SUPER SUPER SUPER …! Hebben we toch niet voor niets geduimd … meid geniet er heel erg van… en laat ons meegenieten.
En wat vind Joey ervan om grote broer te worden
SUPER SUPER SUPER …! Hebben we toch niet voor niets geduimd … meid geniet er heel erg van… en laat ons meegenieten.
En wat vind Joey ervan om grote broer te worden
24 januari! Wat een feestelijke datum! Dan is onze jongste ook jarig!
Fijn meissie dat je goed nieuws gekregen hebt!
Groetekes, Sje
Oh jee Wil… Ik heb zo veel gynaecologen gehad… Officieel is dr Everhard mijn gyn, maar die werkt part-time, en heb ik in Joey’s zwangerschap maar 2 keer gezien. Verder heb ik Gerritzen, Han, Brons, Lommers, Nahuis, de Lange, v.d. Palen, Dierickx en Quartero al gehad!!! Pfff niet normaal eigenlijk… Dr. Brons heb ik het vaakst gezien. Ik vind haar streng en ouderwets, maar wel goed. Welke heb jij dan gehad?
@Sje, ja leuke datum he 19 januari is de trouwdag van mijn ouders, 23 januari is mijn broertje jarig, en 25 januari mijn tante en mijn nichtje… Ben benieuwd met wie hij/zij tegelijk de verjaardag kan vieren
Oh lekker dan, die dokter van Son! Tjee wat erg zeg… Dr. Poeshman heb ik ook wel eens gehad, en ook dr. Schutter herinner ik mij ineens. Ik vind het heel slecht dat je zo veel verschillende gezichten ziet in amper 8 maanden tijd! Ik ben dan ook absoluut niet tevreden over het ziekenhuis hoor, zie mijn topic ‘slecht ziekenhuis’.
Dr. everhard is wel heel lief, ook dat ze nog bij Bo is terug gekomen. Maar zij heeft wel de grote fout gemaakt waardoor wij Jayvey* zijn verloren… Als ik haar al eens tref bij een afspraak heb ik altijd hele dubbele gevoelens. Ze komt altijd wel heel aardig en geintereseerd over, maar kan niet zeggen dat ze juist handelt…
Het moeder en kind centrum is wel echt heel mooi geworden hoor! En het scheelt je een enorme wandeling vanaf de hoofdingang! Pfff wat heb ik me daar in het Ariens vaak aan gerergerd toen ik op het laatst liep met die dikke buik! Ik deed er soms wel 10 minuten over om op polie 56 te komen! Haha!
Ik kom de laatste steeds vaker op dit forum, om de zwangere mama’s die ik ken te volgen! Ook ik zat in spanning Anouk! Maar gelukkig is het allemaal goed en ben je echt hart-hart-hart-hart-hart-hartstikke zwanger meid! Geweldig! Oh wat mooi om dat hartje weer te mogen horen zeg! Geniet ervan, ondanks de misselijkheid. Bij mij hielpen gembertabletten goed, maar ik had er niet echt last van. Hopelijk gaat het snel over!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Dankjewel Enneh gembertabletten, waar haal ik dat? En van welk merk is het? Ik kan het proberen, al moet ik al kokhalsen als ik aan de smaak van gember denk
Ik heb ontdekt dat cup-a-soup ook lekker is om te drinken, dan ben ik niet zo flauw, en minder misselijk. Ennn de enige echte festini perenijsjes zijn wederom mijn verslaving geworden! Tja zo langzamerhand leer ik er weer mee omgaan
Jayvey* is overlden doordat er infarcten in de placenta zijn geweest, wat er voor zorgde dat er 2/3 deel van de placenta is afgestoprven. tot 24 weken heeft hij genoeg gehad aan die 1/3 placenta wat nog goed functioneerde, daarna was het te weinig en is hij overleden.
Dit komt omdat ik een stollingsafwijking in mijn bloed heb. Dit was al veel langer bekend, en ik heb Everhard ook aan het begin van die zwangerschap gevraagd of ik bloedverdunners moest gebruiken, maar dat was niet nodig zei ze. En dat was het dus wel. Haar schuld dus dat alles is misgelopen.
Ik heb ook geen goed woord voor dat ziekenhuis over hoor, ik heb er een topic over gemaakt gisteren in het zwangerforum.
Behalve dat de artsen niet doen wat ze moeten doen vind ik er nog wel veel meer mis aan. Slecht bereikbaar met de telefoon bijvoorbeeld, en wat dacht je van die eeuwige lange wachttijden. Als je een afspraak hebt om 1 uur, ben je rond 2 uur aan de beurt. Ik begrijp best dat ze op een gegeven moment uit gaan lopen, maar ook als je 's morgens om 9 uu er nmoet zijn ben je zo een uur later pas aan de beurt. Ach ja, er is maar weinig aan te doen denk ik, we zullen het er mee moeten doen!
Waren de artsen op de kinderafdeling wel leuk? Dat is toch waar die grote roze rups aan het plafond hangt?
Tjee wat erg zeg dat ze zo slecht geopereerd hebben! Maar ik kan me ook goed voorstellen dat je ivm die goede zorgen van de kinderafdeling er toch geen werk van maakt. Ach en weet je, het lost ook gewoon niks op. Ik denk dat je maanden moet vechten om er alleen al een sorry uit te krijgen!
Joey had dr Jonge poerink van de kinderartsen. Die was ook wel heel aardig en geintereseerd. Joey had ook een ruisje hadden ze op het CB gehoord, maar de kinderarts kon niks inden en hoorde ook niks. Ze heeft voor mijn geruststelling wel eenhartfilmpje en foto’s laten maken. dat vond ik wel heel tof van haar, want ik was me dood geschrokken toen ik dat hoorde over dat ruisje. Ik mocht zelfs nog een tweede keer komen, en alles was gelukkig goed.
Moet Bo nou nog lang onder controle blijven van de KA dan?