Mijn gave jurk is uitverkocht!

Hahahaha, volgens mij mag je in dit forumdeel toch praten over van alles en nog wat? Nou, dan moet ik even kwijt dat ik e-norm baal! Zaterdag had ik in de stad een jurk gepast, maar ik twijfelde of ik hem moest kopen. Het was een gebreide jurk met een kabel en een col en ik dacht dat hij me misschien dik maakte? Maar ik dacht het hele weekend aan de jurk en vandaag besloot ik dat ik hem tóch wilde. Dus ik in de regen met Eva naar Winkelcentrum Woensel hier. Nou, daar hadden ze de jurk überhaupt niet in dat Espritfiliaal. Dus ik, met die jurk in mijn kop, ook nog naar de stad gereden. Eerst bij de Bijenkorf gekeken, waar ik 'm zaterdag gepast had. Er hing er nog één, ik stoof er op af: XXL. Helaas. Dus ik naar de echte Esprit. Daar hadden ze 'm in het bruin, maar ook alleen nog L, XL en XXL. Ik zag de grijze ook nog, maar wederom: grote maten. Ik ben zélfs nog bij V&D gaan kijken, maar daar hadden ze 'm niet. En óók op de website is hij uitverkocht! Ik baal enorm, want zaterdag hing er zowel bij Esprit zelf als bij de Bijenkorf nog één in S! En ik BAAL, en ik BAAL en ik BAAL dat ik 'm heb laten hangen! Grrrr! Ik denk dat ik nu filialen rondom Eindhoven ga afbellen, of ze 'm daar hebben. Dan rijd ik nog wel donderdag naar Den Bosch, Hellimond of Tilburg! Bah, voortaan koop ik toch maar iets bij twijfel. Terugbrengen kan altijd nog! Grrrrrrr! Grrrrr! Deze shopaholic is gefrusteerd!

Groetjes Rainbow, trotse mama

H&M heeft ook een jurk met kabel en grote kol … die heb ik zelf in mijn bezit … Maar misschien kan je wel op online site van esprit etc kijken? Die hebben ze ook! Ff googlen … zo shit he als hij dan weg is … grr…! Toch ook teken dat hij zeer gewild was/is.

Vind jurken kei gaaf… maar voel me er wel dik in… vooral die billen

Heb je een artikelnummer of een afbeelding? Ik kom morgenochtend bij een Esprit-winkel in de buurt. Moet ik voor je kijken?

Groetekes, Sje

is hij niet op internet te krijgen?
oh enne als je dan toch naar helmond komt, kom effe op de koffie wil je

Ja, ik had al op de site gekeken, maar ook dáár is 'ie uitverkocht. Zucht. En ik zag mezelf er helemaal in lopen! Grrrr!

@Sje: oooo, wil je dat doen? Wat ben je toch een schat! Dat zou ik echt heel erg fijn vinden! Als je er toch bent dan he…niet te veel moeite doen. Hij staat op de site onder ‘jurken/gebreide jurken’. Ik kon de link niet hier neerzetten, ik denk ook dat dat vanuit Esprit is beveiligd. Het is een jurk met col en kabels (ruitpatroon) die van wit naar grijs loopt. Ze hebben hem ook in het wit/bruinig. Ik vind ze allebei tof! Het artikelnummer is X21788. Hij is 89,95 en ik wil graag een S. Niet dat 'ie bij mij zo mooi stond als bij het model op de site, haha, maar hij paste wel goed! Grijs-wit of beige-wit…als ze S hebben is die bruinige ook goed! En eh…bedoel je dan dat je hem apart laat leggen en dat ik 'm dan kan ophalen? Je woont toch in Brabant? Of eh…dat je 'm meeneemt en ik de centjes overmaak??? Heb je zo genoeg info? Ooo, nogmaals thanks, thanks, thanks! Succes met kijken dan, Sje, mijn personal shopper!

@Sje: derde rij, eerste model…mocht je op de site kijken…

Oeh, balen! Hopelijk lukt het personal shopper Sje om hem te scoren voor je!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja, ben ik weer. Ik denk dat het veiliger en goedkoper is als ik hem gewoon meteen voor je meeneem (geld op mijn rekening overmaken geen probleem). Als ik hem naar je opstuur kost dat 6,75. Als jij op en neer moet komen rijden om hem in het filiaal op te halen ben je meer aan benzine kwijt. En je loopt het risico dat een onoplettende verkoopster hem alsnog verkocht heeft.

Beslissing is aan jou.

Ik heb in elk geval het volgende samengevat:
artikel X21788
89,95
Gebreide jurk
Voorkeur kleur:

1. grijs
  2. bruin
    Maat S

Ik heb de afbeelding ook uitgeprint dus ik kan in de winkel vergelijken.

Laat je nog even weten of ik terug moet laten hangen of dat ik hem gewoon moet kopen en naar je op moet sturen? En laat even weten of het lijstje klopt wat ik hierboven gezet heb.

