Menstruatie blijft uit-Update: ben ongesteld!

Hoe is het gisteren bij de huisarts gegaan Saro?

Groetjes,
Sandra

Goed dat je toch naar de HA bent gegaan, als je je ongerust maakt!
Hoe was het?

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Hey meiden,
Ben donderdagochtend bij de HA geweest. Ik heb sindskort een nieuwe HA…jeetje wat een verbetering zeg. Het is nu een vrouw en ze was echt enorm begripvol en luisterde echt naar me. Hiervoor had ik echt zo’n chagerijn.

Ze heeft gelijk inwendig gekeken of het er allemaal goed uitzag zeg maar. Ook heeft ze van de buitenkant mijn baarmoeder gevoeld. Nou dat was allemaal goed. Ze gaf zelf al aan dat medisch gezien ze een termijn van ongeveer 6 maanden aanhouden als normaal. Ook al ben ik de vorige keren wel gewoon netjes na 28 dagen ongesteld geworden, kan dat nu dus helemaal anders zijn (en dat blijkt natuurlijk ook wel).
Ze gaf ook aan dat wanneer ik zelf geen goed gevoel erbij heb of echt veel pijn krijg in mijn onderbuik dat ik niet langer wil wachten, we eerder dan die 6 maanden actie gaan ondernemen (en dan gaat het over echo’s maken en eventueel hormonen voor het opwekken van de mss). Dit wil ik zelf nog niet en wacht gewoon de 6 maanden af.
Mijn urine is ook nog gecheckt en daar is ook niets uitgekomen. Een eventuele vervroegde overgang sluit ze bijna helemaal uit.

Dus opzich niet veel verder gekomen, maar ben wel blij dat de HA mij zo serieus neemt. Hoop wel dat ik nu wel binnen een paar maanden ongesteld ga worden. Heb echt wel last van mijn buik & de kinderwens is er natuurlijk ook gewoon.
Blijft dus afwachten.

Wat ontzettend fijn dat je huisarts zo begripvol was en meteen een inwendig onderzoek heeft gedaan. Toch altijd weer fijn om in ieder geval wat dingen uit te sluiten.

Ik hoop echt voor je dat je snel weer ongesteld bent.

Groetjes,
Sandra

Fijn dat het goed leek en dat je je zo begrepen voelde. Nu hopen dat het snel doorbreekt en je niet met medicijnen aan de slag hoeft!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Fijn zeg dat je HA zo begripvol en fijn met je om ging!
Ik hoop dat je nu snel ongesteld wordt!

Liefs, Anne

Hey meiden!
Vanochtend ben ik weer ongesteld geworden…hehe eindelijk!
Ik ben 2 weken geleden weer bij de huisarts geweest. Had zo’n last van mijn buik…kon er amper van lopen…toen een doorverwijzing naar de gynocoloog gehad. Afspraak staat voor 16 augustus, maar kan ik dus gaan afbellen, want vanmorgen was ik ineens ongesteld. Ben er wel blij mee hoor. Was toch erg ongerust dat er misschien iets aan de hand zou zijn.

Wss 2 weken geleden dus mijn ovulatie geweest denk ik.

Wilde jullie even op de hoogte stellen.
Liefs

Fijn dat het gekomen is, Dat je er zo blij mee kunt zijn hè. Ik zou nog niet afbellen kijken of je het nu na 4 weken weer word en zo niet zou ik het toch even na laten kijken. Kan nooit kwaad.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Goh, heeft nog lang geduurd hè? Fijn dat het toch is gekomen. Hopelijk ben je vanaf nu weer op regel en anders alsnog maar even laten nakijken.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Fijn dat je ongesteld bent geworden!!

Ik heb toevallig ook 2 dagen krom gelopen van de pijn in mijn buik, ook eisprong.
Liefs, Anne

Wat fijn dat je ongesteldheid weer terug is! Zelf was ik meteen ongesteld toen ik stopte met de pil, maar dat kan bij iedereen anders zijn. En nu dan echt goed gaan klussen, haha. Succes alvast! Enne…bij mij duurde het zwanger worden de tweede keer 6 maanden, dus maak je niet druk als dat ook nog even kan duren. Hopelijk voor jullie is het snel raak!

Groetjes Rainbow, trotse mama

ooh wat fijn meisie!
je wil natuurlijk graag zwanger worden… maar dat was je niet en je werd ook niet ongesteld. lijkt me idd ook iets om me heel druk over te maken zeker als je zo’n pijn erbij hebt.
gelukkig was het niets ernstigs en is je lichaam toch gaan werken.
misschien wat stress gehad of druk gehad? dat het daarom uitbleef oid?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Thanks meiden! Laat idd toch de afspraak nog maar even staan. Eerst even kijken of dit een normale ongesteldheid wordt en of ik volgende maand ook gewoon ongesteld word.

Haha klussen kan idd gaan beginnen. Mijn vriend weet het nog niet, die komt morgen thuis van een lang weekend weg. Maar die zal er vast geen problemen mee hebben

Maar even serieus ben nu gewoon blij dat ik weer ongesteld ben en nu zien we wel weer verder hoe het loopt.

neeee je bent niet blij dat je ongesteld bent, je bent blij dat er niks aan de hand is en je baalt dat je niet zwanger bent

@ Inge

Wat ontzettend fijn dat je weer ongesteld geworden bent. Haha natuurlijk had je liever zwanger geweest, maar het is toch een onzekere tijd geweest. Niet zwanger, maar ook geen ongesteldheid. Zeker omdat jullie graag zwanger willen worden is dit erg lastig. Ik hoop dat de regelmaat in je cyclus er snel weer is en jullie snel weer zwanger zijn.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker