Miskraam :( :(

Wat een k*treactie zeg, van je huisarts. Een klacht indienen en meteen een andere zoeken, djeez… Op je vragen heb ik geen antwoord, maar wil je nog een keer sterkte wensen.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

ik zou een maand mijn veiligheidsmaatregelen nemen en daarna gewoon weer proberen meissie
op de rest vanje vragen heb ik geen antwoord

qua bloeden, als je nog na 2 wken vloeit moet je wel even aan de bel trekken, ik had namelijk daarna nog een curretage nodig ivm niet volledige baarmoeder reiniging

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Ik dacht ook meteen: Zoek een andere dokter please! Wat een eikel zeg… Niet te geloven…
Ja je wist het misschien nog niet eens zeker of je wel zwanger was, maar dan nog! komt het hard aan… En dan zo’n opmerking van een professioneel iemand!! Net of die geen gevoelens heeft!!!

Voor je eerste vragen: http://home.planet.nl/~braam/miskraam.html
Ik vind van deze site het eerste stuk heel mooi en ook erg toepasselijk. Stuur het naar je dokter in een klachtenbrief, ziet ie ook es de andere kant!

En wat ik ook weet is dat je na een mk juist extra vruchtbaar bent. Je hebt dus extra kans om weer zwanger te worden. De vraag is alleen wil je het of wil je het niet?
Er zijn ontzettend veel verhalen van mensen die na een mk gelijk weer zwanger waren waarvan de 2e zwangerschap wel helemaal goed is gegaan.
De vraag is gewoon of jij er alweer klaar voor bent.

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Wat een piep (vul zelf maar in)

Om 1 van je vragen te beantwoorden.
Ik kan me herinneren na mijn miskraam ( was toen 12 weken )
dat ik 2 dagen flink gebloed heb, en daarna nog een paar dagen alsof het een gewone menstruatie was.
al met al 1,5 week bloeding gehad.

En als je het al niet vertrouwd gewoon de huisarts bellen, desnoods een andere!
Nogmaals sterkte meid

Groetjes Marianne mama van Ruben

Wat een rotarts zeg! Ik zou ook een andere zoeken hoor.
Mijn zus heeft ook een miskraam gehad drie jaar geleden en was de maand erna direct zwanger van Jenne, nu twee jaar.
Dus als je er niet direct zin in hebt, zeker veilig vrijen.

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Jeetje meid,lees het nu pas. Heel veel sterkte.

groetjes Ramona

Hoi meis,

Ik heb voor deze zwangerschap dus ook een MK gehad en die verliep eigenlijk als een gewone menstruatie. Je mag absoluut opnieuw zwanger worden. Ik was nl. meteen na de MK zwanger dus je bent extra vruchtbaar.
Ik was ook zo verdrietig. Precies wat je zegt, je denkt alleen maar aan wat het had kunnen worden. Huil lekker uit, concentreer je op je moppie en ga er deze maand gewoon weer voor.
En dat van die spierpijn herken ik niet dus dat zou ook gewoon een griep kunnen zijn?

Hele dikke knuf en als je wilt mailen dan mag dat altijd.
knuf,
Wendy

Hoe is het nu eigenlijk met je meid? Je hebt al 4 dagen niet meer gereageerd… Gaat t wel?

Zoals ik al eerder schreef heb ik na Tim 3 miskramen gehad. Bij geen van de miskramen had ik een branderig gevoel in mijn buik/benen. Geen idee dus of dit erbij hoort of niet. 2 miskramen kwamen bij mij spontaan op gang en die bloeding was vergelijkbaar met een menstruatie. Na ongeveer 1 week was de bloeding over. Bij 1 miskraam heb ik een curetage gehad (2 keer zelfs omdat ze het niet goed gedaan hadden), dus daar heb ik langer bloedverlies van gehad.

Zwanger worden na een miskraam is geen enkel probleem. Mij werd wel geadviseerd je lichaam even rust te kunnen en de boel een keer te reinigen. Beter is dus 1 menstruatie af te wachten. Maar zij de verloskundige wil je niet wachten dan is dat ook geen probleem.

@moppiesmama, dat je extra vruchtbaar bent na een miskraam is helaas een fabeltje.

Nogmaals heel veel sterkte!

Groetjes,
Sandra

@Sandra, grappig want ik was wel meteen weer zwanger maar mischien ben ik wel heel vruchtbaar?
groet,
Wendy

Ik ben even een paar dagen afgezonderd geweest van internet en even moeten bijkomen van onze miskraam.
Het bloedde is al een stuk minder gelukkig en door de ijzertabletten en paracetemols voel ik me ook al een stuk beter!
Ik word hier thuis lekker verwend en we genieten van wat we hebben.
We hebben geen afspraken gemaakt met we gaan er wel of niet gelijk weer voor, we zien wel hoe het loopt.

Liefs Shirley

Fijn dat het wat beter gaat meid. En je hebt een goede beslissing genomen. Lekker rustig aan doen en het op je af laten komen. Sterkte!