Mijn kertkadootje al gehad

Ha ha ha in beide genoeg kerstmarkten inderdaad. Enne ik kan bij mij zou dat ook alles goedmaken hoor alleen moet ik nog 4.5 jaar wachten dan

Groetjes,

Michèle

wat een ontzettend lief en romantisch gebaar.
heel veel plezier en geniet van elkaar, maar dat vast goedkomen.

liefs,
Rinske

Lilypie Second Birthday tickers

wat ontzettend leif van je man!
geniet er maar lekker van met z’n 2en!!

groetjes!

karin

Wat een ontzettend lief van hem.

Heel veel plezier dit weekend en geniet lekker van elkaar.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Hoi dames,

Nou we zijn terug, De reis heeft anderhalve dag langer geduurt dan gepland. We zijn in het schitterend mooie Londen geweest. Ondanks de sneeuw hebben we genoten. Onze vlucht ging danwel anderhalve dag later maar wij waren een van de gelukkigen die in een hotel mocht / kon overnachten en verblijven totdat we zeker wisten dat we konden inchecken voor onze vlucht terug.
Al was je dan aan het hotel gekluisterd was het ook wel weer heerlijk hoor.
Lekker veel geshopt en natuurlijk te veel uitgegeven maar ja goed komen we ook wel weer overheen. Leuke lokale musical gezien. Ook hebben we een comedynight gehad. Meestal vind ik daar niets aan met z’n allen aan een tafel en dan die flauwe engelse humor maar dit was heel anders. Ieder stel groepje had een eigen tafel en het de comedians hadden het over de dingen die in de wereld aan de hand zijn of dingen die zijn gebeurt.
Al met al een zeer geslaagd tripje.

Groetjes

lon106

Londen, wauw! Mooie stad. Wat fijn dat het zo geslaagd was. Voor herhaling vatbaar dus?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oh London, daar ben ik ook (nog) nooit geweest. Lekker hor dat het zo geslaasgd was en fijn dat je in het hotel kon blijven. Beter dan zo’n luchthavenstoel

Groetjes,

Michèle

Wat leuk dat jullie naar Londen zijn geweest.

Ben ik zelf nog nooit geweest, maar het lijkt me erg leuk.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker