Mijn dochter is zooooooooooo knap!

JA JA dames ( en of heren ) mijn dochter heeft al twee dagen 3x op het potje geplast. Ikke dus enorm trots op me meissie
Ben wel benieuwd hoe het gaat met luier aan want met deze warme dagen loopt ze lekker in dr nakie. Misschien maar met een onderbroekje proberen of zo.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

jaaaaaaaa goed zo evianne,knappe meid hoor doe je moeder maar laten glunderen

astrid je heb hele leuke broekjes tegen woordig hoor,bij de hema,hans textiel allemaal al vanaf maat 92

Wat goed Evianne!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

is echt super ja!!! wij krijgen het stefke op het moment echt nog niet aan geleerd laten hem ook in zijn nakie lopen ma hij pléast gewoon en zegt dan mama water op mijne been heb hem ook al eens geprobeerd zo op het potje te zetten ma hij vindt het allemaal nog niks dus nog maar even wachten

liefs jessica

Helemaal toppie Evianne, kom op meis je kan het.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Ja ja en of het nog niet genoeg was, heeft ze vandaag dus al 4x geplast en voor het eerst 1 keer gepoept op het potje. Jeetje wat een feest !!! hihihi

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

WOW!!! Grote meid zeg!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Wat een super grote meid

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

knap hoor, van haar! Jessin is vast trots op zijn grote zus!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

wowwwwwwww wat een grote meid goed hoor evianne

goed zo evianne ,je bent echt de grote zus van jessin .ben heel trots op je ga zo door

groetjes marielle mama van tanja