Mijn schoonzusje in het ziekenhuis

ze laten het zo lang mogelijk zitten in elk geval tot de 36 weken dacht ik dat halen ze het bandje weg maar dat gaat ze niet halen.
vrijdag is ze 28 weken dan mag ze hier bevallen we hopen dat ze dat red. dan weegt het ongeveer 900gr maar als ze nu met 32 wk bevalt is het 1300gr… dus duim met z’n alle dat het na de 32 wk komt… we willen allemaal ons kind gezond en snel thuis hebben toch?

Tries

Liefs Tries

Ik hoop dat 28 weken voldoende is dan. En dat 900 gram ook voldoende is. Ik heb ze lichter gezien in het zh, die het wél hebben gered,mar ja, ik ken ook een kindje wat met die tijd geboren werd en 900 gram woog, maar het niet overleefde.

Ongeveer 1300 gram zou prachtig zijn natuurlijk! Dat is al zoveel meer joh. Ik hoop dat het kindje nog even blijft zitten. Wie weet, gebeurt er nog een wonder, blijft het tot de 36e week zitten!!! Enne…wonderen bestaan!

groetjes Monique

Jah Monique, helemaal mee eens! Wonderen bestaan!

Groetjes Miriam

Hoi Tries.
Ze is al bijna 29 weken nu he!Gaat het nog goed met je schoonzusje en de baby? Ik hoop het.Elke dag is winst.En een paar grammetjes meer!
Groetjes Eljada

Vrijdag is ze 29 weken, ze heeft een infecktie ze weten alleen nog niet wat precies maar dat hoort ze gauw verder te op heden gaat het naar omstandigheden goed

Liefs Tries

Pff, 29 weken klinkt inderdaad al een stuk prettiger, al is het natuurlijk nog erg vroeg om dan evt. al te bevallen.
Maar de overlevingskans is tenminste een stuk groter!
Hoop dat de infectie geen kwaad kan en gauw over is!

Groetjes, Bianca

infec bleek loos alarm gelukkig…

vandaag feestje ze is 29 weken op naar de 30

Liefs Tries

Wat een goed nieuws! Blij dat ze al 29 weken is… Nog ff door zetten!!

groetjes Monique