verdorie zeg, ik moest werken vanaaf, van 17 tot 23…
Tja ik ben al sinds half 8 thuis dus…
Arno belde op dat Milan zo raar deed en helemaal lag te shaken en hij geen contact kreeg met hem…
ogen rolde weg, en hij leek steeds weg te vallen
Nou m’n hart ging als een razende tekeer, sorry collega’s riep ik, tot de volgende keer ik ben er weg van, heb snel tegen de leidinggevende gezegd dat ik weg was…
Ik was zo thuis…
Dokter was binnen 3 minuten bij ons, nog voor ik thuis was, was hij al geweest (super!) koortsstuip dus, verdorie zeg!
Hij was al niet fit vandaag, wilde niet eten alleen wat boillon op vanmiddag. Avondeten had ie na 1 hapje al gezien terwijl macaronie z’n favo is.
Dokter heeft diazepam achter gelaten, als hij het weer krijgt moeten we direct toedienen en de dokter weer bellen.
Pfff eng man, ik heb hem niet zien shaken, want toen ik thuis kwam was het gelukkig weer voorbij.
M’n collega belde net nog om te vragen hoe het ging, ik moest me maar niet schuldig voelen, ik zou ook zo weg zijn zei mariska…
Pff eng hoor, vannacht leg ik hem bij ons op advies van de huisarts, hopelijk wil hij dan morgen ofzo wel weer in z’n eigen bedje, hopelijk zijn we niet terug bij af, maar ja het is ff niet anders, moet er niet aan denken dat ie vanancht in z’n bedje ligt te stuipen…
Ben weer 10 jaar ouder geworden
Groetjes Nathalie & Co