Goh meid, dus je bent nog steeds zo misselijk? Wat akelig! Gisteren had ik er opeens ook last van. Tijdens een vergadering werd ik helemaal niet lekker en wist ik opeens weer hoe dat ook alweer voelt. Zo eng. Gelukkig ‘kan’ ik niet overgeven en trok het bij mij op de wc weer weg, maar toch…Ik moest wel kokhalzen en dat is ook niet fijn. Kun je nagaan hoe jij je moet voelen!
Bij mij hielp gember goed. Ik heb ook de zwangerschaps’granules’ van VSM gebruikt. Dat zijn een soort korrels die je op je tong moet laten smelten. Ze zijn van de Mama-lijn en gewoon te koop bij de drogist. Omdat je er zoveel last van hebt, weet ik niet of dit sterk genoeg is? Wat ook kan helpen, van die bandjes die je om kunt doen tijdens bv een bootreis. Dat zijn bandjes met een magneetpuntje dat dan op een punt van je pols zit. ‘Seaband’ heten ze geloof ik. Schijnt ook te helpen bij zwangerschapsmisselijkheid.
Ik hoop echt dat de misselijkheid nu snel weggaat, want je hebt er wel lang last van. Ik snap hoe je je voelt, ik vind misselijk zijn echt heel eng. Sterkte meis en hopelijk heb je baat bij één van de middelen die we je aanraden. Misschien heeft Annes oma een goede tip?
Groetjes Rainbow, trotse mama