Miskraam :( :(

2 maanden geleden ben ik met de pil gestopt. Nu heb ik 2x mijn periode gehad en ben nu 5dagen overtijd en testen zijn negatief.
Kan het zijn dat je lichaam moet ontpillen?

Liefs Shirley

Gewijzigd door - x-shirley-x op 06 May 2011 16:06:25

Gewijzigd door - x-shirley-x op 08 May 2011 10:15:56

Gewijzigd door - x-shirley-x op 09 May 2011 21:38:55

Gewijzigd door - x-shirley-x op 11 May 2011 16:03:03

dat kan, je kunt ook “gewoon” en verlate ovulatie hebben, wat eigenlijk inhoudt dat je die of nu nog moet krijgen, of ergens al wel een keer hebt gehad, alleen dan in ieder geval 5 dagen (omdatje inmiddels 5 dagen overtijd bent) later was dan normaal. Eigenlijk weet je altijd pas achteraf wanneer je hebt geovuleerd, want zodra je ongesteld bent, kun je 14 dagen er af halen, en op die dag heb jij je ovlatie gehad.
In principe zou ik dus gewoon lekker door klussen -:smiley:
Ik voel(de) mijn ovulatie trouwens elke maand wanneer ik net aan de pil was (of spiraal) , dat scheelt ontzettend als je voor een tweede gaat en niet het libido hebt om elke dag te klussen -:smiley: voelt een beetje alsof je ongesteld wordt, maar dan aan 1 kant van je onderbuik, en iets minder heftig dan het echte werk zeg maar.

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Ontpillen bestaat niet. Da’s een fabeltje. Als je stopt met de pil kun je in principe meteen zwanger raken.

Groetekes, Sje

Met Sje eens, ontpillen is ooit eens ergens bedacht.
Sommige doen het om te kijken wat het lichaam doet zonder de pil.
In principe kun je dus gewoon zwanger worden.
Een maand voordat ik zwanger werd van de tweede was ik ook een aantal dagen overtijd, ik begreep de negatieve test ook niet helemaal. En toch klopte het toen met de uitgerekende datum precies die paar dagen die ik de vorige keer te laat was.

Nou ik weet niet hoezo ontpillen niet bestaat maar je lichaam kan wel flink in de war zijn na het stoppen met de pil. Dat weet ik wel.
Ik heb zelf na het stoppen met de pil eens een hele menstruatie overgeslagen. Dus toen had ik echt een cyclus van 60 dagen. Er zijn ook verhalen bekend over mensen die een half jaar niet ongesteld worden na het stoppen met de pil en sommigen zelfs nog veel langer.
De pil doet echt ontzettend veel met je lichaam en je lichaam moet zich daar wel weer van herstellen. Dus je kan best zwanger zijn maar het hoeft niet. Als je het zeker wil weten, gewoon even over een paar dagen nog eens testen!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Gewijzigd door - goudvisje20 op 31 Mar 2011 08:50:56

Bedankt voor de reacties!
Ik heb een clear blue test besteld dan weet ik het gelijk.
Die zal ik morgen ochtend of zaterdagochtend testen.

Ik heb wel kwaaltjes maar me lichaam kan me ook goed voor de gek houden natuurlijk!!

Liefs Shirley

Hoihoi, heb je al getest? Ik ben benieuwd!!

We hebben vanochtend getest met een clear blue en er kwam duidelijk niet zwanger op te staan. Wel fijn voor wat zekerheid maar ben ondertussen al een week overtijd.
Misschien sla ik dan toch een maandje over?

Liefs Shirley

Zou best kunnen hoor. Gewoon nu even afwachten of je volgende maand wel op de normale tijd ongesteld word. Dokters doen namelijk toch pas wat als je langer als een half jaar niet ongesteld bent geweest. Dus hoe moeilijk ook, even volgende maand afwachten en ondertussen natuurlijk lekker genieten dat je eens een keertje overslaat Is ook wel eens lekker toch

Inderdaad is ene maandje overslaan niet erg hihi, ik slikte ook wel eens de pil door als het even niet uitkwam (zwemmen, oefenen e.d.)

