Miskraam :( :(

Heel veel sterkte lieverd… dit is zeker niet niks… neem goed de tijd om dit samen te verwerken en ik hoop dat je toch alsnog snel weer zwanger mag zijn, al is dat nu het laatste waar je waarschijnlijk mee bezig bent…
Hele dikke knuffel meiss!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Ik had nog niet gereageerd maar wel alles meegelezen, wat naar nou meissie. Probeer het samen een plekje te geven he en neem je rust en tijd.

Groetjes,

Michèle

Oh meid, wat erg voor jullie!
Heel veel sterkte de komende tijd!

Lilypie First Birthday tickers

Sterkte ermee meid!!
Geef het de tijd om het een plekje te geven.

Liefs, Anne

Wat verdrietig voor jullie. Ik weet helaas uit eigen ervaring wat het is.

Heel veel sterkte en neem je tijd dit te verwerken.

Dikke knuffel!

Groetjes,
Sandra

Meiske toch… sterkte in alles… geef het echt de tijd. Ik weet wel dat de buitenwereld (uit mijn ervaring) zoiets heeft van het was toch niet goed geweest anders… maar de buitenwereld kan heel zeer doen op zo’n moment. Uit je verdriet op je eigen manier … maar krop het niet op. Wij zijn er voor je …

Je kan na een miskraam wel snel weer zwanger worden, let daar dus wel beetje op. Niet dat je het nu bewust moet negeren helemaal niet … maar hier was ik nog beetje aant verwerken en toen kwam het mooie nieuws dat ik weer zwanger was. Kortom : DIT GUN IK JULLIE OOK … ((((( KNUFFEL )))))

Wat erg. Dikke knuffels ook van hieruit. xxxx

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Ook van hier een dikke knuffel, wat verdrietig meid…
Sterkte,

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Ohhh bah, nee meid, vind het echt heel rot voor je. (Hug)

oh wat verdrietig voor jullie!
Neem de tijd om dit te verwerken en dan hopelijk alsnog een mooi wondertje voor jullie!!!

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers

Wat een verdrietig nieuws. Neem je tijd om het te verwerken. Dikke knuffel!

Groetjes Natasja

Ook van hier heel veel sterkte toegewenst!
Praat erover en krop et indd niet op!
Uit het zoals jij je op dit moment voelt!
Nogmaals heel veel sterkte!!!

Nathanael is van 10-06-09

Wat vreselijk naar!!
Sterkte de komende tijd!!!

och lieverd ik lees het nu allemaal pas… wat ontzettend erg voor jullie…
hoe gaat het nu met je? ik spreek je op msn… echt sorry ik wist het niet… ik denk aan je, heel veel sterkte en ik leef met jullie mee…

Och meid toch wat verdrietig
Sterkte

Groetjes Marianne mama van Ruben

Heel veel sterkte toegewenst voor jou en je man.

He, wat akelig dat je een miskraam hebt meis… Het was zo leuk geweest, een broertje of zusje voor de kleine Eliza! Sterkte…{{Shirley}}

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Bedankt voor alle lieve reacties, ik lees het met tranen in mijn ogen.
Onze familie/omgeving weten van niets omdat we ook geen vragen naar ons hoofd willen of opmerkingen.

Ik had de dokter nog even gebeld (want ik had nog wat vragen) en die vertelde dat ik me er niet teveel mee bezig moest houden want het was ‘maar een hoopje cellen wat waarscheinlijk toch geen leven had’!! Ik zei pardon!! en legde de hoorn neer
Lekkere huisarts… Vooral op dit moment.
Gelukkig kan ik met mij vriend goed praten en hij is heel lief.

Iedere keer als ik naar Eliza kijk denk ik steeds wat het had kunnen worden en springen de tranen gelijk in mijn ogen!

Ik ben echt heel moe en dizzy en heb nergens zin in.

Bij deze wil ik mijn vragen dan ook hier stellen omdat de dokter me geen kans gaf:

• hoelang kun je hiervan bloeden? Of is daar een pijl op te trekken.
  • Ik heb een spierpijn gevoel in mijn buik en benen (branderig gevoel) hoort dat er allemaal bij?
  • Mag je na een miskraam weer zwanger worden? niet dat we daar nu mee bezig zijn maar stel dat we iets doen moet het dan veilig?

Nogmaals bedankt voor alle liefs, dit voelt echt goed!!

Groetjes Shirley

Gewijzigd door - x-shirley-x op 12 May 2011 17:15:43

Wat een l*l zeg. Zeker een man?? Ik kan je helaas geen antwoord geven op je vragen verder, wel heel veel sterkte wensen en je vriend ook natuurlijk.

Groetjes,

Michèle

@ Michele : inderdaad een man… Bedankt in ieder geval voor je berichtje

Liefs Shirley