Aaaaaaaaa, aaaaaaa, aaaaaa! Ik begin het zwaar te krijgen! Ik ben maandag 3 weken bezig en heb in die 3 weken geen snoep aangeraakt (ok dan, 1 pepernoot, 1!) en nu begin ik daar last van te krijgen. Ik had helemaal geen zin in snoep, of honger, maar het dieetnieuwtjes is eraf en gaat me nu vervelen. Elke dag 4 crackers, heel veel rauwkost…zo heel veel variatie kun je daar ook niet in verzinnen…We eten 's avonds wel lekker hoor, rijst of pasta en af en toe aardappelen…Het is wel te doen, maar toch!
Ik kreeg gisteren een folder van La Place van V&D. Die had ik echt niet open moeten doen: kerstchocola, gevulde rolades, spijsbrood, warme kaneelappelbollen…Het water liep me meteen in de mond. Ik legde de folder weg en pakte een paar stukken komkommer.
Mijn vriend had met Sinterklaas een banketletter gehad…daar ben ik gek op…maar hij heeft 'm alleen op gegeten (uiteraard in meerdere ‘sessies’!, tot mijn grote spijt! Wel goed van mij he, hahaha! Ik loop in de supermarkt en rook warme worstenbroodjes…Ik zie bij de bakker puddingbroodjes, bananengebakjes etc. Aaaaa, aaaaaa, aaaaa! Ik hou vol, maar begin nu echt veel vaker zin in snoep te krijgen. Ik dacht dat je suikerhang juist minder zou worden? Ik denk er de hele dag aan! Ik weet dat er een chocoladeletter in de kast ligt…een klein stukje misschien??? NEE, IK DOE HET NIET!
Ik ben wel gemotiveerd, want in 2 weken ben ik 2,5 kilo kwijt. Ik zou eigenlijk hierna nog 5 weken ‘moeten’, maar dan weeg ik weer te weinig als ik elke week een kilo zou afvallen…Ik wil er nog 3 af…Maar waarom is dat zo moeilijk? Aaaaa, aaaaaa, aaaaaaa!
Spijsbrood, croissants, kruidenboter, oliebollen, wijntjes…aaaaaaaa, gek word ik ervan! Waarom zijn wortels lang niet zo lekker? ![]()
Groetjes Rainbow, trotse mama