Waarschijnlijk de vakkenvullers sje want heel veel kennen het fifo systeem niet.
Groetjes,
Michèle
Waarschijnlijk de vakkenvullers sje want heel veel kennen het fifo systeem niet.
Groetjes,
Michèle
Ik vind dat het tegenwoordig wel erg vaak gebeurd dat iets verkocht wordt wat over de datum is. Ik let er 9 van de 10 keer op wat de datum is, maar net die ene keer dat ik er niet op let blijkt thuis dat het overdatum is
Groetjes,
Sandra
quote:
Maar ja, eerlijk is eerlijk, wie eet er nou tegenwoordig ook nog fifo’s! Geen wonder dat die over de datum gaan!
Groetekes, Sje
@ Sje, ik neem aan dat ik nu in de z**k genomen wordt of wordt er nu verwacht dat ik uitleg wat het fifosysteem is???
Groetjes,
Michèle
Ah? Juffrouw Vermeer, wilt u uitleggen wat Fifo is? Ik weet het niet. Dat het langst houdbare achter staat weet ik wel, maar Fifo? Eh…first in first out? Of zo? Ik graai wel altijd naar de achterste producten trouwens! En dan nog is het opletten. Bij de AH bij ons om de hoek is het helemaal vaak raak. Die noemen wij dan ook het ‘k-Albert Heijntje’. ‘Ga je naar het centrum? Nee, maar snel even naar het k-Albert Heijntje!’
Groetjes Rainbow, trotse mama
Rainbow ik heb niet meegedaan ik zat in de tandartsstoel, wel 2 uur lang. is dat genoeg rede om niet mee te doen vind je??
Inderdaad rainbow Firts in Fisrt out. Dus al het oude wordt naar voren geschoven en het nieuwe er achter gezet. Dus zou je theoretisch nooit verkeerd moeten grijpen. Maar als ze dat systeem niet hanteren is het beter om het voorste artikel te pakken
Groetjes,
Michèle
Michèle, ik neem niemand in de zeik, dat weet je toch?!
Maar inderdaad, ik maakte wel een grapje! En door die erachter kon je toch al weten dat ik geen uitleg hoefde te hebben, dat ik wel weet wat fifo is.
Spiegelen, wordt het ook wel genoemd.
Zo heb je ook lifo bijvoorbeeld! En dat wordt nogal eens gebruikt als er ergens ontslagen moeten vallen. Slim blondtje he?!
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 11 Nov 2009 19:37:39
Ha ha ha tuurlijk weet ik dat je een grapje maakt, maar sommige dames wilde het toch nog even bevestigd hebben
Groetjes,
Michèle
Ja maar ik wil even zeker weten dat ik geen ruzie met je krijg. Ik heb nu een foto van je gezien en daar gaat een angstaanjagende dreiging vanuit.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 11 Nov 2009 20:02:18
Nou zie je topic net pas, als ik dat eerder had geweten, had hier ook wel gekeken.
Woon erg in de buurt!
Groetjes Frauk
Gewijzigd door - mama Jade op 12 Nov 2009 13:42:30
Dank je Frouk, ik weet nu voortaan waar je woont! Hahaha. Ik had het net nog snel even gelezen voor het weg was!
Nou, ik kreeg vrijdag al de S en de M. Ik begon maar met de M, die zat te los. Dus ik de S aan…die zit op zich goed, maar toch dacht ik: ‘Ik oog een beetje dik met die kabels’. Als ik recht voor de spiegel sta zit de jurk goed, maar van een afstand vind ik mezelf toch een beetje een…prop. Ik heb er mét jullie heeeel veel moeite voor moeten doen, maar ik ben er niet uit of ik hem ga houden. Hij is zeer leuk om te zien, maar toch…
Gisteren weer een irritatie gehad in de winkel. Ik moest op mijn beurt een lange trui halen voor een vriendin. Zij had die trui al in Tilburg gezien, maar daar was 'ie uitverkocht. Ik voor haar hier kijken. Bleek dat 'ie op de pop zat. Ik tegen die verkoopster: ‘Oh, die moet ik dan hebben eigenlijk’. Zij: 'Oh, dan kijk ik of we ‘m nog hebben in het magazijn’. Ik dacht: ‘Ok, want het is toch een gedoe om die trui van de pop te halen’. Zij: 'Nee, we hebben ‘m alleen op de pop. Dan houdt het dus op’. Ik: 'Oh? Maar ik wil die trui toch? Kun je ‘m niet eraf halen?’ Nee, dat mocht niet. Ze kon 'm wel reserveren, kon ik hem ‘over een week ofzo’ ophalen…Echt niet dus. Ik was er weer klaar mee! Wat is dat voor een slecht verkoopbeleid? Het was de trui die mijn vriendin wilde, in de goede maat, dus dan snap ik niet dat ze die niet MAG verkopen! Raar! Pissig verliet ik de winkel!
Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt. Ik heb zelf bij de H&M gewerkt en daar haalde we ze gewoon van de popen af. En dan ging de pop naar achter dan kon de etaleuze ze weer aankleden. Als we zeker wisten dat de maat nog binnen kwam vroegen we wel of ze hem ook wilde reserveren, maar als dat niet uitkwam dan verkochten we die. Verkoop is verkoop was het motto.
Groetjes,
Michèle
Wat jammer dat je zo twijfelt over de jurk. Tja voor 90 eur zou ik zeggen als je echt teveel twijfelt toch terugbrengen.
En over die trui die op de pop zat. Ik heb dat laatst ook meegemaakt in een winkel. Maar ze moesten die trui erop laten zitten en het enige wat ze kon doen was de trui reserveren voor over 2 weken. Haha ik was er toen ook klaar mee en heb het niet gedaan. Ik had ook zoiets van dan hang je er toch weer wat anders op, maar zo werkte het daar helaas niet.
Groetjes,
Sandra
Belachelijk mijn maat hangt bijna altijd op een pop en ik krijg hem vaak niet mee… pas voor een bruiloft op zoek in een vreemde stad… vreemde winkel … dé jurk die ik wilde was in maat M in de winkel … maat S op de pop… maat M te groot maat S zou goed zijn… maar helaas mocht ik zonder jurk vertrekken. Achterlijk! Ze zei dat die poppen zo duur zijn dat ze daar echt niet aan mogen komen… jajaja wil je het verkopen of niet…???
En wat heb jij met je jurk gedaan rainbow?