Mijn man echt op z'n woorden moet gaan letten

Hahahaha! Super die kleintjes die gaan praten! Dan moet ik ook al mijn taalgebruik wat gaan aanpassen…
Dat is ook niet altijd even netjes zullen we maar zeggen…

Ik vind die onschuld altijd heerlijk, jammer dat dat zo snel weer verdwijnt. Kinderen vertellen altijd de waarheid, en je kan er niet eens boos om worden! moesten wij nu nog eens proberen…

Ik heb het hier ook een keer gehad, maar dan niet met een vies woord ofzo. Maar ik vond het toch niet zo aangenaam om uit dat kindermondje te horen.
Ik was een uitleg aan het doen tegen m’n vriend en 'k zeg op een gegeven moment ‘ik schrok me bijna dood’. Hoor ik plots achter me 'dood doooood!'
Was toch ook niet zo fijn om aan te horen

Liefs
Tanja

Lilypie Second Birthday tickers

Zo zei Noor een paar weken geleden ineens: mamma toot, pappa toot, oma toot…

We zaten met zn drieen elkaar aan te kijken en ik zei tegen Nora Nou gezellig hoor! Toen kwam ze naar me toe, handjes in de lucht en zei: ja?? mama toot??

Toot betekent dus schoot! Maar ik snap dus helemaal wat je bedoelt met dat het niet leuk klinkt uit een kindermondje!

liefs

Ach laatst vroeg aan morgan toen er een ezel op tv was Morgan was dat en vol overtuiging kwam eruit Pappaaaaaaaa. Ja dan sta je daar even met je goede fatsoen je mannetje uit te leggen dat je dat haar echt niet geleerd hebt.

Groetjes,

Michèle

Hahahahaha zo hebben wij gehad dat er een aap in een boekje stond, en ik zei kijk Noah een aap… jaa papa aap zegt ie dan!! hahahaha

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Ha ha ha wat gaat er toch in die kinderhoofjes om he

Groetjes,

Michèle

Hihi, dat vraag ik me ook vaak af!

liefs Tanja

Nee gelukkig is het ergste dat er ooit uit mijn dochters mond is gekomen het woord: Stupid! ~~~ vond het al erg genoeg! Ze is toch al net een papegaai, maar wij schelden eigenlijk niet in het Engels, zal wel zijn omdat het voor ons beide een vreemde taal is. We houden het graag zo de maatschappij is hier erg conservatief!

haha, ja af en toe moeten we op een cursus zelfbeheersing

@Michele: haha toevallig, dat doet Rico ook, die zegt dan alleen geen tities die zegt BALLEN (hoe kan het ook anders)

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker