Mijn kertkadootje al gehad

Hoi

even delen hoor. Mijn man doet al twee weken geheimzinnig. Veel met mijn zusje op pad en zo. Ik vond het op een gegeven moment verdacht worden.
Maar nu weet ik het waarvoor.
We gaan een lekker weekend weg met zijn tweeen en hij heeft een hele mooie ring laten maken drie hartjes met drie ringen aan elkaar inelkaar vebonden van wit goud. Het staat voor ons drieen eeuwig door liefde verbonden.
Na veel overleg hebben we besloten om niet nog een keer te prbreren zwanger te worden, daar het pas geleden voor de tweede keer mis is gegaan.
Ik heb het daar erg moeilijk mee. Hij wilde hiermee laten zien dat het ook goed is zo met zijn drieen. En dat vond ik zo tof van hem.

groetjes

lon106

Wat ontzettend lief van je man! Knijp je handjes maar dicht met zo’n vent, wat een mooi gebaar van hem. Wanneer gaan jullie weg en waarheen?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hoi,

Ik mag nog niet weten waar we heen gaan. We gaan dit weekend. Mijn zusje komt dan met vriend hier in huis om op onze dochter te passen. Kunnen ze ook eens samen zijn zonder de dat de ouders van vriend er tussen zit. sávonds dan he
Best snel hoor moet wel omschakelen.

groetjes

lon106

Gewijzigd door - lon1306 op 16 Dec 2009 20:11:33

Wat een ontzettend lief cadeau zeg!! Zeker ook omdat er heel veel betekenis achter zit!!!
Veel plezier dit weekend. Lekker genieten met z’n 2-en!

Ah wat lief zeg, heel veel plezier en lekker genieten.

Gr patries

Oh wat een mooi gebaar. Snap dat jullie beslissing heel moeilijk moet zijn, maar fijn om te weten dat het zo ook goed is voor hem.

enne waar jullie ook heen gaan heel veel plezier en geniet er lekker van, Enne je zusje natuurlijk ook nu ze even samen kunnen zijn.

Groetjes,

Michèle

Wat een ontzettend lieve man heb je zeg. Snap wel dat het moeilijk is voor je. vind dit wel een mooi gebaar, Geniet ervan.

Groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lief zeg!

Groetekes, Sje

Owww wat lief.
Lekker genieten van het weekend

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wat ongelofelijk lief zeg!!!

Is wel lekker om er even samen uit te zijn.

Groetjes Frauk

wouw wat ontzettend lief!

Groetjes Gytha

Wat lieeeef, & leuk … & fijn!!
Lekker even met zn 2tjes er tussen uit, in elkaar opgaan & van elkaar genieten!
En wat een mooi gebaar van je man zég … die ring!
Misschien is zo’n weekeind ook even een stukje verwerking & afsluiting voor jullie dan!

Heeeeeeel erg veel plezier!
& kom terug met heel veel nieuwe energie!!

Nayaro - Danil / 14 September 2008

Wat ontzettend fijn! Nou geniet er lekker van! Je dochter zal ook wel blij zijn dat haar tante gezellig komt oppassen!

Wat heerlijk en lief!!
Hopelijk komen jullie lekker bij dit weekend, en komen jullie vol nieuwe energie en uitgerust terug
Liefs, Anne

Veel plezier dit weekend dan! We horen graag waar jullie uiteindelijk zijn geweest…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oooo Ion, wat een schat van een man heb jij zeg! Dat hij dat zo regelt achter je rug om! Wat romantisch ook. En ook mooi, die ring. Een weekend weg is altijd leuk, maar voor jullie is het ook een weekend met veel betekenis. Geniet er maar lekker van meid en knijp je hand maar dicht met zo’n lieverd! Ik wacht hier nog weleens op een bloemetje…zit er niet in hier hoor. Mijn vriend is ook superlief, maar geheime weekendjes weg, daar denkt 'ie niet over na!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ha ha ha moet je hem verassen Rainbow

Groetjes,

Michèle

lief zeg

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin
Photobucket

Kijk zo’n kerel kun je om een boodschap sturen!! Wat een super gebaar! Lekker genieten met jullie tweetjes en even bijkomen. Veel plezier waar je ook naar toe gaat!

Hoi,

Nou moet zeggen dat het als donder bij heldere hemel kwam hoor. Normaal gesproken is ie niet zo romantisch hoor. Bloemen moet ik zelf maar meenemen want hij weet niet wat ik mooi vind. Ook weekendjes weg of uberhaupt weg komt meestal van mij.
Maar ik ben zo blij dat dit alle 8 jaar vergeten romance in een keer goed maken hoor.

Ik weet denk ik waar we naar toe gaan. Londen of Duitsland. Hij zei koop nog maar niet te veel nieuw aan kerstspullen. Of het een hint is ik weet het niet.

groetjes

lon106