Ik kan hier op 3 plekken kijken morgen dus je zou zeggen dat het moest lukken. Duim voor me!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 10 Nov 2009 21:36:33

Hahahaha, het is BIJNA goed Sje! Je hebt de jurk in grijs OF in een bruine variant, net als op de site. Dus niet én grijs én beige én bruin. Verder is het helemaal goed!

En als het je lukt, dan hebben we contact en ga ik de centjes + verzendkosten meteen naar je overmaken! Dat is inderdaad wel makkelijker, maar ik durfde niet zo brutaal te zijn omdat het toch best een bedrag is dat je dan voor moet schieten…Maar je kunt er van op aan dat ik je meteen betaal hoor! Plus natuurlijk al die honderden euro’s die ik aan JoJo moet betalen…

Echt heeeeel lief van je dat je wilt kijken! Hopelijk scoor je 'm! Joehoe! En anders zoek ik zelf gewoon verder!

Hmmm…zat zélf niet op te letten…jouw lijstje was meteen al helemaal goed! Ik las het verkeerd…Ik heb niks gezegd!

Ik had mijn lijstje inderdaad al veranderd. Zag dat ik je bericht te snel gelezen had.

En schat, dat bedrag voorschieten kan ik wel hoor. Meneer Sje heeft een eigen bedrijf dus we eten hier niet elke dag bruine bonen ofzo.

Nou kom ik nadat ik in de stad geweest ben niet meteen online want ik moet nog meer dingen doen. Wil je dat ik je sms zodra ik nieuws voor je heb, zodat je niet te lang in onzekerheid hoeft te zitten, of lukt het om te wachten tot ik online kom?

Als je wilt dat ik je zo snel mogelijk sms, mail me dan even je 06.

Groetekes, Sje

En je kunt op drie plekken kijken? Ik heb die mail duidelijk niet helemaal goed gelezen, want dat had ik ook al gemist? Mijn hoofd zit vol snot, ben verkouden en dat tast mijn ogen aan volgens mij!

Duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim!

Nee, lijstje was niet meteen goed. Ik had er wel inderdaad nog beige tussen gezet. Daarna veranderd naar hoe het nu is. Dus je hoeft niet aan jezelf te twijfelen, je moet gewoon alleen aan mij gaan twijfelen.

Groetekes, Sje

Nee, dat op 3 plekken kijken heb ik ook daarnet pas toegevoegd.
Je bent niet dronken of dement aan het worden!

Groetekes, Sje

Zie je! Ik wilde al zeggen: of je wijzigt steeds je bericht? DAT is het dus! En ik maar denken dat ik inderdaad een IQ-verlaging had! Dadelijk kom je met een panterjurk thuis met leren stukken erop genaaid en zeg je: ‘Ja, die had je opgegeven!’ DUH!

Nee, ik vertrouw er helemaal op dat mijn P.S. (personal shopper) en P.A. (personal advisor) haar best gaat doen! En ik zit morgen zelf de hele dag met interviews, dus ik kom niet veel bij mijn foon. Doe lekker de dingen die je moet doen joh, ik wacht in alle rust af.

We keep in touch! Successssssssssss! En hopelijk slaag je ook voor jezelf nog!

Nou wat dat “hopelijk slaag je ook nog voor jezelf” betreft, ik moet zeggen dat het wel een erg leuke jurk is! Erg verleidelijk om zelf ook te kopen!

Maar maak je niet ongerust, ik heb geen maat S! Ik heb M. Dus wees niet bang dat ik iets voor je neus wegkaap! ))

Meissie, ik ga mijn best doen voor je morgen en ik meld me hier zodra ik morgenmiddag thuis ben.

Groetekes, Sje

En voor meer leuke aanbiedingen kijk op www.SjeYourPersonalShopper.nl

Groetekes, Sje

Wat een leuke site Sje… maarre hoe zit dat nu met reclame

Enne ben stiekem ook erg benieuwd naar je (evt) jurk Rainbow… dus dat word showen op de site als je hem van je P.S heb ontvangen…

Gewijzigd door - mini-boy op 11 Nov 2009 02:17:32

Gewijzigd door - mini-boy op 11 Nov 2009 02:20:37

Gewijzigd door - mini-boy op 11 Nov 2009 02:21:15

Als de P.S. de jurk ook te pakken krijgt he?! Anders valt er weinig te showen. Ja of ze moet in haar ondergoed op een foto gaan staan onder het motto “De nieuwe kleren van de keizer”.

De winkels waar ik moet zijn, zijn rond half 10 open dus ik rij over een kwartiertje weg.

De spanning stijgt…

Groetekes, Sje

Kadoenk, kadoenk…mijn hartje klopt! Sje zit nu in de stad denk ik! Hahaha! De jurk is inderdaad leuk en daarom ook zo popi! Je moet er letterlijk stad en land voor af! Maar daar heb ik Sje voor he! We wachten in spanning af…