Hoi meiden,
Allereerst ik ben niet zwanger…
Zoals een aantal misschien wel weten ben ik in februari gestopt met de pil, omdat wij een wens hebben voor een 2de kindje. Ik wilde graag alvast stoppen met de pil, zodat mijn lichaam weer even “normaal” kan worden en mijn normale cyclus weer opgang kan komen.
Nu ben ik alleen nog steeds niet ongesteld geworden en maak me er eigenlijk een beetje zorgen om.
Ik ben in het verleden wel vaker gestopt met de pil en werd dan steeds weer na ongeveer 28 dagen ongesteld (en was mijn ms altijd redelijk regelmatig)…nu dus niet…
Ik heb internet al een beetje rondgesnuffeld, maar wordt daar niet echt wijzer. De dokter wil ik ook nog niet bellen (als ik in mei nog niet ongesteld ben geworden ga ik haar wel bellen, dan ben ik nl alweer 3 maanden verder).
Zijn er hier meiden die hier ervaring mee hebben. Elk lichaam is natuurlijk anders, maar omdat ik bij de vorige keren gewoon wel snel ongesteld werd vind ik het zo gek. Na de bevalling van Dani ben ik na ongeveer 2 maanden weer begonnen met de pil, ik was toen nog niet zelf ongesteld geworden. Kan het daar ook mee te maken hebben?

Gewijzigd door - Saro op 02 Jul 2010 22:48:25