Als je een maandje overslaat kun je dan zwanger worden of pas de volgende maand?

Liefs Shirley

Ik weet ook niet of ontpillen echt bestaat, ik was twee keer meteen zwanger toen ik stopte, maar misschien wat dat toeval/ mazzel .
Wel gek dat je niet ongesteld wordt… meteen over paar dagen nog eens testen…?
groetjes!

Ik heb eigenlijk geen idee of je nu wel gewoon zwanger kan worden als je een menstruatie overslaat. Ik weet niet of jij dat ook altijd hebt, als je vruchtbaar bent dat je dan veel slijmverlies hebt? Dan moet je goed opletten of je dat nu gewoon krijgt Succes ermee

Ben je inmiddels al ongesteld geweest

Ik was in december gestopt met de pil en in januari was ik nog eens licht ongesteld geworden. Maar wat bleek… tijdens die menstruatie was ik al zwanger!
Bij mij heeft het dus niet lang geduurd om te ‘ontpillen’! Het verschilt denk ik wel erg van persoon tot persoon…

Jordan Pharrell is geboren op 25.10.2010

Gewijzigd door - Jesmerize op 13 Apr 2011 11:38:31

Nee hoor!!

Ik ben ook niet zwanger dus gewoon een keertje overgeslagen.

liefs Shirley

Okee nou maar hopen dat je volgende maand wel weer gewoon word, wanneer zou dat moeten zijn?
Ergens rond de 20e of niet? Dat is al bijna

Gewijzigd door - goudvisje20 op 13 Apr 2011 15:14:39

Rond de 20/21e zou het moeten gebeuren ja

ik laat wel wat weten

liefs Shirley

Deze maand weer 2weken over tijd en toch écht niet zwanger…
Al 2maanden overgeslagen nu. Pff, word er wel zenuwachtig van want ik zou ieder moment ongesteld kunnen worden en waarscheinlijk niet zo’n beetje ook.

Naar het strand en dat soort dingen zijn nu echt ff lastig. Ik neem voor de zekerheid steeds wat mee maar pff wat een gedoe!!

Liefs Shirley

2 maand is wel lang… Maar het kan helaas wel… Het komt veel vaker voor en daarom doen dokters er ook pas iets aan zodra je langer dan 6 maand niet ongesteld bent geweest… Sommige dokters met mazzel bij 4 maand…
Dus het is echt nog afwachten… Je kan je wel gek zitten maken dat je toch misschien wel zwanger bent, maar dan maak je jezelf straks blij met een dode mus en dat is ook niet leuk…
En zwangerschapstesten zijn betrouwbaar genoeg tegenwoordig dus als die zegt niet zwanger zou ik er ook van uit gaan dat het ook echt niet zo is…
Ik vertel je dit omdat ik mezelf een keer helemaal gek heb lopen maken toen ik heel lang niet ongesteld werd. Testen, testen en nog eens testen, maar uiteindelijk had ik mezelf er heel erg mee, dus doe alsjeblieft niet hetzelfde
Hopelijk komt het allemaal snel weer op gang zodat je weer duidelijkheid hebt! Sterkte!

@ Bakmama: Ik moet toch naar de dokter voor andere dingen kan ik het wel even navragen, wie weet door mijn eerdere onverwachte zwangerschap prikt hij wel.

@ Goudvisje: ik heb inderdaad misschien al 10testen gedaan haha. Waaronder ook 2x clearblue, dus al aardig wat geld kwijt!! Ik leg me er maar bij neer en ik hoop dat ik snel duidelijkheid heb.

Misschien is bloedprikken toch niet z’n gek idee want ik ben de de laatste tijd best veel moe en duizelig, dan is het een kleine moeite om zwangerschap erbij te zetten.

Liefs Shirley