he, wat naar nou.
wat blijft hij toch ziek zeg!
hou hem maar goed in de gaten hoor, en bij twijfel gewoon de dokter weer bellen.
sterke met je zieke ventje nathalie!!!
groetjes christa mama van diantha
[URL=http://imageshack.us][/URL]
he, wat naar nou.
wat blijft hij toch ziek zeg!
hou hem maar goed in de gaten hoor, en bij twijfel gewoon de dokter weer bellen.
sterke met je zieke ventje nathalie!!!
hai nathalie
wat vervelend zeg!! daar wordt je echt niet blij van!!
heel veel beterschap en succes!!
hou je ons op de hoogte??
lieve groet Janneke en Hannah
Nou heb hem gister toch maar een zetpil gegeven, hij was zo onrustig in bed, steeds huilen…
Daarna heeft ie lekker geslapen en vanmorgen had ie 37.2 dus lijkt weer in orde
Groetjes Nathalie & Co
Gelukkig maar!
Milan heeft het maar zwaar te pakken.
Hoop dat het snel weer opknapt.
En gelukkig dat de koorts is gezakt, want het was wel erg hoog.
Groetjes Marianne Mama Van Ruben
gelukkig is zijn koorts gezakt.
dat is een goed teken.
ik hoop dat hij het ergste gehad heeft.
gauw beter worden jongen!
jeetje wat eng zeg.
Lees het hele verhaal nu pas. hopelijk laat hij jullie niet nog eens zo erg schrikken.
Gelukkig gaat het nu een stuk beter en ik hoop dat he de goede kant uit blijft gaan en het ergste achter de rug is.
veel liefs mignon
Nou het gaat nog niet goed met m’n manneke
Hij blijft van buikpijn klagen, morgenochtend moeten we weer urine inleveren, ben benieuwd…
Pfff ben er niks gerust op, hij hangt zo aan me dan, hij is nog niet fit dus net nu we midden in de verhuizing zitten…
Hopelijk morgen meer duidelijkheid…
Groetjes Nathalie & Co
Jeetje wat vervelend voor jullie! Druk druk!!
Hopen dat er morgen wat duidelijkheid komt bij de dokter!
Heel veel succes!!
Groetjes Charon
En Nathalie.
Hoe gaat het vandaag met Milan?
Hoop toch een stukje beter, want je zal het wel druk hebben met het verhuizen.
Groetjes Marianne Mama Van Ruben
heel veel sterkte!! en hou ons op de hoogte!!
succes morgen bij de dokter!!
lieve groet Janneke en Hannah
hey nat,
hoe is het bij de dokter afgelopen?
ik hoop dat je wat wijzer bent geworden.
beterschap milan en sterkte nathalie, met je zieke kind en de verhuizing.
achgoshjie …erg is dat ja …en ja je voelt je dan echt 10 jaar ouder …veel sterkte ook je man …groet van mara ,mama van MORENO
hoe is het nu met je mannetje nathalie ??? ondanks jullie verhuising
groetjes marielle mama van
10-10-01
ja en wij eiegenlijk ook wel??
hoe is het???
ook alles goed gegaan met de verhuizing??
gr. janneke en hannah
Ikke is ook nieuwsgierig hoor
Alles goed?
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)
nathalie is aan het verhuizen. tussen 2 woningen in dus zal weinig of geen internet hebben
groetjes Kim, mama van
en
Hallo Nathaly ik lees net pas over het verhaal van de koortsstuip van je
zoontje ik ben pas nieuw hier maar wou hier op reageren , ik heb dat ook meegemaakt met mijn dochter toen was ze 8maanden oud is echt heel erg als je dat mee moet maken ik was die avond alleen thuis met mijn moeder charissa was al wat ziekjes en had koorst ik had haar verzorgt en haar flesje gegeven en een zetpilletje en haar in het bedje gelegden ik en mijn moeder waren tv aan het kijken toen zei mijn moeder van ik hoor haar huilen dus ik ben gaan kijken bij haar ik verschrok mij heel erg mijn dochtertje was gewoon blauw aan het worden en haar ogen rolde heel erg ik wist niet wat mij gebeurde dus ik schreeuwde op mijn moeder dus ze kwam heel snel ik heb charissa in een deken gerolt en aan de buurman gevraagd om heel snel met mij mee terijden ik heb heel erg gehuilt ik was bang dat ik mijn dochtertje ging verliezen ik heb de rit naar het ziekenhuis mijn hand op haar hartje gehouden ik dacht echt van stopt dat dan wil ik ook niet meer verder onderweg naar het ziekenhuis kwamen we een politieauto tegen daar zijn we naast gaan rijden maar ze zagen al dat er iets niet klopte ze zagen dat ik overstuur was en dat ik een baby in mijn handen had ze zijn mij de sirena aan voor ons gaan rijden dat we snel in het ziekenhuis zouden zijn toen we aan kwamen bij het ziekenhuis moest ik meteen mijn dochtertje afgeven aan de dokters de polotieagent had onderweg naar het ziekenhuis gebeld heel fijn van die agent mijn dochtertje werd meteen naar een kamer gebracht ik was heel erg in paniek maar wou mijn meisje niet alleen laten ze werd onderzocht werd bloed geprikt en noem maar op ik weet niet wat ze allemaalgedaan hebben maar toen gingen ze ruggenprik doen bij haar wat was dat erg mijn meisje was zo aan het huilen doet mij nog pijn als ik eraan denk het lukte maar niet ik weet niet hoe vaak ze hebben geprobeerd en toen was het gelukt ze hebben urine opgevangen en ze werd opgenomen ze had dus een koorstuip gekregen omdat door de zetpillen de koorts zakt maar als die is uitgewerkt slaat die snel omhoog en ze had een urineweginfectie ze heeft 2 weken in het ziekenhuis toen gelegen ik ben in die 2weken maar 1 uurtje naar huis gegaan om spullentjes nog tehalen de restvan de tijd heb ik mijn meisje niet alleen gelaten en ze had infuusje in haar hand maar haar hand werd zo opgezet dat ze in het andere handje moest maar ook die werd dik toen werd ze in haar voetje geprikt en dat ging gelukkig goed ze heeft antibiotica gekregen en in die 2 weken is ze heel erg goed opgeknapt.Toen mijn dochtertje ongeveer anderhalf jaar oud was werd ze ook weer ziek met hoge koorts maar ik ben sinds dat is gebeurt heel erg bang als ze koorts krijgt en ze dronk niet at niet maar drinken dat moest ze doen maar dat deed ze dan maar dan moest ze weer overgeven ze ging gewoon van de koorts op de koude tegelvloer liggen en in voelde gewoon dat het niet klopte ik heb toen de dokter gebeld en uitgelegd hoe en wat ik moest meteen met haar langs komen bij de dokter was het ook nog zo druk ik mocht meteen met haar naar binnen mijn meisje was gewoon uit aan het drogen ik werd meteen door gestuurt naar het ziekenhuis ik had al alle spullen meegenomen voor haar omdat ik toch al in de gaten had dat ze daar moest blijven in het ziekenhuis aangekomen werd ze weer in een kamer gebracht en daar werd bloed afgetapt maar er kwam bijna helemaal niks uit want ze was gewoon uitgedroogd ze hebben even moeten doen om bloed tekrijgen en infuus aan tebrengen er werden allelei testen en onderzoeken gedaan en ze werd opgenomen toen werd een onderzoek gedaan met haar blaas dat was ook heel erg we moesten haar met 5 mensen vast houden omdat er een buisje ingebracht moest worden van onderen bij haar blaas dat deed haar heel veel en mij natuurlijk ook maar ik moest mijn dochter had mij nodig toen werd ze in een buis gelegd haar armen langst haar hoofdje en haar benen werden vast gemaakt toen werd door dat buisje vocht ingebracht om de tekijken hoe het in de blaas ging zodra de blaas vol was moest ze dan gaan plassen zo ging dat goed maar ze had veel pijn toen werd er ondenkt dat mijn meisje een ernstige bekkenontsteking had ze heeft antibitica weer gekregen en weer 2 weken met haar in het ziekenhuis moeten blijven ze is er snel van opgeknapt gelukkig een pak van mijn hart maar in die tijd was ik weer bang dat ze een koortsstuip zou krijgen maar de artsen zeiden dat het niet snel een 2x zou kunnen gebeuren maar toch je bent en blijft er bang voor nu is mijn meid bijna 7 jaar en afkloppen ze heeft er niet meer last van gehad van de nierbekkenonsteking in die tijd als pijn had met plassen moest ik altijd har urine naar het ziekenhuis brengen en een tijd met haar op controle blijven gaan nu heeft ze er geen last meer van gehad gelukkig afkloppen even op hout hihi alleen nu is weer ziekjes en natuurlijk met koorts maar gelukkig niet hoog!!! Ik wens jullie toch nog sterkte ik weet hoe je man zich heeft moeten voelen op dat moment is heel erg akelig om het tezien en vooral bij je eigen kind en hopelijk gaat het nu goed met Milan Heel Veel Groetjes Van Hennie !!!
H.Verstappen