Mijn schoonzusje in het ziekenhuis

Ze is 24 weken zwanger heeft al een bandje op haar baarmoeder, maar ook dat lijkt niet te helpen de kleine is al ingedaalt. ze krijgt nu medicijen om de longetjes te laten rijpen en weeenremmers voor de zekerheid… waarschijnlijk zal ze de rest van de weken in het ziekenhuis liggen.

2 jaar geleden is ze al met 20 weken ruben en stan verloren…

het wordt echt duimen en heel veel kaarsjes branden

Tries

Liefs Tries

ga heel hard duimen voor je schoonzusje
en brand ook een kaarsje hier

groetjes bianca

kussie

Oh Tries, jemig, oh ik hoop zo dat het goed gaat. 24 weken… ik hoop dat het kindje nog een paar weekjes zal blijven zitten. Sterkte! En zeker ook je schoonzusje…

groetjes Monique

Oooh Tries, daar schrik ik van.
Heel veel sterkte!

Miriam

Tjeemig wat erg, nou ik hoop dat ze het nog lang kunnen rekken, heel veel sterkte!!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Tries, hoe is het met je schoonzusje?

Groetjes Miriam

Tja het zelfde nog. ze heeft 2 prikken gehad voor het laten rijpen van de longen dat werkt een paar weken, ook krijg ze weeen remmers en voor de rest mag ze alleen liggen.
ze is trouwend iets verder ze is 25 weken en 3 dagen vandaag. tis lullig te zeggen maar hopen dat ze er nog heel lang ligt… maar helaas heb ik dat de vorge keer ook gezegt maar toen ging het niet goed…

maar hoop moeten we houden

Tries

Liefs Tries

Ja, moet je ook zeker doen.
En iedere dag die ze nu langer ligt is er weer een!

Sterkte ermee, zal wel heel erg zwaar zijn!

Groetjes Miriam

ja zeker elke dag is er 1 het heeft een kans maar die is nu wel heeeeel erg klein en vraag niet wat er na… dus nee we blijven duimen dat ukkie zeker tot week 30 blijft zitten.

Liefs Tries

sterkte en moed houden

Groetjes
Monique

-Om je vleugels uit te kunnen slaan, heb je een nest nodig.-

Ook wij zullen een kaarsje aansteken hier.

Onze dochter is ook pre en dysmatuur geboren, we denken aan jullie hoor.

Christa

Nou hartstikke erg hoor!En ik maar klagen dat ik bij allebei overtijd was.Ik duim ook voor je schoonzus!
grotjes Eljada

jeetje…wat erg! Hoe is het met je schoonzusje? Trekt ze het een beetje? Want naast alle emoties em spanning is weeenremmende medicatie ook nog eens een aanslag op je lijf! ik hoop, bid en duim mee! Liefs, Corrine.

Wat erg! Spannend hoor!
Ik duim heel hard mee dat alles goed gaat!!!
Liefs, Bianca

Hoi tries, hoe is het nu eigenlijk met je schoonzusje?
Ze zal het niet makkelijk hebben, zeker niet met dit weer.

Groetjes Miriam

nog steeds het zelfde ze waren ff gestopt met de weeen remmers maar het werd gelijk weer onrustig dus zitten ze er weer op, ze mag nu 2x per dag 10 lopen maar dat red ze niet eens, ze voelt het dan gelijk zakken…

nog een paar dagen is ze 28 wk maakt het iets minder spannend als je daar al van kan spreken

Liefs Tries

Jeetje, nou dan wens ik haar maar ook jullie heel veel sterkte. Wat sommige mensen toch allemaal mee moeten maken!
Ik wens ze net zo veel geluk en voorspoed toe als wij hadden vorig jaar met mijn schoonzusje en neefje!

Groetjes Miriam

Pfff jemig he, ik hoop dat de tijd heel snel zal gaan voor ze… Wens ze maar weer veel sterkte van ons allemaal, ook al kent ze ons niet…

groetjes Monique

Hallo Tries.
Weten ze al wanneer ze het laten komen of laten ze de baby nog gewoon zo lang mogelijk zitten?Maw weet ze al wanneer ze definitief mag stoppen met die weeenremmers,en wanneer halen ze dat bandje eraf, of is er nog niks bekend verder.
Ook nog veel sterkte gewenst van mij!Ook voor je broer want voor hem zal het ook best zwaar en spannend zijn.
Groetjes Eljada

Gewijzigd door - eljada op 22 Jul 2003 20:55:23