Misselijk iets homeopatisch

Ja ik ga hier niet weer mijn kotsverhaal zetten … maar ik moet echt stoppen met de medicatie… alleen ik kan het niet. Ik slik er nog minimaal 1 soms 2 per dag… ik kan niet op de benen blijven staan soms…

Gelukkig na een gruwelijk dip tijdje terug… heb ik veel hulp en liefde van iedereen… maar je lichaam hé!!!

Nu vraag ik mezelf af … is er niet iets homeopatisch van VSM of Vogel dat ik zou kunnen gebruiken?

Hey mini-boy,

Mijn oma is homeopaat, zal ik aan haar vragen of ze iets weet?

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ja graag…

Heb het even voor je op gezocht, wist de naam zo 1.2.3 niet meer.
Van A vogel heb je Nux vomica D4

Groetjes Marianne mama van Ruben

MJ… die heb ik gezien maar dat is toch bij een depressie? Helpt dat ook bij zwangere vrouwen tegen de misselijkheid?

Homeopatisch weet ik niet, maar ik weet wel dat vit B6 aangeraden wordt bij misselijkheid, en anders gember(thee) pepermunt (thee) en koolkydraten zoals crackers e.d.

Groetjes,

Michèle

Dat het helpt tegen depressies zou ik niet weten, maar wel dat het onderandere helpt tegen braken en misselijkheid.
heb je even een link gestuurd voor meer info, misschien heb je er wat aan.

Groetjes Marianne mama van Ruben

Goh meid, dus je bent nog steeds zo misselijk? Wat akelig! Gisteren had ik er opeens ook last van. Tijdens een vergadering werd ik helemaal niet lekker en wist ik opeens weer hoe dat ook alweer voelt. Zo eng. Gelukkig ‘kan’ ik niet overgeven en trok het bij mij op de wc weer weg, maar toch…Ik moest wel kokhalzen en dat is ook niet fijn. Kun je nagaan hoe jij je moet voelen!

Bij mij hielp gember goed. Ik heb ook de zwangerschaps’granules’ van VSM gebruikt. Dat zijn een soort korrels die je op je tong moet laten smelten. Ze zijn van de Mama-lijn en gewoon te koop bij de drogist. Omdat je er zoveel last van hebt, weet ik niet of dit sterk genoeg is? Wat ook kan helpen, van die bandjes die je om kunt doen tijdens bv een bootreis. Dat zijn bandjes met een magneetpuntje dat dan op een punt van je pols zit. ‘Seaband’ heten ze geloof ik. Schijnt ook te helpen bij zwangerschapsmisselijkheid.

Ik hoop echt dat de misselijkheid nu snel weggaat, want je hebt er wel lang last van. Ik snap hoe je je voelt, ik vind misselijk zijn echt heel eng. Sterkte meis en hopelijk heb je baat bij één van de middelen die we je aanraden. Misschien heeft Annes oma een goede tip?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Rainbow … waar kan je die bandjes kopen?

MJ … bedankt voor de link! Ga gelijk kijken…

Ik heb destijds homeopathische tabletjes geprobeerd (Nux Vomica), maar die deden helemaal niks bij mij! Dus geen idee of ze bij jou wel wat doen Mini-boy, maar het is te proberen.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 02 Feb 2010 20:14:41

Ja dat zijn ze die MJ ook aangeeft… denk dat ik het gewoon ga proberen… kwaad kan iets homeopatisch toch nooit voor je kindje?? Of zouden jullie het niet durven?

Volgens mij staat er wel in die bijsluiter dat het uitsluitend gebruikt mag worden na overleg met een arts, moet je even nagaan in de winkel

Groetekes, Sje

Heb de bijsluiter gelezen … daar staat in dat er geen bijzondere gevolgen zijn voor zwangere vrouwen en zij die borstvoeding geven…

Als ik het aan de huisarts vraag … zegt ze toch ‘nee’ die zijn nl niet zulke voorstanders van homeopatische middelen…

Dan gewoon proberen want misschien is het wel het wondermiddeltje waar je naar snakt!

Groetekes, Sje

He, ik had de bandjes thuis liggen. Ik had ze destijds gekocht via internet, want ze hebben ze bij de ETOS eigenlijk alleen in de zomer. Omdat er dan meer mensen reizen en het is een beetje een seizoensproduct, zoals ze ook geen zwembadjes verkopen in de winter. Maar nu zitten ze in de verhuisdoos, anders had je ze van me mogen hebben…Maar daar heb je nu niks aan. Google even op ‘sea-band’ dan vind je ze wel! Ik mag hier geloof ik geen link neerzetten, maar ik zie ze al staan voor 12,95…

Homeopatisch ben ik ook niet zo’n fan van. Er staat bv in de bijsluiter dat er geen reacties zijn te verwachten als je bv te veel druppels inneemt. Ik denk dan toch: ‘Hmm, helpt het dan wel?’ Als het toch blijkbaar niet uitmaakt hoeveel je inneemt…Maar proberen kan natuurlijk wel!

Ik heb ook de VSM mama granules genomen in mn zwangerschap. ben wel een voorstander van homeopathie en heb er vaak baat bij, maar deze hielpen me jammergenoeg niet echt. Proberen kan altijd natuurlijk, wie weet! nux vomica is echt tegen misselijkheid en braken. Kan me eigenlijk niet meer herinneren waarom ik dat niet heb geprobeerd in mijnzwangerschap. Misschien helpt dat wel.

Wel heel rot dat je nog steeds zo missleijk bent. het haalt de lol er wel een beetje vanaf he, ja kunt je er zo beroerd van voelen.

Ik hoop dat je iets vind dat helpt en anders dat het snel over gaat.

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

@Rainbow: Het kan niet altijd geen kwaad, als je er ‘teveel’ van inneemt.
Seth heeft namelijk ook wat homeopathische middeltjes, en daar mag hij redelijk veel van, maar er zit wel een max. aan.

verder ben ik er wel voorstander van!
Bij mij helpt het vaak. Ik heb ook een tijdje iets homeopatisch gekregen om wat meer energie te hebben, en dat werkte ook heel goed.

Ik was van plan zo mijn oma even te bellen, want had nog wat vraagjes aan haar
Zal ik even checken van die nux vomica!
Gedaan! Enne… inderdaad het middeltje wat je zo zelf kan kopen is nux vomica D4 van A. Vogel.

Liefs, Anne

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/1A4Dp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - lalala op 03 Feb 2010 11:02:16

Super bedankt … ik ga vanmiddag dat middeltje nog kopen en gelijk proberen. Meestal kost het een paar dagen voor je evt resultaat zie toch?

Die bandjes (rainbow) wat doen die eigenlijk? Is dat iets magisch ofzo? Sorry ben blond maar ken het niet…

Die bandjes zijn gebaseerd op magnetische punten, dus een soort accupunctuur. Ik heb zelf geen last van misselijkheid gehad tijdens mijn zwangerschap en heb de bandjes dus nooit gebruikt. Anders probeer eerst de nuc vomica en als dat niet helpt, kun je de bandjes altijd nog kopen. Toch?

Ik zou alles tegelijk willen proberen om te zorgen dat ik kan genieten… maar je heb gelijk…

Ik ga eerst die druppels/tabletjes even halen en kijken of het werkt… en dan kan ik evt nog kijken naar die bandjes.