is omgevallen
Lees beschrijving van mijn dag blerrrrrrr
Eerst visite van mijn vriendin, heel gezellig. Dylano op zijn bed gelegd voor zijn middagslaap maar die dacht ga jij lekker zelf slapen . Gewacht tot René thuis was (mijn vriend)
Toen Madelon en ik op stap voor de kerstboom. Heb eigenlijk altijd een nordman maar die waren voor de grootte die ik wou 80 euro Dacht dus nou niet, dan niet en nooit niet. Uiteindelijk hadden we een hele mooie gewone kerstspar voor 25 euro. Een ford ka is groter dan wij denken want hij ging er helemaal in en de klep kon nog dicht en hij komt toch bijna tot mijn plafond
Thuis netjes wegezet en alle lampjes deden het nog. 4 snoeren en niet eens in de knoop
Alles erin stik mooi. René en Dylano waren tandenpoetsen en Madelon en ik zaten ff uit te puffen in de bank en we zien zo de kerstboom op de salontafel neerkomen . Wat een ellende.
Madelon zei we doen hem in de standaard die we zelf hebben, ik zeg dat gaat niet werken maar ze wilden het toch proberen. Klemde mijn balkondeur dus madelon duwt met der kont Heel het glas eruit zucht
Ikke woningbouw bellen zegt die man ik gelijk de glaszetter bellen en die belt binnen het half uur. Deed hij ook maar ze komen wel pas morgenvroeg, doe er maar vuilniszakken voor zegt die klojo. Dus wij zitten nu in de kou
We zijn de huiskamer maar uitgevlucht
Morgen nieuwe poging om de kerstboom op te tuigen maar moet eerst nieuwe lichtjes kopen want door de val 3 snoeren naar de knoppen.
Wat een dag
Liefs Michelle