Fijn dat het vanmiddag goed is gegaan, Nu rest alleen het verwerken nog en dat kost tijd heel veel tijd.
Dikke knuf
Liefs Michelle
Fijn dat het vanmiddag goed is gegaan, Nu rest alleen het verwerken nog en dat kost tijd heel veel tijd.
Dikke knuf
Liefs Michelle
@ Sje dank je
@ Michelle ik weet het we waren eigenlijk nog een beetje met spot bezig en nu Twister erbij. Onze twee Grande dames.
Groetjes,
Michèle

Oh, wat een zielig verhaal zo zeg. Ik denk ook dat ze al gestorven was, omdat ze haar oogjes dicht had. Maar dan nog…al was die wasmachine zo te lezen haar favoriete plekje. Lekker warm in de was liggen! Ik kan me voorstellen dat je er kapot van bent dat ze er niet meer is, zeker omdat jullie elkaar in moeilijke tijden hebben geholpen. Wat zielig dat ze haar heup toen heeft beschadigd, sprong ze voor je in de bres. Ze verdiende een mooi grafje en dat heeft ze zo te zien ook gekregen! Ik moest wel lachen dat ze kwaad was dat er een sok op haar kop hing! Wat een diva! Gelukkig rook ze nu ook lekker, kan ze lekker ruikend naar Spot in de kattenhemel!
Groetjes Rainbow, trotse mama

Gewijzigd door - Rainbow op 04 Jul 2010 22:15:51
Michele wat een mooie plaats, en zeker wat je verteld dat ze dan toch nog een beetje bij jullie is op die dag… heel mooi over nagedacht… in gedachten ben ik bij je, ik wil dat je dat weet.
en idd je eigen niet schuldig voelen ik nam ook al aan als ze was op zich kreeg ze wel zou schrikken en van zich zou hebben laten horen.
heb je een beetje kunnen slapen vanacht?
ik wil je toch een digi knuffel en een kus geven. en ook van Rico natuurlijk.
Heel veel sterkte meisie…
Wat een verschrikkelijk verhaal Michelle. Wel heel fijn dat jullie een mooie laatste rustplaats voor haar hebben gevonden.
Heel veel sterkte met het verlies!
Groetjes,
Sandra
Ach meid, wat een schrik! Oh, ik zou het ook zo verschrikkelijk vinden als onze Sofie dood zou gaan (zou best nog maar eens niet meer zo lang kunnen duren) en dan ook nog haar op zo’n manier vinden, bah.
Gelukkig hebben jullie haar een mooi plekje kunnen geven en inderdaad het einde van een tijdperk, zoals je het omschrijft. Jullie hebben veel aan elkaar gehad en ze was er toen je haar nodig had en vice versa toen zij ouder werd.
Sterkte!
liefs

De nacht is voorbij en we hebben allemaal ook morgan onrustig geslapen. Waarvan wij dachten dat het een beetje langs haar heen gegaan was blijkt toch niet zo te zijn. Ze heeft de hele ochtend Twister gezocht en geroepen en ja leg dan maar eens uit de dat poes weg is. Ze was zaterdag bij het kruitvat met iets aan het spelen en dat moest ze terug leggen van mij maar ik wil het vanmiddag toch voor haar halen.
Diablo is helemaal de weg kwijt, die loopt de hele dag al achter mervin aan en heeft nog niks gezegd terwijl het wel een kletskous is. We zijn dus allemaal nog een beetje van slag.
Ik voel me zelf een beetje leeg en vind het allemaal nog onwerkelijk maar dat zal ook slijten. Overigens bedacht mervin in bed nog dat toen hij haar wilde reanimeren gisterochtend er geen vocht in der longen zat dat ik het forensisch bewijs zeg maar dat ze dus al dood was. Dat realiseer ik me steeds beter, maar voor het trauma gehalte had haar voor ze was vinden fijner geweest dan na de was.
@ Rainbow al onze dames zijn diva’s in huis. Morgan, Artemis en Mickey en ja Spot en Twister waren het ook. Twister kon niet goed mauwen die pruttelde meer zeg maar en die kon ongeloofelijk goed mopperen daardoor.
Groetjes,
Michèle

Nou, sterkte. Zulke dingen moeten echt slijten. Het is voor iedereen in huis wennen en verwerken natuurlijk. Koester de mooie herinneringen en neem de tijd om het een plekje te geven.
liefs

geef het de tijd meid, idd zoiets moet slijten en dat doe je niet even binnen 'n dag. neem de tijd die je nodig hebt. sterkte
Ja, kindjes krijgen zoiets echt wel mee. Wat zielig dat Morgan Twister ging zoeken en haar riep. Lief dat je het speelgoedje voor haar gaat kopen! Grappig dat het allemaal kleine diva’s zijn! Mervin heeft het er maar zwaar mee, haha, al die diva-ladies in huis! RIP Twister. ((Michele))
Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh meid wat vreselijk dat je Twister moet missen. Wat een prachtige plek hebben jullie hem nu heen gebracht. Heel veel stekte en een dikke knuffel.