Misselijk...:(

Wat vervelend voor je dat je zo misselijk bent. Het lijkt mij wel dat je dan in ieder gevel zeker zwanger bent. Maar ik begrijp hoe je je voelt, de bevestiging is toch ook altijd weer fijn om te zien.

Ik ben zelf de 1e 4 maanden zwanger geweest. Meestal wordt er gezegd dat het na 3 maanden over is. Toen dat bij mij niet zo was, ging ik echt denken dat het de hele zwangerschap zo zou blijven gaan. Maar ineens van de ene op de andere dag was het met 4 maanden over. Ging al bijna twijfelen of het wel goed zat, omdat ik ineens niet meer misselijk was. Maar goed dat was gelukkig wel zo.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Nou het is weer raak hoor, bleeeeh wat voel ik me belabbert…
het gekke is dat ik pas opknap na een bord avondeten, maar om nou 'smorgens maar de beginnen met aardappels met bietjes… Das ook weer zo raar…
Ik weet wel dat ik de koffie vanaf nu pas 's avonds neem, want op de een of andere manier komt dat door de neus er weer uit, en water niet…
De honingdrop helpt wel een beetje, maar toch blijf ik kokhalsen. Mijn slokdarm staat inmiddels in brand, zo voelt het. Rennie helpt nauwelijks, ik vind ze ook zo goor, tis net of je een schoolbordkrijtje eet… en als iets vies is, tja daar ga ik weer… pfffff tis wat! Maargoed, als ik naar Joey kijk weet ik waar ik het voor doe, en dat maakt wel veel goed

Lilypie 1st Birthday Ticker

Lilypie Expecting a baby Ticker

Waarom bel je niet de huisarts? Er is verschillende medicatie voor te krijgen hoor, bijv. die Emesafene die ik ook heb gebruikt. En 't heeft m’n meissie absoluut niet geschaad .
Want zo is er toch ook geen lol meer aan joh…

Lilypie 3rd Birthday Ticker

Ik heb de huisarts wel gebeld, maar die wil alleen een soort graviscon voorschrijven. Dit heb ik vaker gebruikt, en het helpt niks… Ik krijg ook al een hele waslijst aan medicijnen vanwege mijn bloedafwijking en omdat ons eerste kindje na 24 weken zwangerschap is overleden, vandaar hun voorzichtigheid met medicijnen. En ik ben er zelf ook geen voorstander van, zeker omdat de eerste 12 weken nog niet voorbij zijn. Het is gewoon super lastig, maar ik weet waar ik het voor doe, daarom valt er tot nu toe nog wel mee te leven. Al moet ik eerlijk bekennen dat het wel heerlijk is om hier even te klagen haha! Sorry…

Als je echt te misselijk bent, alles eruit gooit en het risico loopt op uitdroging dan bestaan er medicijnen tegen die misselijkheid. Zorg dat je uitdroging voorkomt want dan kun je het ziekenhuis in om aan een infuus te liggen. Als jij uitdroogt is dat ook gevaarlijk voor je ongeboren kindje.

Dus als je huisarts niet mee lijkt te werken en voor het gemak gaviscon voor wil schrijven (dat wil je ook niet weet ik uit ervaring want dat begint in je mond al te bruisen. Brrrrrrr…) neem dan contact op met je verloskundige of gynaecoloog of die iets voor je kan betekenen.

Groetekes, Sje

Ja weet ik hoor Maar zo’n vaart loopt het nog niet. In de loop van de dag hou ik wel wat glaasjes water en cup-a-soup binnen. Zo hier en daar een crachertje, en het avond eten gaan heel goed. Als ik eenmaal een lekker bordje aardappels en groente op heb voel ik me weer op en top, dus ik hou het nog wel even vol zo. Mocht het echt te gek worden dan bel ik de gyn.

Meissie… spannende dag morgen!! Hoelaat moet je? Duim voor je!

