Mijn kerstboom

Ik heb ze gisteren opgetuigd samen met zoonlief!

Wij hadden vorig jaar geen boom… de boom die we al jaren hadden zag er echt niet meer uit dus die is met de vuilnis meegegaan En na de kerst hebben we er 2 gekocht, een kleine zwarte, en een iets grotere witte (1.80 ofzo, dus niet heel groot)
Een echte boom komt er hier niet in want dan ben ik gegarandeerd ziek

Tja al die rotlampjes die in de knoop zitten was een ramp… voor het in de boom doen gecheckt: alles deed t!
Vervolgens ben ik van die lampjes in de vorm van een kaarsje in de boom aan t doen, en staat zoonlief op 1 van de lampjes!
Is dus alles uit… en ik kon het lampje niet vervangen omdat het kopje afgebroken was, en ik de fitting er dus niet uit kon draaien. GRRR!

Het volgende snoer uit de knoop. Was een nieuw snoer, en eigenlijk vanuit gegaan dat alles het deed. Zit 'ie er in, veel te lang voor mn niet zo grote boompje, dus de rest van het snoer kon nog helemaal om het raam heen.
SH******* doet het bovenste deel het niet
Toen was ik het zat dus nu hebben we 1 boompje zonder lampjes, en 1tje met alleen de onderste helft verlicht.
Maar verder is het erg leuk geworden!

Wel voor de ramen nog mooie lampjes
Ik ben tevreden! Hahaha

Haha, wat een blunderverhalen allemaal zeg. Wij gaan de boom morgen optuigen, ben benieuwd of ik hier dan ook iets lachwekkends te melden ga hebben. Ik hoop het niet, eigenlijk

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@Mriek

Ik ga duimen voor je
Ik durf er amper meer naar te kijken

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@Michelle, bedankt! Enne, ik kan het me voorstellen

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ook wij gaan hem morgen opzetten… Ben errrruuuggg benieuwd!

Liefs, Melanie