Miskraam :( :(

Wat vervelend dat je nu nog steeds niet ongesteld bent geworden. 2 maanden niet is idd wel lang. Maar net als wat goudvisje al zegt, volgens mij moet je echt een half jaar niet ongesteld zijn geworden voordat ze actie gaan ondernemen. Ik weet bijv. dat Saro het ook gehad heeft. Na het stoppen met de pil duurde het bij haar volgens mij wel 4 maanden voordat ze ongesteld werd.

Succes en ik hoop dat je het snel wordt, of in ieder geval snel duidelijkheid hebt.

Groetjes,
Sandra

Vanmorgen toch een positieve test
Een licht streepje dus test morgen of overmorgen voor een dikkere streep.

Zou dit mijn moederdagcadeautje zijn ?

liefs Shirley

Dat zou wel een heel mooi moederdagcadeautje zijn! Spannend hoor!

Groetekes, Sje

Oh dat zou wel een heel mooi kadootje zijn inderdaad.

Groetjes,

Michèle

Wauwwww dat zou wat zijn zeg! Ik duim dat de streep een hele dikke vette wordt!
groetjes,
Wendy

Wauw, spannend!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik duim met je mee!! Spannend zeg!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

wauw dat zou inderdaad een pracht moederdag cadeau zijn,
ik hoop het voor je!!

Groetjes Marianne mama van Ruben

super! Ik duim ook mee voor je!

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

O wat spannend zeg, ik hoop voor je mee!!!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Wat een leuke reacties allemaal, bedankt!!
Ik ben vandaag wel misselijk maar dat komt meer door de zenuwen denk ik haha
Als ik weer getest heb laat ik gelijk weten!

liefs Shirley

Wat superspannend! Ik hoop met jullie mee dat je zwanger bent, zou idd het mooiste moederdagcadeau zijn wat er is.

Succes en ik ben erg benieuwd!

Groetjes,
Sandra

En, en en???

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Haha, ik ga morgen weer testen. Ik heb geen testen meer dus ga er vanmidadag weer halen en misschien heb ik morgen een dikkere vettere streep dan dat ik vandaag zou hebben haha

Liefs Shirley

Dit is haast net zo spannend als een meldtopic!!!
Halen die test, en we verwachten morgen wel verslag
Zal voor je duimen,

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Even een snelle vraag:
omdat ik me vandaag niet zo goed voel heb ik testen besteld via internet die komen morgen binnen. Kan ik mijn ochtendurine bewaren tot maximaal in de middag, zo ja, hoe moet dat?

Bedankt vast!!

Liefs Shirley

als wij op t werk urine moeten bewaren moeten we het altijd in de koelkast zetten. Dus ik ga er wel vanuit dat het kan, maar wij hoeven het natuurlijk nooit voor een zwangerschapstest te bewaren, ik weet niet of het daar invloed op heeft.
Succes, hoop op een dikke vette streep voor je!

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers

ze zeggen dat het niet meer uitmaakt van welke plas je het doet maar ik kan mij voorstellen dat je het de sterkste urine wil doen dus die van de ochtend. Ik zou zeggen ijskast en anders later op de dag nog eentje doen. Ik duim voor je!
groetjes,
Wendy

Heel erg bedankt voor de snelle reacties, daar heb ik wat aan ik zal het bewaren in de koelkast en anders lang plasje ophouden in de middag
Ik laat het weten hoor dames want volgens mij zijn jullie net zo zenuwachtig als ik :D!

Haha.

Liefs Shirley

Ochtendurine niet langer dan 4 uur bewaren in de koelkast. Daarna is het niet meer betrouwbaar.

Groetekes, Sje