Menstruatie stopt opeens

Ik was maandag ongesteld geworden. Ik dacht dus: ‘Jammer, het is deze maand niet gelukt!’ Ik was wel teleurgesteld, maar ik stelde me gewoon weer in op een volgende ronde. Maandag had ik heel licht bloedverlies, dinsdag en woensdag ook en nu is het dus helemaal weg. Je mag het geen ongesteldheid noemen eigenlijk, want het was echt zo weinig, zelfs een mini-tampon was bij wijze van niet nodig. Sinds Eva’s geboorte heb ik juist veel meer bloedverlies dan voor die tijd, dus ik vind het raar dat het nu zo weinig is. Ik heb het een paar maanden terug ook eens gehad en toen kwam het daarna opeens wel. Hebben jullie een idee hoe je er opeens een maand tussen hebt zitten waarin je zo weinig bloedverlies hebt? Ik voel me verder absoluut niet zwanger, maar ik had het wel fijn gevonden als ik gewoon normaal ongesteld was geweest. Dan kun je weer gewoon door naar de volgende ronde, nu zit ik echt te wachten tot het doorzet. Hebben jullie dit ook weleens gehad?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik heb het de laatste keer andersom gehad. Meer dan een week vol ongesteld, zoals ik ooit had toen ik 12 was en voor de pil. Niet grappig.

Mischien is je lichaam zich een beetje aan het regelen??? Ik heb namelijk het idee dat ondanks de pil mijn menstruatie nog steeds de weg kwijt is.

Groetjes,

Michèle

Kan het niet aan de eierstokken liggen want is het niet zo dat het de ene maand die en de andere maand die? Ik heb geen idee hoor of het zo werkt maar lijkt me logisch.

@Michèle
klinkt bekend, bij mij loopt het na 15 maanden nog steeds voor geen meter, heb zelfs het idee dat ik in de overgang zit
Had het vorige week donderdag moeten worden maar nog steeds niet (chocola is niet aan te slepen) en nee ben niet zwanger, mijn mannetje is geholpen. en ik weet ik zou de eerste dan niet zijn. Maar vanwege me rug weet ik het heel zeker Arm ventje hahaha.
Dus wil binnenkort is naar de ha gaan om de overgang wel of niet uit te sluiten want hier wordt ik ook niet vrolijker van.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

quote:
Had het vorige week donderdag moeten worden maar nog steeds niet (chocola is niet aan te slepen) en nee ben niet zwanger, mijn mannetje is geholpen. en ik weet ik zou de eerste dan niet zijn. Maar vanwege me rug weet ik het heel zeker Arm ventje hahaha.

Hahahaha Michelle! Arme René! Maar ondanks het feit dat wij wél graag nog een kindje willen, is het hier ook niet continu big party hoor! Pff, ben blij als ik erin lig! Misschien moeten we toch wat vaker big party’s houden, aangezien we dan misschien niet in ronde 7 zouden zitten. Maar ja, de mojo he?

Rainbow, en het kan geen innestel bloeding zijn? Ik heb daqt namelijk wel gehad toen dacht ik dus dat ik niet zwanger kon zijn, 2 weken later kreeg ik pas dat “zwanger gevoel”

mijn menstruatie is eigenlijk ook best heftig en niet minder geworden.
weet dus ook niet hoe dit kan.
maarre wie van de mama’s willen eigenlijk nu voor 'n 2e gaan?
ik wist dat van jouw niet Rainbow, dat hebi k dan even gemist

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Tja, er is ook moeilijk een pijl op te trekken. Ik ben erg regelmatig in tijd en hoeveelheid, dus kan niet echt meepraten. Mn cyclus zonder pil ken ik niet (vorige keer in 1 keer raak) maar met pil kun je er de klok op gelijk zetten. Vandaar dat ik vorige maand flink schrok toen het ineens twee dagen laten was! Zag heel mn trouwfeestje in mei al in het water vallen… Maar goed, uiteindelijk zette het door.

