Dank voor al jullie steun. Het was raar thuis komen daarstraks. Diablo was het huis aan het afzoeken en It loopt dwarelend achter ons aan. Ik was heel blij met mijn schoonmoeder. Die had weer 3 dagen op ons neefje gepast en doodmoe maar toch bereid om Morgan even op te vangen, ik heb ook lekker gekookt daar vanavond want dat had ze wel verdient. Het is allemaal goed en rustig verlopen. Ze ligt vlak bij waar we ons trouwfeest hebben en we willen daar ook een foto gaan maken op die dag. Zo is ze er voor ons toch bij. Twister is voor mij een heel belangrijk deel van mijn leven geweest. Op zich is elk dier dat, maar met haar overlijden wordt er voor mij een tijdperk afgesloten. Ik heb haar op mijn 16e voor mijn ex gekocht in antwerpen, maar ik voedde haar elke dag en elke nacht. Ze was namelijk nog maar 4 weken oud. Samen hebben we veel overleefd waaronder hem. Sommige weten wel dat mijn relatie met hem heel slecht was en zij is menig maal hem aangevallen om mij te beschermen. Daar had ze ook een permanente heupbeschadiging door opgelopen. Ook heeft ze me ooit wakker gemaakt met een inbraak en kon ik de politie bellen voor de deur opengebroken was. Zij en ik, wij konden lezen en schrijven met elkaar.
Wat Sje al zegt of ze al dood was, ja dat vermoeden beginnen wij ook steeds meer te krijgen. Ze had geen bloed ergens en haar ogen waren gesloten en dat is alleen mogelijk als ze slapen of al overleden zijn in de slaap. Als ik de ochtend ook terug denk heb ik haar vanmorgen om 5 uur voor het laatst gezien omdat ze water wilde en daarna niet meer en ze stond als eerste in de tuin als de deur open ging. Ook hing haar tong niet uit haar bek. Ze zag eruit of ze sliep. En ja een kat reageert als je was op ze gooit. Dat had ik al een keer meegemaakt met haar. Ze kwam toen heel boos met een sok op der kop de wasmachine uitgekropen. Ik was er ook altijd zo allert op en nu niet. Daarom kan ik er ook vrede mee hebben nu. Het is niet leuk, maar het heeft zo moeten zijn denk ik. Al had ik haar natuurlij liever gevonden voor de was draaide. Mriek ook ik kan glimlachen om het feit dat ze zo lekker rook. Mijn ma zei al dan laten dieren haar nu wel met rust.
Ik heb een foto bijgevoegd van de plek waar ze ligt. Ik wilde dat ook graag delen met jullie. Ze ligt op een plek die ze zelf ook mooi zou vinden. Niet in de zon want dat haatte ze. Haar oren verbrande altijd omdat er geen haar op zat bijna.
Overigens ze ligt niet onder die kale boom. Dat zou wel heel in het zicht zijn zeg maar.

Groetjes,
Michèle