Misselijk iets homeopatisch

Ja, mini-boy niet gelijk iets ervan verwachten, het kan echt wel een week duren!
Succes ermee!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Vanmiddag 2 drogisterijen doorgewandeld… vervolgens nog aan iemand in de winkel gevraagd maar beide moesten het evt bestellen en dan duurt het nog een week voor het binnen is…

Ik ga het nu online bestellen…

Had de apotheek het niet?

Groetekes, Sje

Nee die had het ook niet… balen zeg!

Het is iets wat maar af en toe verkocht wordt … dit was de reden die ze mij opgaven…

Hmmm. Het klopt dat de Nuc Vomica inderdaad niet in het standaard assortiment zit. Dat ze het dan moeten bestellen snap ik wel, maar dat dat een WEEK duurt? Dat is wel lang! Ik heb ook eens homeopatische middelen gehad die besteld moesten worden en die had ik binnen 1-2 dagen binnen…Je geduld wordt wel op de proef gesteld! En homeopatische middelen werken niet meteen, wat Anne ook zegt. Je moet dus even volhouden meis, even bikkelen. Ik zou je misselijkheid zo voor je wegnemen als dat kon, ik heb echt met je te doen! Hoe gaat het nu met Jurrian? Red je dat nu een beetje? Of is hij nog veel bij anderen?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Jurian zou vandaag bij oma zijn, zodat mama dagje kon shoppen voor positiekleding. Maar mama is vandaag vol liefde voor haar zoontje die ziek is (zie andere topic). Morgen zou hij dagje bij een vriendje gaan spelen was al gepland maar ook die lijkt niet door te gaan op deze manier…

Arm ventje … arme mama…

De druppels zijn binnen en ik heb ze al 1x ingenomen. Stiekem vind ik het toch wel een beetje eng…! Ook de gemberthee is hier ingeslagen… die vanmiddag maar even proberen…

Hoop echt met je mee dat het gaat helpen !!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Hopelijk werkt het snel, mini-boy!

duim duim duim

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Of het nu toeval is of niet … maar volgens mij heb ik er buikgriep bij gekregen… ! Sinds zaterdagavond blijft er geen slok water binnen… weet mezelf geen raad. De druppels vliegen er dus ook met dezelfde vaart weer uit.

Jurian is bij oma… arme jongen mama kan helemaal niet voor hem zorgen!

Wat vervelend dat je zo ziek bent. Het lijkt me niet dat dat door homeopatische middeltjes kan komen. Maar houd het voor de zekerheid wel even in de gaten.

Heel veel beterschap!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Oh gelukkig gaat het vandaag een stuk beterder… ook ben ik ijverig met de druppels begonnen! En nu heel hard duimen dat het werkt…

Heb vandaag door het zonnetje dat schijnt al meer energie en ben lekker in de kou wezen wandelen vanmorgen… soms moet je jezelf er toe zetten om iets te doen hé…

Eigenlijk wil ik een keer gaan zwemmen … maar ben een heel preuts meisje… zouden jullie met een bol buikje gaan zwemmen?

Zon Miniboy? In Eindhoven is het al de hele dag PET. Grijs, kil en regenachtig. Brrrr! En ik heb tot heel laat in de zwangerschap gezwommen! Zwemmen is erg goed als je zwanger bent en bij ons op de club waren er meer die met een bolletje zwommen. Als het je leuk lijkt, zou ik het zeker doen. Je hebt mooie badpakken (bij Prenatal bv) en die staan gewoon heel mooi en netjes. Bij het babyzwemmen kwam wel een moeder een half uur nadat ik met Eva zwom en zij droeg een bikini met een heeeeeele grote buik. Zelf zou ik eerder voor een badpak kiezen, maar het kan en mag tegenwoordig allemaal. Op het strand in juli lag ik trouwens ook met een bolle buik in een tankini (bikini met een langer bovenstuk)…ja, het was snikheet toen. Nu weet ik niet hoe ze er in jullie dorp/gemeente tegenaan kijken, of dat dan misschien als aanstootgevend gezien wordt? Maar ik zou het toch gewoon doen in een mooi badpakje. Supergezond voor jou en je baby!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ja hoor ikke wel. Ik heb het met morgan eigenlijk niet gedaan, maar ik was trots op mijn toeter dus had het wel kunnen doen. Morgan is gek op zwemmen dus als ik weer zwanger zou zijn zou ik het haar echt geen 9 maanden onthouden.

Groetjes,

Michèle

Ik zwem nu altijd in een bikini… maar met zo’n buik toch ook liever een tankini of badpak… Ga dus eerst even iets opzoeken! En dan zeker een keer zwemmen! Lijkt me leuk…

Ja ok dat zou ik denk ik ook wel doen al was het alleen maar als ik weer zo’n toeter zou krijgen het denk ik iets ‘veiliger’ zit voor je gevoel

Groetjes,

Michèle

Wat goed dat je gaat zwemmen. Ik zwem al jaren en vind het heerlijk ontspannen.
Ik ga 1 keer per week baantjes zwemmen en 1 keer per week met Tim zwemmen. Ik zwem altijd in bikini, maar toen ik zwanger was van Tim heb ik in badpak gezwommen. Ben niet preuts, want ik ga ook gewoon naar sauna enzo. Maar ik vind het persoonlijk niet mooi om van die blote zwangere buiken te zien. Vaak zie ik mensen met een hoogzwangere buik in bikini zwemmen. Natuurlijk was ik trots op mijn buik, maar die show ik liever met strakke kleding eroverheen dan in blote buik.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker