Bedankt voor jullie lieve reachties.
Heb me gisterenavond de hele avond rot en schuldig gevoelt. Weet dat ik er niks aan kan doen, maar toch voel je je zo schuldig en wordt je liever zelf gehecht. Voel me nu nog steeds wel rot als ik hem zo zie, maar gaat al beter dan gisteren.
Hij heeft vannacht gelukkig goed geslapen. Ondanks dat hij pas om half 10 op bed lag werd hij helaas gewoon om half 8 wakker. We moesten hem om de 2 uur wakker maken en dat is goed gegaan. Hij werd zelf om 1 uur vannacht wakker en moest toen echt heel hard huilen. Ben toen naar hem toe gegaan en heb hem getroost. Hij was toen stil, maar zodra hij weer op bed lag ging hij weer heel hard huilen. Weer getroost en toen is hij verder gaan slapen. Hij heeft vanmorgen om 10 uur nog een uurtje geslapen, terwijl hij normaal s’ochtends niet meer slaapt. Maar ja na zo’n nacht en laat naar bed is dat wel logisch.
Hij is vandaag heel lief en vrolijk, alleen de wond ziet er echt niet uit. Hoop zo dat het goed geneest en dat het geen litteken wordt. De bult is nog niet gezakt, maar dat zou volgens de dokter wel heel goed kunnen. Het is echt een groot ei, dus als het gaat zakken, dan gaat zijn oog dichtzitten, want het zit nu een stukje boven zijn oog. Maar goed beter boven zijn oog, dan in zijn oog.
Hoe het vallen kon gebeuren weet ik niet exact, omdat het allemaal zo snel ging. We waren boven en Tim liep met een auto in zijn hand van zijn naar onze kamer en ging met het autootje bij ons op de kamer over de vloer rijden. Op een gegeven moment pakt hij het autootje weer op en loopt weer onze kamer uit. Hij liep best hard, dus denk dat hij over zijn eigen benen gestruikeld is en zo tegen de deur gevallen is. Stom ik stond er bovenop, maar het ging allemaal zo snel. Ineens lag hij op de grond heel hard te huilen. En als je dan die stomme bult ziet groeien is dan zo’n zielig gezicht.
Bedankt voor de tips Jolanda. Wij hebben ook zo’n coolpack in huis en die hadden we er ook op gedaan. Maar dat werd alleen maar krijssen en het ding wegduwen, dus dat heeft geen zin gehad.
Kreeg in de wachtkamer nog de tip van iemand om boter op de zwelling te doen. Hebben jullie daar wel eens van gehoord? Weet wel dat je boter kan gebruiken als je je verbrand hebt. Maar van boter op een zwelling heb ik nog nooit gehoord. Die vrouw zei dat de zwelling dan meteen weg zou gaan.
Groetjes,
Sandra