Hahahaha, volgens mij mag je in dit forumdeel toch praten over van alles en nog wat? Nou, dan moet ik even kwijt dat ik e-norm baal! Zaterdag had ik in de stad een jurk gepast, maar ik twijfelde of ik hem moest kopen. Het was een gebreide jurk met een kabel en een col en ik dacht dat hij me misschien dik maakte? Maar ik dacht het hele weekend aan de jurk en vandaag besloot ik dat ik hem tóch wilde. Dus ik in de regen met Eva naar Winkelcentrum Woensel hier. Nou, daar hadden ze de jurk überhaupt niet in dat Espritfiliaal. Dus ik, met die jurk in mijn kop, ook nog naar de stad gereden. Eerst bij de Bijenkorf gekeken, waar ik 'm zaterdag gepast had. Er hing er nog één, ik stoof er op af: XXL. Helaas. Dus ik naar de echte Esprit. Daar hadden ze 'm in het bruin, maar ook alleen nog L, XL en XXL. Ik zag de grijze ook nog, maar wederom: grote maten. Ik ben zélfs nog bij V&D gaan kijken, maar daar hadden ze 'm niet. En óók op de website is hij uitverkocht! Ik baal enorm, want zaterdag hing er zowel bij Esprit zelf als bij de Bijenkorf nog één in S! En ik BAAL, en ik BAAL en ik BAAL dat ik 'm heb laten hangen! Grrrr! Ik denk dat ik nu filialen rondom Eindhoven ga afbellen, of ze 'm daar hebben. Dan rijd ik nog wel donderdag naar Den Bosch, Hellimond of Tilburg! Bah, voortaan koop ik toch maar iets bij twijfel. Terugbrengen kan altijd nog! Grrrrrrr! Grrrrr! Deze shopaholic is gefrusteerd!
Groetjes Rainbow, trotse mama