Mijn man echt op z'n woorden moet gaan letten

Marco was vanochtend rens aan het aankleden en ik was mezelf aan het aankleden.
Zegt die lomperd ‘lekkere tieten’ waar Rens bij is. Gelijk daarna zegt Rens met een Big smile ‘tieten’ en herhaalde dat nog een aantal keer. Lekker handig. Was echt een paar minuten voordat we naar de kerk gingen. Rens gaat daar altijd naar de creche en na afloop van de kerkdienst gaan we altijd bij de kerk koffie drinken en dan gaat Rens mee. Was als de dood dat hij dat daar nog effe zou herhalen. Ik heb het gelukkig niet meer gehoord vandaag dus ik hoop dat dat zo blijft. Was gelijk een goede les voor mijn man. We konden er allebei wel om lachen, maar het is natuurlijk geen gehoor als zo’n kleintje zoiets zegt.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Oh hou maar op die van mij trekt mijn trui omhoog of naar beneden en dan zegt ze kijk tities, gelukkig doet ze het alleen nog maar thuis maar ik probeer het er uit te krijgen want er komt een moment… en inderdaad bedankt pappa.

Groetjes,

Michèle

Hahahaha, Hier was ik ook een keer de kleine aan het verschonen en wij zeggen vaak wat we gaan doen, dus ik zeg zoo even je piemel schoonmaken… normaal zeggen we pielie ofzo… maar nu floepte er bij mij piemel uit… en hij zegt het zo na… zitten we een paar dagen later bij mijn ouders zegt ie… Opa piemel, Oma piemel, Papa piemel… NAAAAAAAAAAAAAA OEpsssssssss :$:$:$

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Ach, piemel vind ik geen ramp. Zo heet dat ding toch?

Tieten idd iets minder beschaafd, haha. Het is hier ook al een paar keer gebeurd dat Erik dat woord zei. Ik had hem laatst op de arm en toen pakte hij me bij m’n trui vast en kneep toen iets te hard. Toevallig zat m’n borst op die plek en pakte 'ie een stukje vel mee. Dus ik zei ook: “Au, m’n tiet.” Erik vervolgens ook, haha.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hahahahaha, Dat gebeurt hier ook geregeld dat Noah mn borst vastpakt of perongeluk knijpt… maar dat gebeurt vaker bij Chris, hij heeft een tepelpiercing en Noah wil er nog wel eens achter blijven haken!

Au!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat het is met die vaders! Hier ook al een paar keer voorgekomen dat mn man het eruit floepte en Nora ook direct tieten aan het roepen was!

Het is ook zo’n makkelijk woord…

Nu is echt de tijd om op je taal te gaan letten, ze krijgen alles mee en met een beetje geluk lukt het om het na te zeggen ook!

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Haha fijn he al die papagaaien in huis.

Je moet nu idd goed op je woorden gaan letten.

Groetjes,
Sandra

Haha ik moet wel smakelijk lachen om deze uitspraken, haha!
Seth die praat nog steeds niet, dus dat probleem hebben we niet

Maar ik moet zeggen dat ik me taalgebruik al aardig aangepast heb, dus het zal bij ons wel meevallen.

Liefs, Anne

Hier is het nog gebruikelijk dat er zo heeeeeeeeel af en toe een keer K.t uit rolt als er iets fout gaat ofzo of als we ons zeer hebben gedaan, En aangezien dat een woord is wat de kleintjes makkelijk overnemen, moeten we nu zeker aangaan passen…

Morgan stond laatst aan de salontafel en er lukte iets niet. Komt er zo gdverdmme uit dat kleine mondje… Mervin meteen tja schat misschien moet je toch… Ach houd je mond

Groetjes,

Michèle

Heb ik in ieder geval een voordeel dat Dylano nog niet praat

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

hahahhaha Dat woord word geregeld gezegt dus Michèle?? hahahaha

Nou ja af en toe wel ja. K*t en je zus zijn echt mijn stopwoorden dus die moet ik echt gaan bannen. Ships zit er al in zeg maar

Groetjes,

Michèle

Laat ik er maar eerlijk voor uitkomen… Gdverdo**e is mijn stopwoord… moet het nu echt af gaan leren…vindt het zelf gewoon te erg om dat elke keer te zeggen

Haha ben dus niet de enige die dit overkomt. Gelukkig scheld of vloek ik zelf eigenlijk nooit. Mijn man schrikt altijd van mij als ik wel vloek, dat betekend uitkijken voor hem dan want dan ben ik echt witheet. Maar ja ik hoop dat hij zijn lesje geleerd heeft.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ha ha ha ik hoop het ook. Ik moet zeggen toen ik het morgan hoorde zeggen ben ik er wel op gaan letten, maar helaas mijn stopwoordjes zijn er nog niet helemaal uit.

Groetjes,

Michèle

Hahaha, vloeken doe ik zelden en al helemaal geen gvd. Maar Eva begint ook wel veel na te praten, al heb ik het woord tieten nog niet gezegd en zij dus ook niet!

Groetjes Rainbow, trotse mama

[img]http://bd.lilypie.com/z6Pzp2.png" alt=“Lilypie In verwachting Ticker” border=“0” />

@Rainbow: Wat een schattige foto van Eva!

Ben zelf helemaal niet grof in de mond, maar mn man kan er soms wel wat van. Als hij moe is gaat ie over op plathaags en daar zitten behoorlijk wat lichaamsdelen tussendoor. Hij let er wel op, en noemt mijn borsten steeds vaker borsten, das al een mooi begin!

En bij elke k*t die gebruikt wordt, zeg ik braaf, schahat… er luisteren kleine oortjes mee. Nee, niet bij elke, ik ben er eigenlijk al erg aan gewend, maar het is wel een issue. Gelukkig vindt Rick dat zelf ook dus laat hij zich gedwee verbeteren

Behalve tieten is er nog niets naars uit Nora’s mondje gekomen. Gelukkig.

liefs

Oh, nog wel een leuke anekdote van vanavond:

Mn man is gestopt met roken dms een medicijn, gaat hartstikke goed maar een van de bijwerkingen is gasvorming… De afgelopen weken knettert ie wat af dus. Na het eten dus weer en Nora wijst naar hem en zegt Poepa! Kijk, dat is nog eens efficient met woorden omgaan!

Wij moesten er erg om lachen, dus Noor bleef maar poepapoepapoepa roepen! Ben benieuwd of ze em zo blijft noemen… wel toepasselijk!

Verder gaat het zo goed met praten, ze plakt nu 3 woorden aan elkaar en is heel erg vebanden aan het leggen.
3 woorden bijv: Nora bal pakken.
verbanden: de ene oma heet oma opa (die ene waar een opa bij hoort) en de andere heet oma ties zo heet een van haar katten. De moeder van Stella heet niet Myriam maar Tella mama, zonder dat het haar verteld is, maar ze kijkt naar de verhoudingen en trekt haar conclusies. Oh, wat vind ik haar toch knap!

liefs