Mijn gave jurk is uitverkocht!

Ha ha ha jeetje Rainbow jij bent echt erg, maar wel heel lief hoor

Groetjes,

Michèle

haha ik moet ook lachen. sje je bent een engel hoor!
en rainbow haha, jij ook natuurlijk, maar idd wel grappig! moet om je lachen

Handig hoor Rainbow zo’n Personal Shopper !!

Erg lief van Sje dat ze voor je gaat kijken … waar ikkeben al niet handig voor is.

Hoop voor je dat ze slaagt. Heb ook stiekem even op de site van Esprit gekeken en het is idd een erg leuke jurk.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ik hoop dat Sje hem voor je gevonden heeft!
Het is zeker een leuk jurkje

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

Hoop dat ze hem heeft voor je rainbow

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ja, als Rainbow iets in de kop heeft, MOET het gebeuren! Hahahaha. Maar het is superlief dat ze gaat kijken en als het niet lukt ben ik haar toch heeeel dankbaar! Ik was vorige week in Amsterdam en toen wist ik nog niet dat de jurk bestond, anders had ik daar kunnen kijken. Misschien is Sje daar wel? Daar zitten wel drie Esprits volgens mij! Sje…waar ben je???

Groetjes Rainbow, trotse mama

3 Espritverkooppunten gehad en geen jurk! Sterker nog, in de grootste vestiging hadden ze hem nooit in de collectie gehad zelfs! Dus heel erg helaas is mijn missie niet geslaagd! Ik had echt zo gehoopt dat ik hem voor je kon vinden, maar het mocht niet zo zijn.

Wel grappig, als verkoopsters vroegen “kunt u het vinden?” (want ik zocht natuurlijk eerst heel stoer zelf), zei ik “Ik ben aan het shoppen voor een vriendin die in haar eigen woonplaats niet meer kon slagen”. En dan liet ik de foto van de jurk zien, want die had ik als een echte Personal Shopper natuurlijk netjes op A4 uitgeprint! Hahahaha, net echt he?!

Maar goed Rainbow, wat betreft de verdere zoektocht, ik zou niet op goed geluk naar andere Esprits rijden nu je weet dat ze hem niet eens in elk filiaal in de collectie hebben. Ik zou eerst bellen als ik jou was. Tilburg mag je daarbij overslaan.

En…je zou ook kunnen hopen dat iemand die een maat S gekocht heeft hem terugbrengt omdat ze hem te klein of niet leuk vindt. Dus je zou ook de Esprit bij jou kunnen inseinen dat ze je dan moeten bellen als er een S terugkomt.

Meissie, ik had je graag blij gemaakt, maar ze hadden hem hier gewoon echt helemaal niet, ook niet in andere maten. Sorry…

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 11 Nov 2009 12:19:27

Oh jee ik stuur vast een dikke knuffel om Rainbow te troosten…

Groetjes,

Michèle

Was nieuwsgierig, ben even gaan spieken op de espritsite, volgens mij is grijs in s niet (meer) uitverkocht…

liefs

En ik vind em leuk, heb S…

Maar geen 89 liggen voor een jurk…

Hoop dat het toch nog lukt meid!

Ik heb ook even op de site gekeken, en ook ik zie dat de grijze niet is uitverkocht in maat S… Ik heb ook voor je naar de esprit winkel in enschede gebeld, daar hebben ze hem ook nog in maat S, kleur grijs! Ik heb er een voor je appart laten hangen tot vrijdag, dus als je wil kan ik hem voor je halen en opsturen, maar helaas heb ik geen 89 euro om voor te schieten… tsja, complete babykamer ingericht, en eind volgende week pas weer loon… hihi

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Daar zat ik dus ook aan te denken: hou de site van Esprit in de gaten want mogelijk dat er een S retour komt daar. Mensen bestellen vaak 2 verschillende maten omdat ze niet online kunnen passen.

Groetekes, Sje

Oh Anouk, wat ben je een lieverd dat je ook mee Personal-Shopt!!! Super dat het toch nog gelukt is!

Zullen wij een Personal-Shop-bedrijfje beginnen Anouk? Hoe zullen we ons shop-bedrijf noemen?

Groetekes, Sje

Oooooo Sje, wat heb je goed je best gedaan! En wat grappig dat iedereen hier bezig is met DE jurk, alsof ik ga trouwen! Dat jij echt met het A4-tje door de stad liep! Echt heeeeel goed gedaan! En Snoekie ook nog bezig geweest! Jullie zijn echt helemaal TOP. Echt heel erg lief!

Ik heb ook nog even op de site gespeurd en ik zag (jippie!) ook dat de jurk opeens niet meer was uitverkocht! Ik heb gauw een S en een M besteld, zodat ik ze allebei even kan passen. Moest wel 2x89,95 betalen, maar dat krijg je natuurlijk terug als het niet goed is. En de Credit Card is geduldig…haha. Op de site stond als tip dat je gewoon even in de gaten moest houden of iets niet alsof weer verkrijgbaar is, ‘hoewel het zelden voorkomt dat mensen iets terugsturen’. Wat een onzin! Je ziet wel dat het blijkbaar TOCh gebeurt, want ineens waren alle maten er weer! Of de jurk wordt toch niet zo leuk gevonden als mensen denken.

Hoe dan ook, binnenkort komen er dus twee jurken naar Eindhoven! Yes! En nogmaals: allemaal erg bedankt voor het meeleven, het speuren op de site en het personal shoppen! Als ik eens iets voor jullie moet zoeken…laat maar weten! Jullie zijn schatjes!

Ik zal eens gaan bedenken wat jij voor mij kunt gaan personal-shoppen…

Nou meissie, fijn dat het alsnog gelukt is online. En we willen straks wel een foto zien dat je die jurk aan hebt he?!

Groetekes, Sje

Tuurlijk schrijven ze “hoewel het zelden voorkomt dat mensen iets terugsturen”. Zou geen reclame zijn als ze schreven dat ze heel regelmatig van alles terugkrijgen.

Maar bij online shoppen hoort nou eenmaal dat je vaak 2 verschillende maten bestelt omdat je de maat digitaal niet goed kunt bepalen. Dus daar komt wel altijd veel van terug.

Groetekes, Sje

Niet vergeten alleen om de foute maat ook daadwerkelijk terug te sturen he want dat ben ik een keer vergeten en dan hang je toch 2 keer aan het bedrag

Groetjes,

Michèle

@Sje: inderdaad, dat is wel slim van ze. Andersom kan ook. Ik was gisteren met Eva in een Albert Heijn waar ik normaal niet kom. Ik wilde twee flessen vers sap uit de bonus. Bij de kassa zag ik dat één fles over de datum was, dus ik zeg dat tegen de cassiere. ‘Oh, dat is slordig mevrouw. Excuses’. Ik: ‘Ach, dat kan een keer gebeuren’. Zegt ze: ‘Maar hier gebeurt dat net even te vaak. Het gebeurt nogal eens’. Nou, dat is ook lekkere reclame. Als het mijn werkneemster was, had ik er als chef wel wat van gezegd. Zo jaag je klanten weg!

@Michele: dat is wel slim ja. 2x89,95 is wat overdreven. En dan ook de juiste maat terugsturen he, dat is ook wel zo handig!

Oh mijn dierenwinkel geeft ook grif toe dat hun spullen regelmatig over de datum zijn, ik koop dus echt alleen maar wat ik moet hebben en dan let ik ook erg goed op de datum. Overigens is een andere winkel geen optie want die verkopen geen 10 kilo kattenvoer enne bestellen is toen ooit erg tegengevallen, ik had toen ineens geen eten meer.

Groetjes,

Michèle

Lekker inderdaad van die cassière bij de AH! Zou mijn personeel ook niet moeten zijn. Anderzijds wel eerlijk van haar want het is natuurlijk niet goed dat een winkel dat zo vaak treft. Dan is er toch iets mis met inkoopbeleid en voorraadbeheer. Of met de vakkenvullers.

Groetekes, Sje