedanken voor alle mooie reacties, het mooie bloemstuk voor Mo en de bloemen die Gioia en ik vandaag kregen.
Ik zou jullie het liefst omhelzen, maar dat kan niet (staat ook wel gek, een lapotop knuffelen). Maar wel heel erg bedankt, het helpt ons echt.
Liefs Gioia en haar pappa
Hoi Jacky,
Fijn dat je de bloemen ontvangen hebt en dat het je helpt.
Jij, Gioia en uiteraard Mo zijn nog steeds veel in mijn gedachten (en ongetwijfeld bij veel andere ikkebenners ook)
Heel veel sterkte!!!
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?
P.S. Wat blijft het toch raar/onwerkelijk om Mo’s naam te zien staan…
Jacky en Gioia,
Heel graag gedaan, de cyber knuffel is aan gekomen en ik geef er aan jullie beide ook een…
Ik wens jullie heel veel sterkte…
mocht je ooit je verhaal kwijt willen of wat dan ook ben je van harte welkom
Wil je zo ie zo af en toe even laten weten hoe het met Gioia gaat?
heel veel liefs
Tries
hoi jacky en gioia,
ook hier is hij ontvangen die knuffel
sterkte verder
Gewijzigd door - bianca4 op 24 May 2005 20:57:11
Jacky en Gioia
Fijn dat de bloemen zijn aangekomen
En de knuf is hier ook aangekomen
Jullie zijn in onze gedachten
Heel veel kracht
Hoi Jacky,
Ook vanuit hier natuurlijk een dikke cyberknuf. Ben erg blij dat de bloemen jullie een beetje helpen, zeker omdat we zo weinig kunnen doen. Onze gedachtes zijn natuurlijk nog heel veel bij jullie. Natuurlijk zouden we het heerlijk vinden als je ons af toe liet weten hoe het met jullie gaat. En daarbij dit forum ook bedoeld om adviezen en ervaringen uit te wisselen over onze kids. Dus als je daar zin in hebt, laat maar lekker komen.
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Hallo Jacky,
nogmaals heel veel sterkte voor jou en je Gioia in deze moeilijke tijd.
Groetjes,
Esther, mamma van Jonathan
Lieve Jacky,
ik hoop dat je een klein beetje troost hebt kunnen halen uit de bloemen, al is dat na wat je hebt meegemaakt erg moeilijk denk ik.
Ik wens jou, Gioia en de rest van jullie familie en vrienden erg veel sterkte de komende tijd.
En inderdaad laat ons alsjeblieft weten hoe het verder gaat met jullie.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
hoi jack
je knuffels zijn ook hier aan gekomen ,en ook dikke knuffels terug van hier .wens jou en gioia, en de rest van de familie. heel veel sterkte .en als je zin heb, kom je gewoon even kijken op het forum.we zullen er altijd voor je zijn .
groetjes marielle mama van tanja
lieve ikkebenners,
bedankt voor jullie lieve woorden weer. Ik zal proberen af en toe eens een Gioia update te doen. En af en toe eens een goeie vraag stellen, als ik ergens mee zit of zo wat Gioia betreft.
groet, papa van Gioia
quote:Tja, wat is een goeie vraag ? Alle vragen zijn toch goed ?
En af en toe eens een goeie vraag stellen, als ik ergens mee zit of zo wat Gioia betreft.
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Ben het met je eens hoor Astrid