Wat betreft het mojo… zou het iets maken hebben met het moederschap? Wij zijn er momenteel hard aan aan het werken, maar ik vind het wel opvallend hoor, allemaal geen puf meer, het lijkt geen prioriteit te hebben. Ben persoonlijk wel blij dat wij het weer een beetje in het oude ritme oppakken, goed voor mn relatie

Maar rainbow, als je extra zekerheid wil, misschien toch even een testje eroverheen… Zonder verwachtingen, gewoon om het uit te sluiten. Voor het zelfde geld was het een innestelingsbloeding of weet ik veel…

liefs

Inge, heb je dat gemist? Hahaha, ik heb het er al vanaf juni over hier! Wel ff opletten he, hahaha! Wij zijn al 6 rondes aan het proberen joh! Maar het lukt nog voor geen meter. We wachten maar gewoon af. Hahaha, dat je dat gemist hebt joh! Lachen. Maar alleen jullie en mijn zus weten het hoor, anders vragen mensen er steeds naar en dat hoeft nou ook weer niet. Op het werk vragen ze ook al wanneer ik weer zwanger ga worden, want iedereen die destijds met mij zwanger was, is weer zwanger of heeft al een tweede. Mag ik dat effe zelf weten zeg?!? Hallo?!?

Na een tweede, als dat ons is gegeven, heb ik ook geen zin meer in de pil. Dan laat mijn mannetje er maar mooi een knopie in leggen! Hoewel hij daar héél bang voor is, want dan voelt hij zich geen man meer ofzo? En anders kijken we wel, voor vrouwen is het een grotere ingreep. Maar wij willen echt niet voor een derde gaan, dus dan mag het van mij wel wat definitief ‘over’ zijn. Maar voordat we dat besluiten, moeten we wel nog flink aan de bak voor een tweede (of derde als ik TWINS krijg).

Sannnn: hahaha, we hebben het er hier vaker over he? Volgens mij zijn onze libido’s allemaal weggegooid met de placenta! Hier wel in elk geval!

@Liske, wat goed dat jullie de boel eens goed aanpakken! Ik kan me nog goed herinneren dat je met rode konen achter de PC zat een paar maanden geleden, na een spannende nacht! Is hartsikke goed. Ik geef er niet meer zo veel om. Geen zin en tijdens een vrijpartij denk ik ook niet meer van: ‘Dit is echt leuk’. Niet dat ik mechanisch als een robot in bed lig, maar de vonken springen er niet meer van af! Dat heeft niks te maken met mijn gevoel voor mijn vriend, het gaat erg goed tussen ons, maar gewoon he, met dat totale gebrek aan MOJO. Maar jullie zijn goed bezig hoor, kan nooit kwaad om het weer wat leven in te blazen. In het nieuwe huis krijgen wij ook een bad en wie weet hoe romantisch dat dan wordt?

Mervin begon van de week ineens van " Schat dit jaar wordt morgan twee enne we hadden toch gezegd dat…" Met andere woorden wordt het of dit jaar nog of anders begin 2011 dat wij er voor gaan enne misschien krijg ik wel de kolder in mijn kop en zeg ik iets eerder wel we gaan er weer voor. Even kijken hoe het met de huizenjacht en mijn gezondheid gaat.

Groetjes,

Michèle

@Sannn, ik schreef dat, omdat dat bad wonderen deed bij Liske!

@Michele, wat spannend! Ik kan me wel voorstellen dat je even wacht hoe het met de huizen en met je suiker gaat, maar als de mannetjes er al over beginnen…dan weet ik het niet hoor, dan begint de kolder bij jou misschien ook wel! Zou wel leuk zijn, als Morgan en Eva dan rond dezelfde tijd weer een broertje of zusje zouden krijgen! Maar wij gaan ook gewoon door, dus dan zou je op moeten schieten, hahaha! Geintje!

Over een 2de.
Wij willen ook graag een 2de. Mijn vriend zei zelf van de week…zullen we weer proberen. Ik wil wel graag, maar wil eigenlijk nog even wachten. Dit heeft meer met het praktische te maken. Stel dat ik gelijk zwanger zou raken (kans is denk ik klein want de vorige keer heeft het een jaar geduurd), dan is Dani net 2.
Ik denk dat het iets makkelijker is als Dani bijvoorbeeld minimaal 2,5 jaar is. Dan kan hij zelf al een paar dingen zelfstandig…
Maar aan de andere kant…stel dat het weer minimaal een jaar duurt…nou ja…ik wacht nog wel een paar maandjes…denk ik hihi

Ha ha ha als ik mervin moet geloven ( en met hem alle nederlandse mannen geloof ik) heeft ie superzaad en is het weer in een keer raak

Maar zou zeker wel leuk zijn ja. Ik kan zo ie zo al mijn verjaardag met Eef vieren.

