Mijn dochter is zooooooooooo knap!

JAAAAAAAAAAAAAAAA Evianne heeft voor de eerste keer echt op het potje geplast. Gisteren waren het 5 drupjes ( de rest was er al uit voordat ze erop zat ) Maar nu gaf ze het echt zelf aan en plaste meteen toen ze erop zat. Knap he
OOOO ben zo trots op dr.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Yeah!!!
Go Evianne, go Evianne!!!
Hartstikke goed zeg!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Fantastisch!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

wowwwwwwwwwwwwwwwww goed zo knappe meid,ga zo door

goed zo goed zo, heb vic ook al overdag zindelijk!door de vakantie

groetjes Kim, mama van

en

wowwwww victor knap zeg

WOW wat een knappe meid zeg
Ga zo door hoor meisie

En Victor wat ben jij ook een grote vent zeg
Ga zo door

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Gewijzigd door - heleen op 31 May 2005 20:49:30

Allemaal knappe kindertjes op Ikkeben, goed hoor.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Zoooooooo goed zeg!!! een dikke kus voor jouw want ik vind het heel knap! ook als nog voor Victor ookal zo’n knappe vent!

Tries

en hoe gaat het nu astrid met evianne,plas ze nog steeds op het potje???

zo wat worden ze groot ,GOED ZO EVIANNE EN VICTOR ga zo door ,een dikke knuffel er voor

groetjes marielle mama van tanja

Nou we hadden eigenlijk gebruik gemaakt van dat mooie weer vorige week en dr lekker in dr blote kontje laten rondhuppelen. Maar ja, nu het weer weer af is en de luier dus weer om, is er niks meer op het potje gebeurd natuurlijk. We proberen het weer als het mooi weer is. Ze geeft het nu wel aan, maar pas als ze het al het doen is hihihi. We wachten geduldig af hoor, ze hoeft het van mij nog niet per se.

ja dan zie je gauw he dat ze dan niks meer doen,maarja het mooie weer komt er weer aan

dus wie weet en ze is net 2 dus vind het al knap hoor

Welja, ze is idd nog maar net twee jaar.
Ik vind het al knap hoor!
En wat Armanda zegt hoor je idd weleens…
Nou, ik zou gewoon lekker zo doorgaan, ze is vrij vlot. Komt vanzelf helemaal goed

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Maak me er ook echt niet druk om. Had me ook al bedacht dadelijk met het kleintje erbij dat het weer effe niks zou worden. We zien wel, want zoals ik al eerder zei, ze hoeft het nog niet van ons. Maaaaaar proberen mag !

dat dachten we met dylan ook dat hij misschien een terug val zou krijgen iig de nachten,maar dat gebeurde niet hij was wel 4 toen he,dus scheelt 2 jaar…

maar we moesten lachen om hem toen die zag dat kaitlyn luier om had hij wijst naar haar en zegt giegelend
"hahah isse baby moe nogge luie om"

we lachen dubbel…

Wauw, goed hoor!
En was het eenmalig of heeft ze het nog een keer gedaan?

Hihihi de arme schat is net steeds te laat, maar dat geeft niet want ze geeft het immers wel al aan zo nu en dan. Dat vind ik al heel wat. We wachten gewoon weer lekker op mooi weer en dan zien we wel verder.

komt van zelf hoor astrid ,maar het begin is er .goed zo hoor evianne!!!

groetjes marielle mama van tanja

wat goed zeg. en ze is aardig vlot.
fabiano is bijna drie en een helf en die is sinds twee weekjes op de dag zindelijk. thuis wel te verstaan want als we ergens naar toe gaan dan lukt het nog niet.
dus.

evianne ga zo door want het is echt goed.

mama van fabiano: 3 en een half jaar, alessandro: bijna 2 jaar , en genarro: 5 maanden