Jaaaah ik zit er de hele dag al steeds aan te denken! Ben erg zenuwachtig, en best wel bang voor slecht nieuws, ondanks dat ik me wel echt zwanger voel…
Ik moet er om 09.40 uur zijn, maar het word waarschijnlijk wel laat in de middag dat ik hier kan reageren, Ik moet 's middags weer naar het ziekenhuis, naar de hematoloog/internist die mijn bloed in de gaten houd.(ivm bloedverdunners)
Tussendoor gaan we dan bij mijn schoonmoeder langs, die woont vlak bij het ziekenhuis. Zodra ik de kans krijg laat ik het hier weten! Lief dat je er aan gedacht had

Ook hier wordt aan je gedacht. Ik duim heel hard voor goede berichten!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

heel veel succes morgen en zal voor je duimen

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

oei wat laat je ons dan lang in spanning zitten… maar heel begrijpelijk meis. Je moet morgen lekker de tijd nemen om alles te doen… en daarbij hopen we op heeeel goed nieuws aan het einde van de dag!

spanning stijgt…

Hallo!
Bedankt dat jullie zo meeleven! En bedankt voor het duimen, want het is niet voor niks geweest! Alles is goed, ik ben 7 weken en 3 dagen zwanger, 24 januari 2010 uitgerekend. Ennnn… We hebben een heel mooi kloppend hartje gezien Ooooooh ik ben zo blij! Nu kan het echte genieten beginnen!
Ik ben inderdaat in het nieuwe vrouw en kind centrum geweest Wil, het is hartstikke mooi geworden! Ziet er een stuk gezelliger uit dan de oude gynaecologieafdeling. Ze hadden ook een nieuw echo aparaat, ze hoefden niet eens een inwendige echo te maken om het te zien! En dat terwijl ik behoorlijk wat vet op mijn buik heb…
De vrouw die de echo maakte zei er wel bij dat ze teleurgesteld was in de gyn. die vorige week de echo had gemaakt, want die had ook moeten zien dat er toen al een vruchtje was. Ze was het er ook niet mee eens dat iedereen zomaar een echo mag maken, want niet iedereen heeft daar zo veel ervaring mee, en daardoor heb ik nu een hele tijd in angst gezeten…
Maargoed, alles is dus goed, en ik ben lekker al een stukje verder dan ik dacht

oh meis wat een geweldig nieuws is dat nu officieel van harte gefeliciteerd

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

geweldig nieuws!
proficiat en nu lekker genieten, een hele geruststelling dat alles goed is

groetjes gytha

Gefeliciteerd!!! zal een last van je schouders gevallen zijn. Nu kun je echt gaan genieten, en weet je dat je niet voor niets misselijk bent

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Bij deze officieel gefeliciteerd meid. Enne klinkt niet lief maar dat je nog maar even misselijk mag blijven

Wel zonde dat de andere zo onervaren was en jij daardoor zo lang in spanning gezeten hebt. Goede les om ook in dit soort gevallen een second opinion te vragen.

Groetjes,

Michèle

Wat een goed nieuws, heerlijk voor jullie! Nogmaals gefeliciteerd en hopelijk ben je binnenkort van je misselijkheid af. Drie maanden is leuk, maar dat het stopt zou ook fijn zijn toch?

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Ik hoop het ja… hoewel ik er al weer een beetje aan begin te wennen om 's morgens over te geven. En gelukkig is het sinds twee dagen overdag een stuk minder! Alleen gisteravond was ik even heel misselijk. Ik had een ijsje gehad, ik denk dat het daar door kwam…
's Morgens drink ik snel een groot glas water leeg, en spuug die dan weer uit, en als ik dan na 5 minuutjes nog een misselijk gevoel heb neem ik nog een glas, en spuug die ook weer uit. Het is net of die maag even gespoeld moet worden… haha! Zo ging het in de vorige zwangerschappen ook, tot een paar dagen na de bevalling, en ik moet zeggen dat het wel went… Nu maar hopen dat het overdag ook goed blijft gaan, en tja tuurlijk zou het heel fijn zijn als ik na 12 weken er van af ben!

Lilypie

Lilypie

wat een heerlijk nieuws zeg, echt super! Gefeliciteerd hoor!!!
ook ik hoop echt voor je dat misselijkheid binnenkort gaat afnemen, dat zou toch wel wat lekkerder zijn.

liefs,
Rinske