Groetjes,

Michèle

@rainbow
René zag dat knoopje ook helemaal niet zitten hoor, maar was gewoon keihard geen knoopje geen sex

@Inge bij mij komt er geen derde meer hoor dus ik hoor niet bij het groepje dat zwanger wilt worden

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Hahaha… ik heb wel een fijne naam opgebouwd! Tja, ik vind het wel belangrijk dat het ook tussen de lakens een beetje loopt en als ik daar niet bewust mee bezig ga, gebeurt er niks, omdat ik dan ook denk: ik ga liever slapen…

@Inge: wij doen nog even rustig aan voor nr 2. In mei hebben we ons feest voor het trouwen (alsnog, na twee jaar… ) En we hebben gezegd: tot die tijd in elk geval niet, ik wil niet zwanger zijn op t feest en daarna hebben we het er wel weer over. Ik begin er wel steeds meer open voor te staan, langzamerhand. Misschien al een maandje van tevoren met de pil stoppen en al foliumzuur enzo slikken, doen we het deze keer echt zoals het hoort. Hoe zit het eigenlijk met jullie dan? Al klaar voor nr 2?

quote:
@rainbow René zag dat knoopje ook helemaal niet zitten hoor, maar was gewoon keihard geen knoopje geen sex

Liefs Michelle

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lbyf.lilypie.com/djrzp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Kids Birthday tickers” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/Un3ap1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

hahaha en toen wist hij zeker niet hoe snel hij een afspraak moest maken, haha Kijk dat is onderhandelen

Hier weet ik het niet wie het knoopje zou leggen, Aan de ene kant ja een man heeft er minder last van, maar wat als hij om wat voor reden dan ook een ander zou krijgen dan mij omdat mij iets overkomt en zij zou nog kinderen willen dan kan hij niet meer terwijl ik zeker weet dat ik na 2 echt niet meer wil.

Groetjes,

Michèle

quote:
Over een 2de. Wij willen ook graag een 2de. Mijn vriend zei zelf van de week...zullen we weer proberen. Ik wil wel graag, maar wil eigenlijk nog even wachten. Dit heeft meer met het praktische te maken. Stel dat ik gelijk zwanger zou raken (kans is denk ik klein want de vorige keer heeft het een jaar geduurd), dan is Dani net 2. Ik denk dat het iets makkelijker is als Dani bijvoorbeeld minimaal 2,5 jaar is. Dan kan hij zelf al een paar dingen zelfstandig.... Maar aan de andere kant...stel dat het weer minimaal een jaar duurt...nou ja.....ik wacht nog wel een paar maandjes......denk ik hihi

Denk dat er bij 2 jaar en 2,5 niet veel verschil zit hoor. Het is net wat jij jezelf al aanleer. Jurian loopt nu al zelfstandig (ben er wel bij hoor) de trap op, doet zelf meehelpen met aan/uitkleden. Maar denk als hij 2,5 is dat hij dit nog niet geheel zelfstandig kan… dat is dan weer als ze ruim 3 jaar zijn of als ze naar school gaan. Het heeft allemaal zijn voor en nadelen. Kijk als ze 3/4 jaar zijn dan slapen ze smiddags niet meer maar de baby wel… dus ben je alsnog gebonden… daarom eigenlijk vinden wij het juist wel leuk dat ze met 2 jaar verschil bij elkaar zijn… en ze dus toch nog 2 jaar voor de 1e naar school gaat samen kunnen optrekken… Ook zit je als moeder zijnde nog in het baby/peuterritme…

Ieder zijn ding… maar hoop voor alle medemoeders die het graag willen dat hun hoop/wens snel vervuld wordt…

@ mini-boy: heb je ook wel weer gelijk in. Ik heb alleen zelf het idee dat je misschien wat beter kan communiceren met een kindje dat net even iets ouder is (of misschien wordt het juist alleen maar lastiger, haha ).

In het begin had ik zoiets van…Dani moet eerst maar eens naar de kleuterschool en dan zien we weer verder, maar dat duurt me allemaal toch veel te lang…
Ach het komt zoals het komt, je kan het toch totaal niet plannen en ook als er een 2de kindje in het gezin komt weet je allemaal niet hoe het loopt…

Ik vergelijk het met mijn zusje … die heeft een kindje van bijna 4 en eentje van ruim 2 jaar … kei leuk hoe die samen spelen. Ze zullen elkaar zeker missen als er dit jaar eentje naar school gaat… en zelf aankleden… mwah redelijk … maar goed dat mama nog controleerd. Maar ook dit ligt aan de papa en mama zelf denk … hoeveel betrek je ze bij dingen etc.

Alles is leuk snoepig… toch?