Menstruatie stopt opeens

Nu, voor de duidelijkheid, wij zijn ook nog niet bezig hoor!!
eerst eens even school afmaken, en een ander huis en dan zien we wel verder.
Vind het wel super jammer dat ze dan zo ver uit elkaar liggen (mocht er nog een volgende komen), maar ja… niets aan te doen!

Verder is mijn mojo al tijden ver te zoeken…
Maar er wordt wel aan gewerkt. Bij mij heeft het ook heel erg te makenmet hoe ik in mijn vel zit, en of ik stress heb. Toen mijn vriend en ik allebei 10 dagen vrij hadden en geen verplichtingen, had ik namelijk wel zin.
Maar nu alles weer volop draait, school, werk en Seth ed… is het weer ver te zoeken.

Maar!!! dit weekend gaan wel lekker weg, en gaat daar weer verandering in komen, zal mijn ventje ook wel blij mee zijn. Hij heeft het er regelmatig over dat hij nu op zijn hoogtepunt zit, en blablabla

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Wat raar dat je zo weinig bloed hebt verloren, als je normaal juist veel bloed verliest. Ik ben nooit heel erg ongesteld. Heb er geen last van en met 4 dagen is het over. Maar sinds ik bevallen ben van Tim heb ik er ook ineens maanden tussen zitten dat ik het maar 3 dagen ben. Het zou dus kunnen dat het ongesteldheid is, maar zou ook innestelingsbloeding kunnen zijn. Ik was het 2 weken geleden ook maar 3 dagen en kon als het nodig zou zijn de hele dag met 1 tampon doen. Voor de hygiene vervang je die natuurlijk wel, maar nodig was het niet. Hoop natuurlijk dat je zwanger bent, maar helaas zou ik het ook niet weten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

@Saro
Jij hebt hem helemaal door

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

quote:

Maar!!! dit weekend gaan wel lekker weg, en gaat daar weer verandering in komen, zal mijn ventje ook wel blij mee zijn. Hij heeft het er regelmatig over dat hij nu op zijn hoogtepunt zit, en blablabla

Liefs, Anne

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/2boYp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Oh god en ik dacht dat de mijne kon zeuren. Heel zielig vragen of ik nog wel van hem hou bla bla bla…

Groetjes,

Michèle

Hey Rainbow, ik had het vorige maand ook hoor, 3dagen heel licht ongesteld!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

@Melanie, raar he? Ik zie het toch maar als een ongesteldheid en ga ook geen test doen. Je moet de moed niet opgegeven hoor, want er staat een jaar voor, maar dat betekent dat dat GEMIDDELD is he? Jij kunt makkelijk volgende maand zwanger zijn! Dus no worries. Ik heb ook weer van die sticks gekocht (Sensitest, zijn niet zo duur en kun je on-line kopen), maar toen ik die een paar maanden geleden ook gebruikte werd ik toch niet zwanger. Het zijn hulpmiddelen, jammer genoeg geen garanties.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Inderdaad heel raar Rainbow, maar ik heb het ook als een ongesteldheid beschouwd.

We geven de moed ook niet op hoor, maar het is niet leuk.

Ja ik ga die sticks ook maar halen, een klein beetje hulp mag best toch? haha

Succes met de volgende ronde Rainbow!

Nou ik ben donderdag ochtend ongesteld geworden, dat was gewoon normaal, en gisteren stopte het opeens… Heeeeel appart.

idd een beetje vreemd rainbow. zo wel even testen zodat je een eventuele innestelingsbloeding kan uitsluiten. Wat Mojo gesproken dat ging hier best goed totdat we besloten voor een tweede te gaan. Wat dat betreft zijn we te burgelijk voor woorden, meestal alleen zaterdag avond. Maar daar voelen we ons eigenlijk allebei prima bij. Maar ja nu moet er soms een beetje meer geklust worden he? Van de week hadden we na de tijd de slappe lag, vonden het wel humor dat we dus allebei totaal geen zin hadden.
Ben benieuwd hoor wat het nou is bij jou.

groetjes Ramona

[img]http://lilypie.com/pic/2010/01/16/t43i.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb2f.lilypie.com/Mbu8p1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />